MuscleMeat

Klein postje over mijn vorderingen

Burgermeister

Cool Novice
Waardering
85
Lengte
1m90
Massa
115kg
Binnenkort meer maar wou ff mijn vorderingen delen .

Deze foto is 3 maanden terug genomen

73farl.jpg - 388894

En deze is van vorige week

5d6yvm.jpg - 388895

Nu 41,5 kilo kwijt in 6 maanden en nog steeds 6 dagen per week loop ik 6 kilometer en ik ga 5/6 x per week naar de gym en train volgens een zwaar schema van mijn coach .

Later meer

Ziet er goed uit man. Stevige lichaamsbouw > veel potentie om massa aan te zetten. Keep it up.

6 dagen per week 6km lopen

Je moet ervoor zorgen dat je dit af en toe afwisselt met sprinten of andere HITT training. Je lichaam zal op de duur efficiënter worden in het lopen en je verbranding ook drastisch verminderen. Dus beter ook eens 1km aan hoge snelheid doen en enkele malen een heuvel opsprinten ipv je normale 6km.

• Topic Starter Topic Starter
Thx allemaal voor de vibes , en henri ik doe echt diverse variaties tijdens het lopen .
Snel wandelen , korte sprints en ook heuvel op hier in het park en ik doe standaard 250 pushupps tijdens mijn route.
Ik ben mij bewust van het feit dat ik moet blijven varieren om mijn lichaam geen kans te geven om te wennen aan mijn workouts .
Ik val nog steeds na een half jaar gemiddeld 800 gram per week af en heb nu net mijn tweede plateau doorbroken .
Er gaat niets mijn doelstelling in de weg staan en ik blijf actief bezig om steeds te vernieuwen en de grenzen op te zoeken , ik ervaar nu de transformatie naar een beter fysiek en krijg steeds meer positieve reacties van mensen uit mijn omgeving .
Mensen die ik 3 weken niet gezien had zeggen tegen mij " zo gaat goed man je gaat er steeds beter uit zien " en ik vreet het als koek . Natuurlijk zijn er ook haters en mensen die hun mening hebben maar die geven ze terwijl ze op de bank zitten whahaha bring it on , daar wordt ik alleen maar sterker van .
Ik heb 9 weken een aangepaste training gedaan vanwege een overbelaste aanhechting van mijn biceps onder mijn deltaspier en kon hierdoor maar heel beperkt borst trainingen doen , de blessure is nu over en ik heb het rustig aan weer opgebouwd . Vandaag drukte ik een leuke serie van 10x80 / 5x110 en 4x120 benchpress.
Verder train ik intensief alle spiergroepen volgens het schema van wes van staveren en ik zit nu echt in een bulk periode voor mijn gevoel , alles groeit en ik merk aan alles dat ik sterker wordt nu ook .
Nu alleen de lastige plekken van het buik en borstvet nog verder aanpakken maar dat gaat de goede kant op nu .
Ik blijf doorzetten en later zal ik weer wat foto's toevoegen .
Nogmaals bedankt voor de vibes guys !!!

Ziet er goed uit man. Stevige lichaamsbouw > veel potentie om massa aan te zetten. Keep it up.
Thx bro , ben nu bezig om massa te trainen en in combi met cardio in verschillende vormen .
Ik ervaar groei en de weegschaal zakt toch langzaam , dus langzaam aan smelt het vet weg en dan komen de " goods " te voorschijn ;-)))))

Netjes burgemeister! Linkje naar je voedingsschema? Ben namelijk wel benieuwd!

Sow.. Ziet er keurig uit! Goede vormen waar zeer zeker een goed resultaat uit kan worden gehaald.

Netjes burgemeister! Linkje naar je voedingsschema? Ben namelijk wel benieuwd!

Mijn schema staat op mijn ipad maar weet ff niet hoe ik hem kan delen hier .
Ga ff kijken of ik het op een andere manier kan fixxen , ben niet zo'n digitale rakker helaas haha

Sow.. Ziet er keurig uit! Goede vormen waar zeer zeker een goed resultaat uit kan worden gehaald.
Bedankt kerel , ik blijf gewoon mijn koers volgen en ik hoop het komende half jaar nog 15 kilo eraf te trainen terwijl ik ook intensief met spieropbouw bezig blijf .
Ik weet dat het een fabeltje is dat je vet om zet in spiermassa , maar ik merk nu wel dat mijn fysiek veranderd en dat als dalijk de vetten verder afnemen dat ik meteen de spierdefinitie beter zal gaan zien .
Ik ben al zeer tevreden over waar ik nu sta en dat heeft me alleen maar meer motivatie opgeleverd om door te gaan .
Ik blijf af en toe mijn vorderingen posten .

Het is inderdaad de definitie die je doet denken aan spieropbouw. Waarschijnlijk heb je ook al redelijk wat gehad gezien je definitie. Ga vooral zo door! :)

Vandaag rustdag pffff morge weer knallen .
Vandaag weer gewogen en weer een kilo eraf in een week , zo lekker als de results blijven komen .
Gister drukte ik ook 4 x 125 kilo benchpress dus bijna mijn eigen lichaamsgewicht , voor mij weer een kleine triompf .

Fijn weekend allemaal

Vandaag rustdag pffff morge weer knallen .
Vandaag weer gewogen en weer een kilo eraf in een week , zo lekker als de results blijven komen .
Gister drukte ik ook 4 x 125 kilo benchpress dus bijna mijn eigen lichaamsgewicht , voor mij weer een kleine triompf .

Fijn weekend allemaal

4x125 is echt ziek man!!! Goed bezig ga zo door :D

Thx bro , ben ook erg blij met de vorderingen .
Komende week weer volle bak er tegenaan .

De V-shape is al in aantocht dus knallen de komende tijd om meer af te vallen en meer definitie te bereiken .

2md3ssz.jpg - 389308

Netjes, leuk om je vorderingen zo te zien!!

Heel nice, ben ook benieuwd naar de voorkant, 125kg bench is toch niet niks op de periode dat je bezig bent denkik

Ja ik vermoed zelf dat die resultaten met het bankdrukken te wijtten zijn aan het feit dat ik al 5 maanden 4 tot 6 dagen per week ( vaker 6 dan 4 ) tijdens mijn wandelingen 250 pushupps heb gedaan en daarnaast ook gewoon mijn chest days deed in de gym .
Heb 9 weken geen chest kunnen trainen doordat ik mijn bicep aanhechting onder de deltaspier had geblesseerd .
Ik heb in overleg met een sportfysiotherapuit een aangepaste training gedaan in die weken en toen na 9 weken de pijn verdwenen was heb ik in 6 weken tijd rustig het gewicht weer opgebouwd en ben steeds zwaarder gaan trainen .
Voordat ik de blessure opliep zat ik op een max van 5 x 100 kg en nu dus na 15 weken drukte ik 4x 125 .
Binnenkort gaat mijn vrouwtje mee naar de gym en dan zal ze er even een filmpje van maken .
@ viezefur . Thx voor je vibes ;-)))

Terug
Naar boven