MuscleMeat

King Kamali filmpje

• Topic Starter Topic Starter
glennvanvoren zei:
ben al 10 minuten aan het wachten en hij is nog steeds media aan het openen,dus duurt wel lang,is dit normaal

Je probeerd m nu rechtstreeks af te spelen. Je moet m kopieren en vervolgens plakken naar bv. je desktop. Dan kan je m later ook nog is bekijken ;)

sanniejj zei:
Je probeerd m nu rechtstreeks af te spelen. Je moet m kopieren en vervolgens plakken naar bv. je desktop. Dan kan je m later ook nog is bekijken ;)
bedankt,ik ben er mee bezig,hoop dat het lukt,ik heb mijn pc vol staan met leuke bb filmkes,zeg maar van welke bb je er een wil hebben

glennvanvoren zei:
bedankt,ik ben er mee bezig,hoop dat het lukt,ik heb mijn pc vol staan met leuke bb filmkes,zeg maar van welke bb je er een wil hebben

Ben nog op zoek naar cd3 van jay cutler - New, Improved and Beyond :)

Marcus Ruhl die na kamali komt is ook supergaaf! :cool:

Die Marcus wat een massa:eek: ,freaky

glennvanvoren zei:

Ik krijg hem nog steeds niet te zien,kunnen julie mss de juiste codec er eens bijzetten,alvast bedankt

ja heel vreemd.

Ik heb hem ook naar iemand gestuurd die niks te zien krijgt heb al 3 verschillende codec packs laten proberen. maar nog niks.

Gelukkig kan ik hem wel zien. :p

-PEOPLES- zei:
ja heel vreemd.

Ik heb hem ook naar iemand gestuurd die niks te zien krijgt heb al 3 verschillende codec packs laten proberen. maar nog niks.

Gelukkig kan ik hem wel zien. :p

Wellicht gare videokaart..

Terug
Naar boven