MuscleMeat

Klein postje over mijn vorderingen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag gewogen op de gym en het lijkt of ik mijn plateau aan het doorbreken ben , nu nog 1 kilo en ik heb de - 60 kilo in een jaar gesmashed .........

Trots als een pauw en heerlijk aan het knallen !

Nog 700 gram en dan zit ik op de -60 kilo ..!!!
Ook komt er meer definitie doorzetten , ik zit nu erg hoog met me eiwitten en ik train nu echt 2,5 uur per dag 6 dagen per week . Ik weet het ik moet ook me rust pakken maar ik voel me er zo fucking goed bij en me 3e plateau is nu ook doorbroken dus ik blijf gewoon gaan ......
Ook wordt ik echt sterker ik zit op bijna alle toestellen met diverse oefeningen op full stack en het gaat echt bizar goed .
Ook pak ik nu diverse oefeningen op andere manieren en doe ook het grootste deel met dumbels .
Op de gym hebben we 40 kg dumbells als zwaarste en daar doe ik nu 4 sets van 8 reps mee met dumbelpress voor chest . En shoulderpress zit ik nu op 34 kilo dus ik neem echt toe in kracht en dat voelt lekkerrrrrr ......
Ook ben ik begonnen met chin upps en doe nu elke workout beginnen met zo veel mogelijk reps .
In het begin was 1,5 x me max en nu zit ik al op 4 reps in een paar weken , met mijn gewicht nu nog ben ik daar al zeer tevreden over .
Al met al gaat het echt goed nu en lijkt het of ik er steeds meer zin in krijg .

Later weer meer goede berichten .......

Cheers !!

Heb het doorgelezen en ziet er goed uit man, ga zo door..
Goed je rust pakken tussendoor en goed eten dan kom je er echt wel.
Tot de hoeveel kilo wil je nu afvallen? en daarna cleanbulken?

Hey ,
Nou de eerste intensie was om naar de 100 te gaan en dan vol voor massa te gaan maar ik zat met mijn maatje ff beetje te rekenen maar als ik me vastbijt in mijn schema's straks dan denk ik dat ik begin tot half in de zomer op die 100 zit dus ik denk dat ik dan vanzelf nog even door ga zetten tot eind van de zomer .
Dus misschien dat ik dan eind van de zomer ergens rond de 95 kan zitten misschien !
Kijk ik begin nu steeds meer definitie te zien en dat motiveerd enorm , kan me dus voorstellen als dat doirzet de komende 3/4 maanden dat ik hooked raak en nog even doorzet .
In de zomer starten met een bulk is ook niet alles , door de warmte eet je al minder en eigenlijk wil je dan niet echt met " aankomen " bezig zijn als je in je bermuda en haltertop loopt denk ik haha .
Dus voor nu maar gewoon me koers blijven volgen en dan mag de spiegel straks bepalen wanneer de omslag plaats gaat vinden .
Blijf in ieder geval nu lekker hoog zitten met me proteine dus dat is nooit verkeerd , en de rest zal zich moeten gaan uitwijzen .
Ik bedoel als ik kijk van waar ik kom met 60 kilo eraf in die 11 maanden dan denk ik dat ik weinig reden tot klagen heb dus gewoon full focus doorzetten en uitkijken naar de zo er in ieder geval .
Ga straks als het weer warmer wordt ook met me maat kickboks trainingen doen buiten in het park , daar kijk ik ook wel naar uit eerlijk gezegd , en dan meteen ook diverse push en pull up oeffeningen in de rekken daar .
Een ding is zeker , het wordt een aktieve zomer haha

Heel motiverend verhaal! Ben zelf ook in minder dan een jaar tijd 55 kilo afgevallen, heb er zelf ongelofelijke spijt van dat ik die tijd weinig aan krachttraining deed. Ben nu zoveel kracht verloren terwijl dit eigenlijk niet nodig was geweest, gaat me veel werk kosten om die kracht terug te trainen, maar goed ik ben nog jong en we werken nu aan die kracht haha.
Motiverend verhaal en ga zo door man! leuk dat je zelf regelmatig een update geeft.

Zo mijn doel is behaald en inmiddels op de minus 61 kilo in 11 maanden !!!

Hier een foto van 11 maanden terug .

vcuq75.jpg - 393562

En 1 van gisteren

2duxksp.jpg - 393563
Mijn volgende doelstelling is nog 14 kilo eraf te trainen en dan zit ik op de 100 kilo .
Van daaruit ga ik de situatie dan beoordelen en kijken waar ik dan sta .
De zomer komt dichterbij en als ik half in de zomer die 100 heb behaald dan zou ik eigenlijk alles om willen gaan gooien om voor massa te gaan , maar om nou in de zomer een bulk te gaan starten is misschien ook niet zo prettig . Zeker niet als ik zo ver ben gekomen kwa gewichtsverlies . Ik blijf gewoon heerlijk doortrainen tot na de zomer en dan tegen die tijd een plan van aanpak klaar hebben om de volgende fase in te gaan .
Ik kijk er naar uit om het nieuwe hoofdstuk in te duiken en te gaan ervaren hoe ik verder ga komen op weg naar de 120 kilo maar dan met goede spiermassa , want dat is waar ik ongeveer wil uitkomen .
Geen idee hoe lang het duurt voor ik zoiets kan bereiken maar ik heb alle tijd en ga keihard knokken om daar te komen.
Er begint ook langzaam wat meer vorm in te komen en ik ben voorzichtig optimistisch aan het worden dat ik echt wel op het juiste pad zit .

