XXL Nutrition

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek

Ja, technisch wel. Je kent kenmerken toe aan de gehele groep aan de hand van een oordeel dat niet op volledige kennis is gebaseerd.

Ik kijk het van jou af.

Ik kenmerkte geen kenmerken toe! iemand zei "zei zijn mong*len. Ik zei , neen dat zijn ze niet! en dan ben ik racist. ja ok, je hebt zeker gelijk.

Het woord "ze " sloeg hier op de groep naar waar werd verwezen. de groep die als mongelone werd beschouwd.

Doe eens niet zo denigrerend, thinkalot. mong*len zijn ook mensen en misschien nog wel verstandiger dan jij, als ik je posts zo lees.

Doe eens niet zo denigrerend, thinkalot. mong*len zijn ook mensen en misschien nog wel verstandiger dan jij, als ik je posts zo lees.

Ik was het niet die mong*len op denigrerende wijze gebruikte he!. Als je er op wil reageren, reageer dan op diegene die dat wel deed.

• Topic Starter Topic Starter
oh lieve god . mijn mooie topic is helemaal veranderd in een welles nietes spelletje door bepaalde relmembers

kheb koetje al wat karma gegeven voor de schrik.
Als medeplichtige is dat het minst wat ik kan doen.

ik stem ervoor dat we thinkalot-not bannen van het forum.. ;)

ik stem ervoor dat we thinkalot-not bannen van het forum.. ;)
NEE! Als alle rellers steeds gebanned worden is het ook niets aan natuurlijk. En ze worden niet gebanned, ze hebben volgens mij niet eens strafpunten.

Maar IThinkalotlessthannormalpeople vind rellen gewoon leuk. I don't blame him, kan heel leuk zijn.

Kan heel leuk zijn maar dit gaat nergens meer over. Thinkalot niet iedere uitspraak is gelijk racisme. Dat gebler over racisme ontwricht de discussie alleen maar.

Iedereen die hier reageerd gaat thinkalot mee in discussie :roflol:

Ik speel geen buitenlandertje want ik ben 100*% belg en kom gewoon op voor de rechten van de MENS! Je zegt dat je geen culturen haat maar uit alles wat je reeds zei blijkt het tgenovergestelde!

aaaaaaaaargh:eek: .het was mij nog niet ingevallen dat jij belg was.
noooooooooooooooooooo:D

niets zo hatelijk als een migrant die over alles van "commentaar" direct racisme roept

& als jij een 100 % "echte belg" bent enige deelneming ;)

NEE! Als alle rellers steeds gebanned worden is het ook niets aan natuurlijk. En ze worden niet gebanned, ze hebben volgens mij niet eens strafpunten.

Maar IThinkalotlessthannormalpeople vind rellen gewoon leuk. I don't blame him, kan heel leuk zijn.

Ik start geen rellen, ik reageer op post van mensen die het belangrijker vinden racistische uitspraken te doen en te beledigen dan in te gaan op de gebruikte argumenten.

Kan heel leuk zijn maar dit gaat nergens meer over. Thinkalot niet iedere uitspraak is gelijk racisme. Dat gebler over racisme ontwricht de discussie alleen maar.

JA, als jij niet reageert als mensen zeggen dat mensen ziekenhuizen dnd ergelijke memer moeten opbalzen louter en alleen omdat er moslims inzitten, dan vind ik dat ik moet reageren en dan zeg ik dat dat racisme is. Ik ben niet de enige op dit forum maar anderen zijn hier al langer en hebben al lang door dat het niet helpt om tegen racisten te zeggen dat ze racist zijn.

niets zo hatelijk als een migrant die over alles van "commentaar" direct racisme roept

& als jij een 100 % "echte belg" bent enige deelneming ;)

LEER JE TAAL: een migrant is iemand die zijn eigen land verlaat om zich ergens anders te vestigen . Ik ben hier geboren en getogen dus ben ik per definitie geen migrant. Als ik er één ben, dan ben jij dat ook. Iedereen die opkomt tegen racisme is hier op dit forum een migrant, een moslim, of een extreem linkse,...

Toch niet, alleen met racisten.

Niemand is hier racist.

Voorbeeldje:

Juffrouw ( in de klas ): thinkalot wil je je hoofddoek af doen?
Thinkalot: JIJ Vuile racist!

_______

Juffrouw: Knurft wil je je pet af doen?
Knurft: JIJ vuile racist!

Oh.. nee dan is het ineens niet racisties

Presies hetzelfde...

En in bedrijven geleden er nou eenmaal regels voor iedereen, puur omdat het bedrijf proffesioneel wil over komen voor klanten, wat jizza ook al zei ( enkel een voorbeeld ) dat heeft niks maar dan ook niks met racisme te maken.

Je ziet gewoon geen mensen netjes gekleed lopen met een pet op, dus ook niet met een hoofddoek.

Sorry maar als ik een bedrijf was en bij de sollicitatie zei de persoon dat ze weigerde haar hoofddoek af te zetten tijdens het werk had ik haar gewoon niet aangenomen, zo is het gewoon, ik zou ook niet iemand aannemen die weigerde z'n pet af te zetten.

En één ding voor je je conclusies trekt: Ik ben GEEN racist, ik ben streng tegen racisten.

Maargoed er is zoiets als vrijheid van menings uiting, misschien is dit wel mijn mening, respecteer die maar, ik respecteer de joue, dus je hoeft ook niet aanvallend te reageren.

Terug
Naar boven