XXL Nutrition

Kipfilet bereiden

gewoon in de pan fl*kkeren die hap en bakken niet zijken en gewoon eten....

mvg fuji

Hoe maak je kipragout?

ik gebruik altijd kipkruiden en sambal oelek.. erg pikant maar wel lekker.. :D

Ik snij de kipfilet altijd aan stukjes wat kruiden erover ,bakken in olijfolie en als het bijna gaar is gooi ik wat ketjap in de pan ! smullen maar

kipkruiden folie in de oven beetje olie erover en dan 10 aan elke kant. zo word het niet zo droog als in de pan heerlijk sappig, en duurt ongeveer net zo lang

als je gewoon goed wil dieeten

gewoon kip koken.... in water of bouion ( of hoe het schrijft) en peper meer niet
doe ik ook elke morgen 7 uur sta ik te koken

Chefkoks! :D

Ik zou niet weten hoe je kipfilet bereidt, want ik ben hardcore, ik eet levende kippen in 1 hap op! :tanden: :lifter:

Meestal snij ik het in kleine blokjes of dunne strookjes, soms kook ik het voor, soms bak ik het meteen. Als ik een scherp mes tot mn beschikking heb wil ik ook nog wel eens plakjes "fileren" en die grillen, of droogbakken. Vind ik persoonlijk best lekker.
Ik heb het ook wel eens alleen goed doorgekookt in kleine blokjes en dan bij wat spinazie+aardappeltjes....heerrrrrlijkkkk.

Ik haal het vet er zoveel mogelijk af en snij het peesje uit het kleine stukje eruit trouwens.

ik snij mijn kip gewoon in kleine blokjes!!!! Ik verhit wat olijfolie in de wok, gooi de kip erin met wat kipkruiden(eigenlijk redelijk veel). Ondertussen laat ik mijn rijst koken!
Als deze gaar gekookt is en mijn kip ook klaar is gooi ik mijn rijst erbij in de wok, dan laat ik dit nog even mee sudderen, een keer goed door roeren en smullen maar...

denk er wel aan dat zodra je dus dingens als olijfolie en boter gaat toevoegen, je de lage vetgehalte van het vlees tenietdoet, kun misschien netzogoed iets anders eten. Verder bevatten dingen zoals kant en klare currysaus en sojasaus ontzettend veel zout (laatst gekeken in een potje curry, was 15% zout qua gewicht :kots:, sojasaus is ook zoiets)

Terug
Naar boven