Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien alleen om te laten voelen hoe het voelt om kracht te zetten op je hielen.. maar de natuurlijke beweging is nog altijd gewoon door je poten zakken met niets onder je voeten terwijl je hele voet plat op de grond is.Ik heb het wel al een paar keer gedaan met een plankje onder de hielen. Het zou immers niet goed zijn om op de voorkant van je voet te duwen en door het plankje ga je wel effectief op je hielen duwen. Dus eigenlijk zou het wel goed kunnen zijn voor iemand die begint met squatten.
Tegenwoordig squat ik met oly shoes (speciale schoenen dus)... maar vroeger zonder iets onder mn hak op mn all-stars.
een 1 kilo schijfje onder elke hiel bij de frontsquat. Weet ik zeker dat m'n voeten gelijk staan.

Waar het mij omgaat is dat er waneer iemand plaatst dat hij iets onder z'n hielen doet tijdens de squat er altijd een berg reacties zijn dat je dat niet moet doen, maar als ik naar de PL en OL hoejk kijk dan zie ik speciale schoenen met een behoorlijke hak (in verglijking met gewone vlakke sportschoenen) die ook nog eens hard is.
Zullen ze in die takken van KT niet voor niets gebruiken en eigenlijk is dit dus hetzelfde als vlake fitnessschoentjes met een schijfje onder je hielen.
BTW, ik squat tegenwoordig op bergschoenen.

Ik zou zeggen, lees dit 'es.. ik vind squaten op schoenen/verhoogte hiel klote en het voelt ook niet natuurlijk aan.Waar het mij omgaat is dat er waneer iemand plaatst dat hij iets onder z'n hielen doet tijdens de squat er altijd een berg reacties zijn dat je dat niet moet doen, maar als ik naar de PL en OL hoejk kijk dan zie ik speciale schoenen met een behoorlijke hak (in verglijking met gewone vlakke sportschoenen) die ook nog eens hard is.
Zullen ze in die takken van KT niet voor niets gebruiken en eigenlijk is dit dus hetzelfde als vlake fitnessschoentjes met een schijfje onder je hielen.
BTW, ik squat tegenwoordig op bergschoenen.