AndroidHealthClinic

kleine update

Het gaat hier gezellig de laatste dagen :D
In de AAS-sectie ook al rellen :p

ROID-RAGEEEEEEE :hedbang:

Hehe nee man, j/k :P
Je fysiek is sowieso nice, al kuurde je al jaren... Een kuurtje geeft je sowieso die extra edge, verwaarloosbaar is het zeker niet. Maar een wondermiddel is het evenmin. Zonder een goeie basis op voorhand (dus door al enkele jaren goed te trainen en op je voeding te letten) had je ook niets bereikt, en tijdens de kuur moet alles nog 10x harder dus, sowieso respect.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

En idd, iedereen heeft er zijn eigen mening over en heeft zijn eigen doelen.
Als je maar 80 wil gaan wegen op 10% ofzo, kan je rustig trainen en eten, doet er niet toe wanneer je het bereikt. Maar als je een beest wil worden, waarom dan nog 5 jaar naturel trainen als je sowieso ooit toch gaat kuren?

Maar dat is mijn mening...

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat hier gezellig de laatste dagen :D
In de AAS-sectie ook al rellen :p

ROID-RAGEEEEEEE :hedbang:

Hehe nee man, j/k :P
Je fysiek is sowieso nice, al kuurde je al jaren... Een kuurtje geeft je sowieso die extra edge, verwaarloosbaar is het zeker niet. Maar een wondermiddel is het evenmin. Zonder een goeie basis op voorhand (dus door al enkele jaren goed te trainen en op je voeding te letten) had je ook niets bereikt, en tijdens de kuur moet alles nog 10x harder dus, sowieso respect.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

En idd, iedereen heeft er zijn eigen mening over en heeft zijn eigen doelen.
Als je maar 80 wil gaan wegen op 10% ofzo, kan je rustig trainen en eten, doet er niet toe wanneer je het bereikt. Maar als je een beest wil worden, waarom dan nog 5 jaar naturel trainen als je sowieso ooit toch gaat kuren?

dat is een mening die ik met je deel ;)

Maar als je een beest wil worden, waarom dan nog 5 jaar naturel trainen als je sowieso ooit toch gaat kuren?

Waarom vraag je?

Omdat je lichaam in een kuur niet over het geheel gelijk groeit. Ik zal het ff toelichten. ;)
Je spieren groeien in een kuur flink, een stuk sneller als dat je geen kuur zou nemen. Dat is namelijk het doel van een kuur (krachtontwikkeling buiten beschouwing gehouden). Maar de rest van je lichaam zal helaas niet dezelfde ontwikkeling doorlopen. Je pezen, botten en organen (hart, longen, etc.) blijven achter. Als je dus nauwelijks een basis hebt en door middel van kuren in een jaar een resultaat boekt waar je naturel minimaal 5 jaar voor zou moeten werken dan loopt de rest van je lichaam 4 jaar in ontwikkeling achter (ff kort door de bocht genomen ;), maar geloof me de rest loopt achter). Dit is gewoon geen gezonde verhouding imo en kan eventueel voor problemen zorgen.

Wil je gaan kuren zorg dan in elk geval dat je lichaam als wat jaren is gewend aan de zware belastingen. Geef je lichaam de kans te groeien. Je pezen worden een stuk sterker en je hart heeft ook de tijd om mee te groeien.

TS: Ziet er erg goed uit. Valt me op dat je de laatste tijd flinke progressie maakt.

Waarom vraag je?

Omdat je lichaam in een kuur niet over het geheel gelijk groeit. Ik zal het ff toelichten. ;)
Je spieren groeien in een kuur flink, een stuk sneller als dat je geen kuur zou nemen. Dat is namelijk het doel van een kuur (krachtontwikkeling buiten beschouwing gehouden). Maar de rest van je lichaam zal helaas niet dezelfde ontwikkeling doorlopen. Je pezen, botten en organen (hart, longen, etc.) blijven achter. Als je dus nauwelijks een basis hebt en door middel van kuren in een jaar een resultaat boekt waar je naturel minimaal 5 jaar voor zou moeten werken dan loopt de rest van je lichaam 4 jaar in ontwikkeling achter (ff kort door de bocht genomen ;), maar geloof me de rest loopt achter). Dit is gewoon geen gezonde verhouding imo en kan eventueel voor problemen zorgen.

Wil je gaan kuren zorg dan in elk geval dat je lichaam als wat jaren is gewend aan de zware belastingen. Geef je lichaam de kans te groeien. Je pezen worden een stuk sterker en je hart heeft ook de tijd om mee te groeien.

TS: Ziet er erg goed uit. Valt me op dat je de laatste tijd flinke progressie maakt.

Pezen en botten enzo worden toch ook sterker? (zie medische toepassingen van AAS, waar ze oorspronkelijk voor gemaakt werden...)
Sowieso moet je al enkele jaren hard gesport hebben uiteraard (en best al enkele jaartjes specifiek KT ook). Daarover ben ik het eens met je, maar je kuurt toch niet non-stop?
1-2 kuurtjes in een jaar is toch goed doenbaar?

Waarom vraag je?

thx man

Waarom vraag je?

