Fitness Seller

Klein postje over mijn vorderingen

• Topic Starter Topic Starter
Pfff ff geen positieve vibes helaas , ben al een paar dagen geveld door griep ( of iets dergelijks )
Toch nog gaan trainen maar was niet te doen en niet verantwoord !
Alles draaide om mij heen en er kwam niks uit mijn spieren .
Nu maar ff uitzieken dan ....... Maar niks doen is zo frustrerend haha .
Misschien ook maar goed ff paar dagen rust houden , dat lukt normaal haast niet met mijn mindset , dan krijg ik afkickverschijnselen .

Beterschap meneer! Het is wel raadzaam om voldoende te slapen wanneer je immuunsysteem je in de steek laat, overigens ;)

Beterschap meneer! Het is wel raadzaam om voldoende te slapen wanneer je immuunsysteem je in de steek laat, overigens ;)

Haha thx ,
Ik was al een jaar lang niet ziek of verkouden geweest , misschien beter dat ik ff rust heb gepakt .
Heb 2 dagen veel geslapen en voel mij nu al weer steeds fitter .
Morgen weer rustig aan trainen , en kijken of het gaat

Goede vooruitgang zeg!! Heel netjes.

Hier ook griep te pakken, verkouden, dichtzittende oren en mega duizelig, training is een hele onderneming idd.

Heel veel succes met je doelen, gaat met jou instelling helemaal goedkomen!

Goede vooruitgang zeg!! Heel netjes.

Hier ook griep te pakken, verkouden, dichtzittende oren en mega duizelig, training is een hele onderneming idd.

Heel veel succes met je doelen, gaat met jou instelling helemaal goedkomen!

Thx dame ,
Inmiddels helemaal hersteld en een heerlijke chestday gehad vandaag !
Ondanks het feit dat ik beroerd was heeft de " rust " mij echt goed gedaan en konen er steeds meer kleine indicaties in de spiegel dat ik op de juiste weg ben
Adertje hier , rimpeltje daar ( waar het vet weg gaat. ) dus ik ben echt zo blij !
Ik kan ook weer aan de slag voor een bedrijf dus ik ga weer regelmaat tegemoet en hoop dat alles dan lekker loopt .
Zal misschien ipv 6x per week 4x per week trainen worden als ik weer full time werk maar mijn dagintensieteit kwa beweging en verbruik van calorien zal ook omhoog gaan dus dat brengt het weer in balans hoop ik .
Moet ook echt goed me rust pakken en weer in een stabiel ritme komen .
Ik begin om 7 uur smorgens en om 15:30 ben ik dan klaar . Dan ben ik om 16:00 thuis en om 16:30 gedouched en op de gym . Rond 18:30/19:00 thuis en dan kan ik voldoende rust en slaap pakken elke dag .
Heb er zin in , ook om weer lekker onder de mensen te komen want ben wel een poosje een kluizenaar geweest in de eerste 4 maanden maar daar heb ik geen spijt van .
Later meer .

Set goals and smash them !!! WTF else should you do right ???

Keep it up dude!

I will sir

En weer een tegenslag , weer single !
Bleek dat ze mij als tussenstation zag en ik ben keihard gebruikt .
Maar nu weer full focus op de sport , ben nu 50 kilo kwijt op de schaal vandaag en dat is veel belangrijker .
Nieuwe voeding en trainingsschema's aan het maken nu en weer vol gas .
Nog 4 maanden om 10 kilo eraf te krijgen , dus. 2,5 kilo per maand dus dat is te doen .
Nu volle bak aan de slag en mijn doel behalen .

Dat is kut, man! Inderdaad negatieve shit omzetten in goede dingen om je doel te bereiken.

Ik heb geroepen dat niks of niemand mij in de weg zal staan om mijn doel te bereiken en dat meende ik met alles wat ik ben en waar ik voor sta !
Heb 4,5 maand de beste cardio van me leven gehad met deze vrouw :-)))))))) en nu weer full focus back on track !!!!
Hoorde ook deze week dat de bank toch besloten heeft mijn huis te gaan verkopen dus ik moet op zoek naar een nieuwe woning , bring that shit onn a**holes ..... Deze jongen gaat niet door zijn knieen en al moet ik onder een brug slapen tot dat geregeld is dan sta ik elke morgen me pushupps te doen op de leuning van diezelfde brug !!
Nu nog een paar maanden vechten en mijn nieuwe leven is een feit .
Nieuw huis , heb nu een baan , auto van de zaak en dan 3 jaar doorbijten om de sanering te doorstaan .
Ik ben er klaar voor , niemand krijgt mij klein gvd ..........

Ik heb geroepen dat niks of niemand mij in de weg zal staan om mijn doel te bereiken en dat meende ik met alles wat ik ben en waar ik voor sta !
Heb 4,5 maand de beste cardio van me leven gehad met deze vrouw :-)))))))) en nu weer full focus back on track !!!!
Hoorde ook deze week dat de bank toch besloten heeft mijn huis te gaan verkopen dus ik moet op zoek naar een nieuwe woning , bring that shit onn a**holes ..... Deze jongen gaat niet door zijn knieen en al moet ik onder een brug slapen tot dat geregeld is dan sta ik elke morgen me pushupps te doen op de leuning van diezelfde brug !!
Nu nog een paar maanden vechten en mijn nieuwe leven is een feit .
Nieuw huis , heb nu een baan , auto van de zaak en dan 3 jaar doorbijten om de sanering te doorstaan .
Ik ben er klaar voor , niemand krijgt mij klein gvd ..........

