Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haal je dat allemaal uit die avatar? Of heb je meer foto's gezien?

Bij zo'n broek hoort natuurlijk ook een riem niet te vergetenIk heb zelf deze, vind hem erg fijn!
Chasin' 98 Blaze €35
http://www.score.nl/isroot/ScoreOnlineStore/html/products/98_Blaze_Cognac.jpg[/url]
Off:
maar ik ga AK leren/pitten. succes nog met zoeken van je kleding hè:) Spreek je morgen weer:P Lataah.[/QUOTE]
35 euro voor zo'n riem :roflol:
en maar 100 euro voor een broek.
jij krijgt je kleren nog van pappie en mammie of niet?:rolleyes:
vaak niet eens eigenlijk!
mannen van een jaar of 30-40 zijn het makkelijst
die gaan 1 a 2x per jaar inkopen doen, dan is het al heel snel van: oh ok! mooi, die is goed. (zonder te passen).
Alles vinden ze dan mooiheel grappig is dat.

Echte mannen winkelen niet, en als ze het doen, gaan ze naar Marlboro Classics of de Zeeman.

35 euro voor zo'n riem
en maar 100 euro voor een broek.
jij krijgt je kleren nog van pappie en mammie of niet?![]()
. Dus verwacht niet dat ik een een of ander verwend kind ben, want ik werk er zelf voor.Haha de Score, superdude winkel bij uitstek.
Echte mannen winkelen niet, en als ze het doen, gaan ze naar Marlboro Classics of de Zeeman.

Neem een vrouw mee, die hebben er wat meer kijk op.
ja, dat is idd ongeveer wat ik zoek. alleen nog iets extremer. boven die knie-en hiphop en onder de knieen stretch.
als je een hele dag op zoek bent geweest naar een passende broek, en op het eind van de dag vind je een broek die past, dan maakt het echt niet uit hoe duur die is, dan moet je die gewoon kopen![]()