AndroidHealthClinic

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

jongetjes van 14 zijn de favoriete prooi van verkopers...lekker naief en rijke ouders=kassa :D daarom helpen ze jou altijd zo graag ;)
vaak niet eens eigenlijk!
mannen van een jaar of 30-40 zijn het makkelijst :D
die gaan 1 a 2x per jaar inkopen doen, dan is het al heel snel van: oh ok! mooi, die is goed. (zonder te passen).
Alles vinden ze dan mooi :D heel grappig is dat.

gewoon levi's broekje, blouse erop altijd goed kun je alle chicks krijgen.....blouse kun je gewoon bij de hema halen, echt facking mooie blousjes......of ralpg lauren als je wat meer te besteden hebt....

Als kleding fatsoenlijk past en staat ben ik blij :) mode? Pfff doe daar niet aan joh.. dan kan je kleding bljiven kopen. Koop gewoon wat basiskleding en breidt daarop uit. Als je jezelf te hip gaat kleding ben je al snel weer 'uit' namelijk en 'heb je weer nieuwe kleding nodig':D

Meestal als ik iets koop is het tijdloos (saai?), of juist heel overdreven, bij dat laatste weet ik al dat zo'n kledingstuk eigenlijk duurkoop is (zelfs als de prijs best hoog is). Maar bijvoorbeeld zoals die waterschoentjes waar hele volkstammen in liepen :kots:

Ik kan die foto niet meer vinden maar arnold in een lacoste polo op staat, maar dat is echt :thumbup: of in een blouse, dat soort kleding is gewoon eenvoudig. En eenvoud siert de mens...

Als kleding fatsoenlijk past en staat ben ik blij :) mode? Pfff doe daar niet aan joh.. dan kan je kleding bljiven kopen. Koop gewoon wat basiskleding en breidt daarop uit. Als je jezelf te hip gaat kleding ben je al snel weer 'uit' namelijk en 'heb je weer nieuwe kleding nodig':D

+1

Zorg ervoor dat je er goed en verzorgd uitziet, dan ben je altijd 'modieus' gekleed. De meeste modetrends vind ik persoonlijk nergens op slaan. Zoals die schoenmode die we veeeeeel te lang hebben gehad: puntschoenen/-laarzen. Zo lelijk! Leken wel heksenschoenen. Je voeten lijken wel 4 maten groter zo. En dan nog te zwijgen over die afgesleten punten omdat ze per ongeluk overal tegenaan schoppen. Maar ik draaf door...

OT: Een vrouw meenemen om te winkelen voor een nieuwe garderobe: Doen! En dan niet zomaar elke vrouw, een vrouw met smaak. Eentje die begrijpt dat jullie voor jóu op pad gaan, dan kan het niet missen.
Echt niet elke vrouw houdt ervan om uren winkel in, winkel uit te lopen hoor.

Grappig dat de vrouwen het altijd bachetaliseren dat ze niet ''modeieus'' bezig zijn, maar ondertussen wel in één zin de laatste 10 trends kunnen opnoemen. Lostaand van het feit of ze de trend opvolgen of niet.

vaak niet eens eigenlijk!
mannen van een jaar of 30-40 zijn het makkelijst :D
die gaan 1 a 2x per jaar inkopen doen, dan is het al heel snel van: oh ok! mooi, die is goed. (zonder te passen).
Alles vinden ze dan mooi :D heel grappig is dat.

Haha, totdat ze dan de prijs zien;) Maar meestal zien die 30-40'ers jongeren lopen met G-star/Chasin'/Replay kleding en dan denken ze door dat ook te dragen, dat ze weer jong worden:)

Geintje:P

• Topic Starter Topic Starter
Doe eens gek een ga nu naar de site van Wehkamp of H&M en plak hier wat dingen die jij nu zou kopen.

S kijken of het zo erg is als je zelf zegt.

ik zal eens kijken. Wehkamp heb ik eerder aleens gekeken, dat vind ik allemaal vulles. niet omdat het goedkoop is ofzo, maar ze hebben gewoon niks dat ik mooi vind.

