Het liefst zou ik ze vloeren en daarna over hun gezichten urineren. (srs.) nohomo. nofetish.
Je moet ze gewoon zo hard in hun kruis trappen dat hun zwellichamen scheuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het liefst zou ik ze vloeren en daarna over hun gezichten urineren. (srs.) nohomo. nofetish.
dat je jezelf zo opfokt over een paar straatjochies. Er gebeurt nauwelijks iets. Heb wel ergere dingen gezien. Gastjes die een schedel plattrappen op een stoeprand bijv. Dat doet dan nog enigsinds wat met je, wordt er niet kwaad van maar dan weet je dat het echte slechte mensen zijn. Dit zijn gewoon straatjochies die op het verkeerde pad zitten, vind de reacties overdreven fel.
---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 20:10 ----------
Jullie zijn echt niks gewend he
---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 20:12 ----------
EricR ook. En dat was omdat ze met de afschaf van de langstudeerboete kwamen. Gaan we nu discrimineren op stemrechten.

Sowieso is de reactie echt buiten proportie. Er gebeurt nauwelijks iets en die gasten hier schreeuwen meteen moord en brandben je zelf niet veel beter imo.
Sowieso is de reactie echt buiten proportie. Er gebeurt nauwelijks iets en die gasten hier schreeuwen meteen moord en brandben je zelf niet veel beter imo.
Ach zo, misschien kwam ik opgefokt over maar dat valt best mee al kan ik hier idd best wel boos om worden.
Ik kan zelf niet tegen onrecht en aan al die reacties zie ik steeds meer dat het mensen geen fl**ker boeit wie er nu weer neergetrapt is tenzij het geweld te dichtbij komt natuurlijk. Komt misschien ook dat dit soort dingen dagelijks nieuws worden wat eigenlijk heel erg is als je goed nadenkt.
Ach zo, misschien kwam ik opgefokt over maar dat valt best mee al kan ik hier idd best wel boos om worden.
Ik kan zelf niet tegen onrecht en aan al die reacties zie ik steeds meer dat het mensen geen fl**ker boeit wie er nu weer neergetrapt is tenzij het geweld te dichtbij komt natuurlijk. Komt misschien ook dat dit soort dingen dagelijks nieuws worden wat eigenlijk heel erg is als je goed nadenkt.
Maar dan kon je zielig toch alsnog wel achterwege laten![]()
maar vind dat agressieve gedoe niet echt cool.Sowieso is de reactie echt buiten proportie. Er gebeurt nauwelijks iets en die gasten hier schreeuwen meteen moord en brandben je zelf niet veel beter imo.
er gebeurt wel degelijk iets, hij word 1x flink onderuit getrapt, en 1x een hoek op zijn hoofd. voor de rest word hij met de platte hand geslagen en 1x zachtjes op zijn rug getrapt. Nou is hij niet inelkaar geslagen ofzo, het had erger gekund, maar dit gaat imo al te ver.
Ze trappen iemand op de grond om 400 euro.
Sorry hoor maar hoe laag ben je dan wel niet?
Of ze hem nu wel of niet raken of wat dan ook.. Wanneer jij crimineel gedrag vertoond om 400 euro te verdienen dan ben je gewoon een hopeloos figuur waar het nooit goed mee gaat komen.
Of het nou dichtbij is of niet. Je weet dat het gebeurt. Geef de strijd wat betreft onrecht maar gewoon op. Het leven zit vol met "onrecht" omdat dingen nou eenmaal niet altijd werken zoals mensen dat willen. Dat accepteren is een deel van opgroeien.
---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 20:18 ----------
zielig had ik misschien wel achterwege kunnen laten inderdaadmaar vind dat agressieve gedoe niet echt cool.

Of het nou dichtbij is of niet. Je weet dat het gebeurt. Geef de strijd wat betreft onrecht maar gewoon op. Het leven zit vol met "onrecht" omdat dingen nou eenmaal niet altijd werken zoals mensen dat willen. Dat accepteren is een deel van opgroeien.
---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 20:18 ----------
zielig had ik misschien wel achterwege kunnen laten inderdaadmaar vind dat agressieve gedoe niet echt cool.
Ikzelf heb het gewoon niet meer op dit soort volk.
Als ik er eentje tegenkom ga ik niet vooroordelen en behandel ik ze allemaal gelijk. Maar het zijn echt grote lafbekken, ben zelf ook ooit te grazen genomen in een kroeg.
Eentje zat tegen me te schelden vriend kwam en leidde mij af, vervolgens sloeg die andere ter***lijer terwijl ik werd afgeleid een bierfles tegen mijn hoofd kapot.
Vervolgens teringhard wegrennen, vieze ter***lijers. Heb dan het lef om te blijven staan, was de eerste seconde versuft omdat ik niet in de gaten had wat er was gebeurd dus was te laat om erachteraan te rennen.. Maat zag het ook net te laat..
Geen spijt van dat ze me geslagen hebben, maar dat ik hem niet heb kunnen terugpakken.
Meestal zijn het de marrokannen die praatjes hebben. De turken zijn relax.

Niks nieuws aan de zon toch? zo te zien komt hij er met een paar schrammen vanaf. Niks aan de hand
---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 20:19 ----------
Nooit zou ik niet zeggen maar dat ze op het verkeerde pad zitten is wel duidelijk
Niks nieuws aan de zon toch? zo te zien komt hij er met een paar schrammen vanaf. Niks aan de hand
---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 20:19 ----------
Nooit zou ik niet zeggen maar dat ze op het verkeerde pad zitten is wel duidelijk
Er is ook duidelijk laf gedrag te bespeuren in het filmpje vind ik
Is ook overduidelijk te zien dat het zwakkelingen zijn
Ik heb er weinig goede hoop voor ieder geval..
Karakter kun je niet veranderen en wanneer het in je karakter zit om zulke dingen te doen dan zal het me niet verbazen dat ze over 20 jaar hun vrouw slaan of in de gevangenis zitten.
Ik heb er weinig goede hoop voor ieder geval..
Karakter kun je niet veranderen en wanneer het in je karakter zit om zulke dingen te doen dan zal het me niet verbazen dat ze over 20 jaar hun vrouw slaan of in de gevangenis zitten.
Erger nog.
Hoe zullen ze hun kinderen opvoeden als deze jongens al geen opvoeding gehad hebben.
Ach ja ik heb vaak gezien dat de mensen die krom door het leven gaan het meest gestraft worden en uiteindelijk wel recht geslagen worden.
Er gebeurt nauwelijks iets en die gasten hier schreeuwen meteen moord en brandben je zelf niet veel beter imo.