MuscleMeat

Klein postje over mijn vorderingen

• Topic Starter Topic Starter
Heel nice, ben ook benieuwd naar de voorkant, 125kg bench is toch niet niks op de periode dat je bezig bent denkik

Ja de voorkant is nu mijn grootste uitdaging vanuit het oogpunt van vetverbranding , ik heb nog veel vet op mijn borst en mijn buik moet ook nog iets slinken .
Wil nu nog 15 tot 18 kilo afvallen en dan ben ik hopelijk een heel eind met mijn cut proces , als ik 18 kilo verlies zit ik op een totaal gewichtsverlies van 61 kilo .
Dit geheel op eigen kracht zonder middelen of afvalmethodes , maar puur op wilskracht , keihard werken en een gezond eetpatroon .
Ik zal wat foto's laten maken door het vrouwtje en kijken of er wat bij zit wat ik kan plaatsen , ben zelf erg ontevreden nog dus dat zou een reden kunnen zijn dat ik ze niet plaats .

• Like
Waarderingen: KOTF
Vandaag een doel behaald op de benchpress .
Ik wou graag de grens bereiken waarin ik mijn eigen lichaamsgewicht zou drukken en dit is vandaag gelukt .
4 x 130 kilo gedrukt en bij de 4e rep moest de spotter net twee vingers gebruiken om te assisteren .
Ik ben dus zeer tevreden met waar ik nu sta en ga de komende tijd langzaam aan kijken hoever ik kan klimmen in gewicht .
Het heeft me in ieder geval weer een boost gegeven in motivatie .

• Like
Waarderingen: Wiro
Dit was ik 7 maanden terug

2ikyt1w.jpg - 389592

En deze is van een week geleden
Je bent van de zuidpool naar de Evenaar verhuisd?

Echt heel gaaf om deze progressie zo te zien. Je bent ook retesterk moet ik zeggen. Hoeveel deadlift, squat en overhead press je?

Mad respect voor jouw doorzettingsvermogen en de energie die je uitstraalt middels je posts. Keep it up!!!

Hey thx voor de vibes kerel !!
Squats en deadlift zitten helaas niet in mijn schema verwerkt om de doodsimpele reden dat ik vanaf mijn 16e al rugklachten heb. Wel is mijn rug sterker aan het worden door mijn training dus er zit verbetering in .
Binnenkort krijg ik een ander schema van mijn maat en ga ik anders trainen om nieuwe stimulans te geven aan mijn lichaam . Als ik kwa gewichtsverlies mijn doel heb bereikt dan wil ik heel langzaam aan gaan proberen om deadlifts squats te gaan introduceren in mijn routine , maar voor nu ben ik nog even erg voorzichtig want ik wil niet dat ik nu ik zo goed op weg ben mezelf een rugblessure bezorgen waardoor ik tot stilstand kom dat zou echt mijn hele traject in gevaar brengen .
Overhead press druk ik nu 60 kg met 8 reps .

Vandaag even geprobeerd om de lat hoger te leggen , warming up gedaan en daarna 12 x 50 kg bench gedaan .
Na een korte pauze en mezelf mentaal opgepept te hebben heb ik een poging gedaan om de 140 kilo te pakken .
Helaas kwam ik tot net na het dode punt en kon hem niet volledig uitdrukken en mijn maat moest de assist inzetten .
Ene kant balen maar toch had ik hem bijna onder mijn belt vandaag ;-)))))
Daarna heb ik nog 5 x 110 gedrukt en 1 x 130 op eigen kracht .
Ik train nu met een serieuze maat en hij traint de spiergroepen op een andere wijze dan ik deed , dus ik ga nu samen met hem de komende tijd aan de slag om zo weer nieuwe impulsen te geven aan mijn lichaam .
Vandaag ook 5 borst oeffeningen gedaan totaal en 4 biceps oeffeningen , en meteen voelt alles weer heerlijk aan en voel ik dat ik een lekkere workout heb gehad .
Morgen legday en buik erbij , en woensdag vol focus op de rug .
Binnenkort ook ff een nieuwe foto maken om te kijken of er zichtbare vorderingen zichtbaar zijn .

Adios !

• Like
6 dagen per week 6km lopen

Je moet ervoor zorgen dat je dit af en toe afwisselt met sprinten of andere HITT training. Je lichaam zal op de duur efficiënter worden in het lopen en je verbranding ook drastisch verminderen. Dus beter ook eens 1km aan hoge snelheid doen en enkele malen een heuvel opsprinten ipv je normale 6km.
Voor massa hoef je niet te lopen of sprinten

Goed bezig man! Gaat de goede kant op.
Echt een beer, kan zo uitsmijter worden

Hahaha ja de ene foto heeft me vrouwtje gemaakt , en de andere is met selftimer in selfie stand genomen vandaar de spiegeling
Dus ook weer aan een nieuwe vrouw? Jij bent goed bezig dude! Fijn dat je zoveel positieve dingen weer meemaakt na die nare periode!

Dus ook weer aan een nieuwe vrouw? Jij bent goed bezig dude! Fijn dat je zoveel positieve dingen weer meemaakt na die nare periode!

Bedankt kerel , ik ben idd gezegend met een mooie nieuwe vrouw in mijn leven welke ook nog eens een achtergrond heeft in het trainingswereldje en ze gaat binnenkort mee trainen .

vdz8td.jpg - 390006

Ik had het slechter kunnen treffen zeg maar ;-))))))

Ik heb ook nog foto's van 7 maanden terug , dat is deze

rqz1mx.jpg - 390007
rqz1mx.jpg - 415876

En een foto van vandaag

2w20e2o.jpg - 390008

Ik ben erg optimistisch zeg maar .

Mooi vrouwke kerel! Blijf vooral in deze moodswing zitten en vooral doorgaan op deze manier! :thumbs:

Dankjewel voor je bericht kerel , ik ga door tot het gaatje en laat niks of niemand mijn doel in de weg staan ;-)))))))
Aan de motivatie ontbreekt het in ieder geval niet .
Net op de gym op de schaal weer een kilo eraf YEAHHHH ,!!

• Like
Terug
Naar boven