H&M, ook niet echt mijn smaak, maar ik heb wel wat gezien.
http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=HERR_OVE_T-S
die blauwe met witte strepen is wel redelijk.

een spijkerbroek moet volgens mij wijd op de bovenben en strak om de kuiten zijn, die kan ik dus nergens vinden.

ik hoor weleens mensen zeggen dat je niks van mode aan moet trekken, maar de meeste winkels verkopen volgens mij alleen maar dingen die in de mode zijn.

ik zal eens kijken. Wehkamp heb ik eerder aleens gekeken, dat vind ik allemaal vulles. niet omdat het goedkoop is ofzo, maar ze hebben gewoon niks dat ik mooi vind.

H&M, ook niet echt mijn smaak, maar ik heb wel wat gezien.
http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=HERR_OVE_T-S
die blauwe met witte strepen is wel redelijk.

een spijkerbroek moet volgens mij wijd op de bovenben en strak om de kuiten zijn, die kan ik dus nergens vinden.

ik hoor weleens mensen zeggen dat je niks van mode aan moet trekken, maar de meeste winkels verkopen volgens mij alleen maar dingen die in de mode zijn.

http://www.score.nl/ There you go. Prijzen enzo staan er ook bij. Maar wacht ff, 'een spijkerbroek moet wijd op de bovenbenen en strak om de kuiten zijn' dat zijn de meeste broeken denk ik:P Iig die van Replay wel. Ik weet niet wat je budget is ofzo, maar anders kan je bij de Score echt wel slagen hoor.

Wat een reactie op het feit dat niemand boven de 75 kilo in Jack&Jones kleding past:

serieus gozer, met jou komt het nooit meer goed.

snap zelf ook wel dat hij meer kleinere en dikkere mensen bedoeld met 75 kilo maar het gaat om het principe....

nee, ik bedoelde elk persoon boven de 75 kg.

Die lui gaan helemaal door over dat 75 kilo gezeik :haha:

dat ziet er al beter uit michael, ik draag momenteel een groen/groengrijs breedte streep t-shirt van forecast, dus zo erg uit de mode ben ik nog niet.

Die lui gaan helemaal door over dat 75 kilo gezeik :haha:

ze moeten eens stoppen mijn topic te vervuilen. ik wil nu een broek zien met wijde bovenbenen en strak om de kuiten.
serieus, de strakken broeken zijn kanker-wack, en bovendien comfortabel. en kont ziet er toch niet goed in uit.

Deze Replay (maar 100€ overigens) Is wat strakker aan de onderkant. Maar de mode volgend jaar word dat de broeken weer wat strakker komen te zitten hè;) Dus das goed voor jou.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

G-Star Core Regular, €100,-

Verder moet je zelf maar wat rondneuzen op Score.nl. En dan gewoon op Jeans klikken linksbovenaan.

Wordt het je dan wat te duur qua broeken, dan kies je voor een wat goedkoper shirtje. Bijvoorbeeld gewoon een Chasin' Basic shirtje. €15,- en het zit erg lekker (wat strakker)
En dan kan je ook nog kiezen voor een V-hals, of een O-hals. Ongeveer in zo'n 6 kleuren ofzo. Succes:)

Wat ik gaaf vind bij een man is gewoon zo'n relaxte 3-kwart losse spijkerbroek :D
simpel shirtje dr op..:) heb alleen wel bloedhekel aan van die ik-wil-nken shirts.. waarop de gaarste teksten staan denk ik gelijk pleyaah

Wat ik gaaf vind bij een man is gewoon zo'n relaxte 3-kwart losse spijkerbroek :D
simpel shirtje dr op..:) heb alleen wel bloedhekel aan van die ik-wil-nken shirts.. waarop de gaarste teksten staan denk ik gelijk pleyaah

Zoiets?

dit is dus precies de bedoeling van dit topic. plaatjes posten van kleding.

Maar zocht je ook zoiets?

Terug
Naar boven