Zo is het man, zie de sanering als een cadeau, ff 3 jaar doorknokken.
Respect voor je positieve mindset!

Thx kerel apriciate that !!,!
Die sanering zit ik niet mee , ik wil me nieuwe start maken !
In dit huis is teveel gebeurd en wil hier niet meer zijn , wil het achter me laten en nieuwe impulsen in mijn leven .
Voorlopig lekker op mezelf en werken, trainen, eten en slapen door de weeks en in de weekenden ga ik lekker feesten en festivals bezoeken .
Kijk ik kom van ver en heb veel tegenslagen gehad , maar mij tegenhouden doet niemand !
Heb mezelf een belofte gemaakt op een moment dat ik gebroken op de bodem van een put lag en ben toen opgestaan en begonnen aan deze reis , ik ben nu zo ver en dat heeft zo veel gekost dat als ik nu zou opgeven dan kan ik mezelf de rest van mijn leven niet meer in de spiegel aankijken !.
Ik ga door en dit is simpelweg weer een nieuwe horde die ik moest nemen.
Kan je zeggen het doet pijn , ik was om die meid gaan geven maar mijn doelen en wat ik mezelf beloofd heb is mij dierbaarder dus nu doorpakken en niet als een " little b*ch " gaan zitte janken !!!
Vrouwen komen en gaan , maar mijn doel blijft mijn doel ........!

Balen man! Maar met jou positieve instelling ga jij er helemaal komen. Komt vanzelf een vrouw op je pad, tot die tijd lekker je doelen gaan halen.

Thx missnuke !

Dat is precies waar ik mij mee bezig ga houden de komende tijd .
Ben wel even afgekickt op het vrouwverhaal en dit was een harde les in ieder geval .
Maar ik zie het zo ..... Het staat dalijk nog mooier in mijn succes verhaal dat ik ook dit weer overwonnen heb .
Soms lijkt het niet op te houden en komen dingen achter elkaar , maar het mooie is dat ik geleerd heb om mijzelf op de eerste plaats te zetten en dat is nu de leidende draad in mijn leven .
Het mooie is dat je altijd terug naar jezelf kan en van daaruit weer kunt opbouwen .......

Zo inmiddels staat de teller op minus 55 kilo
Stress en me shit verwerken in de gym resulteerd toch weer in positieve results .
Deze situatie heeft alleen me focus weer versterkt voor wat echt belangrijk is .
Heb ook een huisje gevonden dus dat is ook geregeld , zo zie je maar als je iets echt wilt en er voor gaat dan ligt de wereld voor je open .
Ook stiekem beetje aan de scharrel met een dame op de sportschool tja ..... De wereld draait door he whahaha.
Later meeer .

Cheerrs ya'lllllll

Pfff ff geen positieve vibes helaas , ben al een paar dagen geveld door griep ( of iets dergelijks )
Toch nog gaan trainen maar was niet te doen en niet verantwoord !
Alles draaide om mij heen en er kwam niks uit mijn spieren .
Nu maar ff uitzieken dan ....... Maar niks doen is zo frustrerend haha .
Misschien ook maar goed ff paar dagen rust houden , dat lukt normaal haast niet met mijn mindset , dan krijg ik afkickverschijnselen .
Beffen is de remedie; beste antibiotica dat er bestaat! Die zwoele zeelucht versprijd zich namelijk razendsnel en doodt heel veel bacteriën. [emoji109] Daarom ben ik gelukkig nooit ziek.

Hahaaahaaaaaa .
Ja zo kun je ook redeneren idd .
Teller staat nu op minus 57 kilo en zit nu ff op een plateau .
Maar daar beuken we doorheen , de schaal staat ff stil maar ik eet goed en ik zie progressie in de spiegel .
Vooral mijn armen en rug biginnen droger te worden dus das goed nieuws .
Heb wel me eiwitten opgeschroeft naar 220 gram per dag nu .
Haal het meeste uit voeding en vul het aan met 2 shakes per dag .
Eet nu veel zalm , tonijn , kip , kalkoen en ook biefstuk !
Als ik over ben naar mijn nieuwe casa dan ga ik tijd maken om een nieuw cut schema te maken en een nieuw trainings schema , dan ga ik 3 maanden diep in de cut om 10/12 kilo eraf te knallen .
Dan zit ik dicht bij de 100 kilo en daar wil ik niet onder komen .
Vanaf die 100 kilo ga ik diep op pure gains en daar krijg ik kwa schema's hulp bij van wes van staveren .
Dus nu eet ik wel clean en train 6 dagen per week en ik werk weer full time dus een druk leven nu .
Tot ik die cut cyclus in ga blijf ik even zo door gaan , het gaat nu ff langzaam maar ik blijf progressie maken .

Later meer ;-))))))

Wow, indrukwekkend en motiverend verhaal.

Ben zelf net weer begonnen met trainen, bij mij moet er 20 kilo af.

Succes met je doel , komt vast goed gewoon knallen en je door niks of niemand tegen laten houden .
Zet m op je kan het

Terug
Naar boven