Fitness Seller

Kijk dit zodat je straks keihard kan trainen.

jammer, voor die kerel.
maar aan de andere kant,ik heb me mobiel nog !

Ik heb net wel keihard getraind:trollface:.

lol ik ook, iemand nog meer filmpjes?

• Like
Waarderingen: Roth
@maxiamento goed bezig man je doet dit soort mishandelingen af als onrecht dat we maar moeten accepteren? :roflol: jij bent zeker ook een van de zovele figuren die waar mogelijk alle uitwassen van de "culturele verrijking" in nederland goed praat en het liefst in de doofpot stopt?
maar wees gerust, elke dag komen er nieuwe vriendjes van je binnen en het ziet er niet naar uit dat dit ooit gaat stoppen.

Waar blijft Yasmine?

@maxiamento goed bezig man je doet dit soort mishandelingen af als onrecht dat we maar moeten accepteren? :roflol: jij bent zeker ook een van de zovele figuren die waar mogelijk alle uitwassen van de "culturele verrijking" in nederland goed praat en het liefst in de doofpot stopt?
maar wees gerust, elke dag komen er nieuwe vriendjes van je binnen en het ziet er niet naar uit dat dit ooit gaat stoppen.

Je begrijpt duidelijk niet wat ik probeer te zeggen. Ik bedoel het accepteren voor jezelf. Dat het nu eenmaal bestaat, zodat je jezelf niet iedere keer hoeft op te winden als je zoiets weer ziet. De autoriteiten lossen dat wel op hoor, daar voor zijn ze aangesteld. Kan niet agressief worden van zo'n filmpje en maar besluiten dat ik het recht heb hun wat aan te doen, maakt je niet veel beter als hetgeen je bestrijden wilt.

Betwijfel of de autoriteiten dit oplossen, die "getuigen" op dat filmpje lijken me eerder vrienden van de daders eigenlijk :roflol:

Haha op een agressieve manier iemand om z'n telefoon vragen? Ik zie het al voor me: ''MENEER ZOU IK U HEEL AGRESSIEF MOGEN VRAGEN OF IK UW TELEFOON MAG AFNEMEN? ALVAST BEDANKT''. Nee maar serieus kan niet stereotyper zijn dan 3 arabs die een misdaad plegen. verdienen wel een tik op hun hoofd

Je begrijpt duidelijk niet wat ik probeer te zeggen. Ik bedoel het accepteren voor jezelf. Dat het nu eenmaal bestaat, zodat je jezelf niet iedere keer hoeft op te winden als je zoiets weer ziet. De autoriteiten lossen dat wel op hoor, daar voor zijn ze aangesteld. Kan niet agressief worden van zo'n filmpje en maar besluiten dat ik het recht heb hun wat aan te doen, maakt je niet veel beter als hetgeen je bestrijden wilt.

dat bedoelde ik nou juist, wat jij voorstelt is dit min of meer te accepteren hoe je het wend of keert. en de autoriteiten zijn een lachertje, niet alleen qua belachelijk lage gevangenisstraffen (als het uberhaupt gevangenis word en niet taakstraf) maar ook qua surveilleren en er tegen op treden. dit filmpje is gewoon een van de zovele bevestigingen dat er iets grondig mis is met de niet westerse buitenlanders. daarnaast heb ik nergens gezegd dat ik ze wat wilde aandoen, hoop alleen dat er iets goed gaat veranderen in nederland.

ojoo deze hoerenkinderen hebben mn reactie gwn verwijdert had 50 upvotes, ze mogen mn turkse ballen aflikken

Er wordt hier wel even makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat deze jongens wel een stigma opgroeien. Door deze jongeren vanaf kinds af aan af te schilderen als criminelen worden ze in feite in een rol gedwongen. Deze jongens zijn de echte slachtoffers..

:roflol:

Serieus? Aan wie ligt dat dan? De Nederlanders die overvallen zijn door de ouders van die etters? Sorry hoor maar die lui vernken het voor elkaar.. Je kan niet van mensen verwachten dat er constant overvallen zijn door Marokkanen en dat we dan staan te springen om ze in een juwelierszaak binnen te laten.

Het is dat wilders het er nooit door heen gaat krijgen die lui het land uit te zetten anders had ik sowieso op de pvv gestemd.

Die lui zijn geen slachtoffers maar naast dat ze hier een slachtoffer maken vernken ze het ook voor de rest van de allochtonen.

---------- Post added 22 August 2012 at 09:23 ----------

De autoriteiten lossen het niet op, het aantal misdaden gepleegd door allochtonen stijgt al jaren. Ik ben blij dat ik nog op een plek woon waar mensen met hoofddoekjes worden nagekeken omdat het een unicum is.

Ze zoeken hun slachtoffer echt wel uit hoor want als er een grote vent voorbij komt lopen dan doen ze niets

Terug
Naar boven