5cjfv8.jpg - 393564

Later weer een update , ciao !!

Laatst bewerkt:
Ik ga lekkeerrrrrr !!!

Begin een beetje de vruchten te plukken van mijn harde werk ;-))
Lekker aan het daten en mijn positieve vibe blijft niet on opgemerkt .
Mijn huis is verkocht en binnen een paar weken ga ik verhuizen , het laatste hoofdstuk van mijn oude leven gaat hiermee definitief dicht en zal mij nog meer kracht geven om mijn doel te behalen .
Voel me super op dit moment en ben nog steeds 7 dagen per week 2/2,5 uur per dag in de gym en dat gaat perfect .
Voeding is goed en voel me topfit .
Ik ben nu een paar weken bezig om full body workouts te doen ipv twee hoofdspiergroepen en hierdoor gaan alle trainingspijntjes weg en ik voel me er heerlijk bij .
Nu eerst verhuisen en dan de volgende fase in met nieuwe schema's en impulsen , heb er zin in !

Hier nog een foto met een trainingsmaatje van me op de gym .

20jfm13.jpg - 394433

Goed bezig man!

Thx bro !
Hard work pays off big time

Je doet je naam eer aan !
Een echte meister :flexbiceps:
Echt zwaar respect hoe je dat zo snel voor mekaar heb gebokst.
Train ze :thumbs:

Wow, wat een verschil! je hebt gewoon bijna een Missnuke eraf getraind :eek:.
Echt respect!! Ga zo door, nu lekker bouwen aan je lichaam en aan de rest. Succes met de verhuizing.

super goed man net alle posts even terug gelezen wat een motivatie zeg. Super dat je zo positief bent!

Thx allemaal ,
Ben inderdaad lekker bezig geweest en ben blij met waar ik nu sta .
Heb alleen nu ff een week of twee even wat meer. Rust genomen omdat ik ook vanalles aan het regelen ben geweest voor de verhuizing enz .
Aankomend weekend gaan me spullen over en maandag trek ik voor de laatste keer de deur dicht van dit ellendige huis met al zijn herinneringen .
Zo blij dat ik eindelijk zover ben , als alles met een week of twee drie weer rustig is en ik gesettled ben dan ga ik de volgende fase in .
Dit houd in nieuwe schema's kwa training en voeding en ik ga binnenkort die MMA trainingen doen dus dat zal mijn conditie en fysiek ook wel ten goede komen .
Kijk er naar uit om de doorstart te maken , ik heb de afgelopen weken omdat ik even de druk eraf moest laten het idee dat ik niet goed bezig ben , dat is moordend voor je motivatie heb ik ervaren .
Maar ik ben vastberaden straks weer op de rails te duiken en mijn reis door te gaan zetten .
Nogmaals thx allemaal , doet me altijd goed om posieve reacties te lezen .".,,,, top !

Gaat heel goed zo te zien! Dacht mij te herinneren dat in het verleden hier een paar forumhelden niet al te fair waren tegen u.
Jij hebt die haters het tegendeel bewezen, echt goed resultaat! :) :thumb:

Netjes man. Het lijkt trouwens op die foto in je begin post erop dat je schouderbladen beetje tilten, omhoog komen. Kan zijn dat ik het verkeerd zie hoor door belichting etc.

Gaat heel goed zo te zien! Dacht mij te herinneren dat in het verleden hier een paar forumhelden niet al te fair waren tegen u.
Jij hebt die haters het tegendeel bewezen, echt goed resultaat! :) :thumb:

Klopt idd haha , maar dat soort negatieve personen moet je als brandstof gebruiken om te laten zien dat ze er helemaal naast zitten !

Bedankt kerel .....

Tis weer even geleden maar toch even een kleine update .
Ik heb een nieuwe lieve vrouw ontmoet en we hebben het erg leuk samen .
Op dit moment woon ik even bij haar in omdat ik nog geen geschikte woning heb kunnen vinden en dat gaat prima verder . Alleen door alle toestanden met het huis leegmaken en deels verhuizen naar haar woning toch wel even wat stress gehad en een dip in motivatie tegen het lijf gelopen .
Ik had 3 weken totaal niet getraind en dat is heel vreemd moet ik zeggen na 11 maanden vol gas 5/7 dagen per week in de gym . Ik ben deze week weer begonnen op de gym hier in de buurt en dat is wel ff wennen . Je kent niemand en alles is effe nieuw maar het komt goed .
Ik was omdat ik de break had genomen en ook even genoten heb van lekker bbq'en en een sappie Wel even in 4 weken tijd 2,5 kilo aangekomen maar daar maak ik mij geen zorgen om . Ik had dit effe verdiend na de lange weg die ik heb afgelegd . Nu ben ik weer back in the game en ga de komende tijd weer vol gas aan de slag om de volgende fase te doorlopen , wil nu nog 15 kilo aan vet kwijt en dan met alleen maar massa aan de slag .
Ga ook proberen weer wat vaker updates te plaatsen .

Ciao everyone !

Leuk om te zien dat het goed gaat. Kan me nog wel herinneren dat je hier kwam vragen over een maagverkleining. Je bent ver gekomen.

Je hoeft ook niet per se dagelijks te trainen he. 2-3 keer per week is prima om te onderhouden.

Terug
Naar boven