- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Wajoooo jij bent tantoe stoer mattie
Dat jij een mishandeling zo bagatelliseert zegt veel over je, of je trollt natuurlijk![]()
Wordt volwassen, kleuter.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wajoooo jij bent tantoe stoer mattie
Dat jij een mishandeling zo bagatelliseert zegt veel over je, of je trollt natuurlijk![]()
jij bent zeker ook een van de zovele figuren die waar mogelijk alle uitwassen van de "culturele verrijking" in nederland goed praat en het liefst in de doofpot stopt?@maxiamento goed bezig man je doet dit soort mishandelingen af als onrecht dat we maar moeten accepteren?jij bent zeker ook een van de zovele figuren die waar mogelijk alle uitwassen van de "culturele verrijking" in nederland goed praat en het liefst in de doofpot stopt?
maar wees gerust, elke dag komen er nieuwe vriendjes van je binnen en het ziet er niet naar uit dat dit ooit gaat stoppen.
Je begrijpt duidelijk niet wat ik probeer te zeggen. Ik bedoel het accepteren voor jezelf. Dat het nu eenmaal bestaat, zodat je jezelf niet iedere keer hoeft op te winden als je zoiets weer ziet. De autoriteiten lossen dat wel op hoor, daar voor zijn ze aangesteld. Kan niet agressief worden van zo'n filmpje en maar besluiten dat ik het recht heb hun wat aan te doen, maakt je niet veel beter als hetgeen je bestrijden wilt.
ojoo deze hoerenkinderen hebben mn reactie gwn verwijdert had 50 upvotes, ze mogen mn turkse ballen aflikken
Er wordt hier wel even makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat deze jongens wel een stigma opgroeien. Door deze jongeren vanaf kinds af aan af te schilderen als criminelen worden ze in feite in een rol gedwongen. Deze jongens zijn de echte slachtoffers..

Je begrijpt duidelijk niet wat ik probeer te zeggen. Ik bedoel het accepteren voor jezelf. Dat het nu eenmaal bestaat, zodat je jezelf niet iedere keer hoeft op te winden als je zoiets weer ziet. De autoriteiten lossen dat wel op hoor, daar voor zijn ze aangesteld. Kan niet agressief worden van zo'n filmpje en maar besluiten dat ik het recht heb hun wat aan te doen, maakt je niet veel beter als hetgeen je bestrijden wilt.
Ze zoeken hun slachtoffer echt wel uit hoor want als er een grote vent voorbij komt lopen dan doen ze niets
Jij wil ook graag beroofd worden door drie afrarabs?