AndroidHealthClinic

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

Het gaashemd met leren pet komt weer helemaal terug!

moah leuke kleding stukken:)

Verder vind ik merkkleding onzin :D
De helft pas ik nooit dus eerst maar kijken hoe iets staat voordat je wild wordt van het merklabel. Scheelt ook stukken in de prijs.. vrijdag nog een setje kleding gekocht broek, truitje, giletje erop, ketting oorbellen en incl. riem voor 60,- :D
Maar dan wil ik dr ook netjes bijlopen voor me werk.. ben ik na de open32 gegaan.. Hallo merkkleding, vaarwel bankrekening... en BAM! voor een pak (broek 90,- jasje 90,-), shirtje(20,-), en ander net jasje (90,-) dat is dan wel weer slikken.

waarom al die dure kleding, zou ik nooit doen hoor :o

moah leuke kleding stukken:)

Verder vind ik merkkleding onzin :D
De helft pas ik nooit dus eerst maar kijken hoe iets staat voordat je wild wordt van het merklabel. Scheelt ook stukken in de prijs.. vrijdag nog een setje kleding gekocht broek, truitje, giletje erop, ketting oorbellen en incl. riem voor 60,- :D
Maar dan wil ik dr ook netjes bijlopen voor me werk.. ben ik na de open32 gegaan.. Hallo merkkleding, vaarwel bankrekening... en BAM! voor een pak (broek 90,- jasje 90,-), shirtje(20,-), en ander net jasje (90,-) dat is dan wel weer slikken.

Ja! idd, maar heb je dan geen rijke getrainde vriend???

nope independent woman :cool:"lol

100 euro voor een broek is normaal. Ik heb 1 broek van 200 euro (zo1: [Link niet meer beschikbaar])

Overigens geld uitgeven aan kleding als je het te besteden hebt is toch je eigen keus? Net als dat er hier 80% gasten rondlopen die 300 euro aan supplementen per maand kopen, en nog niet groeien

Kleding mag wat kosten, meestal is het mooier en beter van kwaliteit.

Oke;)

100 euro voor een broek is normaal. Ik heb 1 broek van 200 euro (zo1: [Link niet meer beschikbaar])

Overigens geld uitgeven aan kleding als je het te besteden hebt is toch je eigen keus? Net als dat er hier 80% gasten rondlopen die 300 euro aan supplementen per maand kopen, en nog niet groeien

Kleding mag wat kosten, meestal is het mooier en beter van kwaliteit.

Je hebt gelijk weg met die goedkope zooi, no offence maar :sd:! Onee die halen hun broeken met G.A. vogels voor een tientje op ebay...

Noem je mij nu een superdude?

Ja met sarcasme:o.

komen daar vrouwen op af, op die broek van 200 euro ?

moet wel, voor die prijs :D

Ik koop enkel merkkledij.

100 Euro voor een broek. :roflol:

Zelfs de modehuizen in Milaan laten hun waar importeren vanuit Azie en het blijft officieel een Italiaans duur merk omdat het merkje op Italiaans grondgebied er is ingenaaid. :roflol:

En ja, ook in Azie kunnen ze hedendaags goedkoop goede kwaliteit leveren, alleen de licensie houder kleed de koper volledig uit in plaats van aan.

Ik denk dat je wel wat tips kan gebruiken over waar je het beste je geld aan kan besteden.

Supreme staat al maanden droog!!!!

Lmfao. Ik geef echt niet ál mijn geld uit aan kleding hoor, zo verstandig ben ik dan ook wel weer;) Cadeautjes voor me vriendin zijn ook duur. En gewoon kleine dingen, als ham/kaas croissantjes halen tijdens de pauze op school kost ook geld. Tevens heb ik ook nog me abonnement van me mobieltje.

Maar dit topic ontspoort!

Supreme staat al maanden droog!!!!

You're quite the chickmagnet yourself 'big' guy

komen daar vrouwen op af, op die broek van 200 euro ?

moet wel, voor die prijs :D

Dunno, de 1e die me aanspreekt op het merk respecteer ik veel.

Je kan 2 kanten op he, je hebt mensen die kleding kopen om het merk en het niet veel boeit hoe het eruit staat als het logo maar zichtbaar is, of mensen die het kopen om de exclusiviteit en het uiterlijk van de broek.

Ik heb die broek gekocht om de 2e reden. Het merk kan je niet eens goed zien, enige is zo'n ding in de riemband, en volgens kent 80% van het volk wat ik tegen kom of mee om ga het merk niet. Het kan me vrij weinig intresseren welk merk iets is, of hoeveel het kost. Als ik het mooi vind, koop ik het, no matter hoe duur het is.

Ik vind die grote merk opdrukken die je zo vaak ziet maar ordinair en goedkoop overkomen. Veel geld betalen om je te laten gebruiken als wandelend reclamebord...dat heb ik nooit begrepen.

Terug
Naar boven