Fitness Seller

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

Bij zo'n broek hoort natuurlijk ook een riem niet te vergeten;) Ik heb zelf deze, vind hem erg fijn!
Chasin' 98 Blaze €35
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Off:

maar ik ga AK leren/pitten. succes nog met zoeken van je kleding hè:) Spreek je morgen weer:P Lataah.

• Topic Starter Topic Starter
ja, dat is idd ongeveer wat ik zoek. alleen nog iets extremer. boven die knie-en hiphop en onder de knieen stretch.

Bij zo'n broek hoort natuurlijk ook een riem niet te vergeten;) Ik heb zelf deze, vind hem erg fijn!
Chasin' 98 Blaze €35
http://www.score.nl/isroot/ScoreOnlineStore/html/products/98_Blaze_Cognac.jpg[/url]

Off:

maar ik ga AK leren/pitten. succes nog met zoeken van je kleding hè:) Spreek je morgen weer:P Lataah.[/QUOTE]

35 euro voor zo'n riem :roflol:

en maar 100 euro voor een broek.

jij krijgt je kleren nog van pappie en mammie of niet?:rolleyes:

vaak niet eens eigenlijk!
mannen van een jaar of 30-40 zijn het makkelijst :D
die gaan 1 a 2x per jaar inkopen doen, dan is het al heel snel van: oh ok! mooi, die is goed. (zonder te passen).
Alles vinden ze dan mooi :D heel grappig is dat.

Herkenbaar. Heb zelf ook in een paar kledingzaken gewerkt.
En een wannabee hippe 30-40-50 is toch wel heel makkelijk te overtuigen hoor. En als je een goede broek voor ze hebt gevonden willen ze er vaak gelijk een stuk of 3:D

Waar ik zelf altijd een hekel aan heb is verkopers die zich aan je opdringen. Deed ik zelf dan ook nooit:finger:

Haha de Score, superdude winkel bij uitstek.
Echte mannen winkelen niet, en als ze het doen, gaan ze naar Marlboro Classics of de Zeeman.

Spot on.

Vorig jaar kwam ik met m'n nomaden outfit Starbeach bezoeken en dan zie je 1001 dudes met een Bjorn Borg logotje boven hun broek. :roflol:

Leken werd gemarkeerde kuddedieren voor de slacht.

Die sletjes zijn nog erger, zien er allemaal hetzelfde uit, en als ze dronken zijn, kost een knaller een euro. Net zo goedkoop en alledaags als McDonalds.

Wat ook mss een tip is, check is een Otto of Wehkamp uit. Staat natuurlijk meer vrouwen kleding dan mannen kleding in, maar dan hoef je de deur niet uit en kun je het soms wat makkelijker visualiseren, omdat allerlei gasten daar combinaties dragen.

Ik zeg trouwens niet dat je het daar dan ook moet bestellen, maar het helpt mij soms wel om een beeld te vormen van wat voor kleding ik wil dragen en bij me vind passen, Succes! :)

35 euro voor zo'n riem :roflol:

en maar 100 euro voor een broek.

jij krijgt je kleren nog van pappie en mammie of niet?:rolleyes:

Nee lieve schat. Ik betaal altijd de helft mee, en soms wat meer:rolleyes:. Dus verwacht niet dat ik een een of ander verwend kind ben, want ik werk er zelf voor.

Maar het is wel belangrijk, kleding maakt de man hè...;)

Ik loop vaak in dit shirt;

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Liefst had ik deze met een groter logo, zodat iedereen goed kan zien hoe WeLvArEnD ik ben.

100 euro voor een ****in' broek ?

helemaal gek zeker ?

mode kan me eigenlijk geen zak schelen, koop al jaren gewoon jeans
en wat t-shirts, en als ik er 1 vind wat me goed past koop ik dadelijk nog wat van dezelfde, zodat ik weer vanaf ben voor een tijdje, ik haat winkelen.

100 euro voor een broek whehehehehe. Dat zijn 100 euroknallers gek, wat een verspilling.

als je een hele dag op zoek bent geweest naar een passende broek, en op het eind van de dag vind je een broek die past, dan maakt het echt niet uit hoe duur die is, dan moet je die gewoon kopen :)

een n*gger?

als je een hele dag op zoek bent geweest naar een passende broek, en op het eind van de dag vind je een broek die past, dan maakt het echt niet uit hoe duur die is, dan moet je die gewoon kopen :)

Dan moet je naar winkel gaan voor dikke mensen. Daar ga ik tegenwoordig ook heen, die verkopen tenminste ook overhemden waar je met 2 armen in kunt.

daar vind ik al helemaal niets :D
ik ben vrij klein, wat sowieso al moeilijker is om kleding te vinden, en dan met die skinny-jeans mode van tegenwoordig...

Terug
Naar boven