.

hier ben ik het niet mee eens,\ betreft de verschillende werking van verschillende AAS soorten. met name op collageen synthese pezen versterking en dergelijke.

ik geef teh maniac tenvolle gelijk, als je op jonge leeftijd al erg groot wil worden, is het normaal dat je wat gebruikt, en idd het ligt in ieders bereik, dus ipv jaloers te zijn moeten ze ook maar gebruiken he.
En idd zonder extra hard trainen en enorm op voeding letten krijg je zoiets enkel met aas ook niet hoor!
he is zoals hier ook al gezegd is een mooie lichtere fysiek van 80kg @10% kan je na aantal jaren perfect naturel bereiken, maar ik begrijp dat veel jongens liever veel grotere fysiek hebben, ik vind dat trouwens zelf ook het mooiste.
Ik blijf zelf naturel, vrouw is er enorm tegen, en daarbij op mijn leeftijd.... hoe lang zal ik nog zo kunnen blijven trainen? kan binenn enkele jaren naar fitnessen moeten overstappen, dus is voor mij meer als hobby dat ik hardcore train, en kan ik nog enkele jaren zo doorgaan, dan ligt die 80kg @ 10% zeker in mijn bereik en zou daarmee content zijn, maar jongens zoals teh hebben groot gelijk dat ze het anders doen

hier ben ik het niet mee eens,\ betreft de verschillende werking van verschillende AAS soorten. met name op collageen synthese pezen versterking en dergelijke.
Maakt helemaal niet uit of je het er mee eens bent daar verander je toch niets aan.

Tuurlijk heeft een kuur ook invloed op pezen maar de meeste spierrupturen ontstaan juist bij kuurgebruik. Maar je botten en organen zullen er niet zo snel van groeien. Botten versterken zich wanneer er een lange periode flinke belastingen op worden gezet. Een kuur van enkele weken zal je krachttoename met tientallen procenten verhogen (dus ook de belastingen), denk je werkelijk dat in diezelfde periode de rest van je lichaam in dezelfde verhouding meegroeid?

Maakt helemaal niet uit of je het er mee eens bent daar verander je toch niets aan.

Tuurlijk heeft een kuur ook invloed op pezen maar de meeste spierrupturen ontstaan juist bij kuurgebruik. Maar je botten en organen zullen er niet zo snel van groeien. Botten versterken zich wanneer er een lange periode flinke belastingen op worden gezet. Een kuur van enkele weken zal je krachttoename met tientallen procenten verhogen (dus ook de belastingen), denk je werkelijk dat in diezelfde periode de rest van je lichaam in dezelfde verhouding meegroeid?

natuurlijk is er een grens dat is zo, maar veel van deze gevallen zijn dan ook van mensen die letterlijk en figuurlijk hun grens met het kuren en het trainen opzoeken. ik heb dan niet veel kuur ervaring maar ik weet wel dat ik er niet een kilo of 20 bij moet gooien op de bank. dit zie je heel vaak gebeuren in de gym met idd die gevolgen vandien. maar bijv met test en deca denk ik dat het aardig gelijk opgaat, maar met een paar % verschil

natuurlijk is er een grens dat is zo, maar veel van deze gevallen zijn dan ook van mensen die letterlijk en figuurlijk hun grens met het kuren en het trainen opzoeken. ik heb dan niet veel kuur ervaring maar ik weet wel dat ik er niet een kilo of 20 bij moet gooien op de bank. dit zie je heel vaak gebeuren in de gym met idd die gevolgen vandien. maar bijv met test en deca denk ik dat het aardig gelijk opgaat, maar met een paar % verschil
Wijze beslissing om idd de rust te bewaren en niet allout te gaan op een kuur.

zeer verstandig inderdaad

ja want die 1ne kuur heeft men volledige lichaam gevormd .... nu ben ik al breed maar wel plat , wat doe ik dan verkeerd volgens jou ? Ik ben pas 20 jaar ook maar dat speelt natuurlijk geen rol want die kuur geeft me 10 jaar voorsprong ...

dit is de reden wrm veel mensen liegen over hun gebruik

Je leest niet goed, ik zeg niet dat je door anabolen een Arnold wordt, ik zeg dat je voordeel gehad hebt, maar uit je post blijkt dat jij het idee hebt dat die kuur niet eens voor 100 gram spieren gezorgd heeft, beetje gechargeerd gezegd uiteraard.

teh maniac doe jij ook cardio omdat je er ook zo droog bij staat. Dus een combi tussen kracht en cardio. Verder echt een net lichaam;)

Ziet er super uit!

goed fysiek kerel...

dat gelul over kuren of niet. Die vragen komen altijd van Ecto's die jaloers zijn en het niet eens zouden durven.

Waarom mager door het leven als je er ook goed uit kan zien ;)

Gevaarlijk slecht voor je lichaam bla bla.... Tuurlijk is het niet goed voor je. Maar kijk om je heen man. leef je je hele leven gezond ga je dood aan kanker of een andere k*t ziekte. Of sta je te tanken en rijd één of andere debiel je dood als je daar rustig staat.

Keep up the good work TS!

teh maniac doe jij ook cardio omdat je er ook zo droog bij staat. Dus een combi tussen kracht en cardio. Verder echt een net lichaam;)

ik doe niks van cardio eigenlijk , ben wel een zeer zenuwachtige persoon en ik heb gehoord dat dat er ook voor zou kunnen zorgen dat je meer vetverbrand :p of het waar is weetik niet hahaha en ook men metabolisme werkt zeeer snel , ik was vroeger ook altijd enorm mager.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Je leest niet goed, ik zeg niet dat je door anabolen een Arnold wordt, ik zeg dat je voordeel gehad hebt, maar uit je post blijkt dat jij het idee hebt dat die kuur niet eens voor 100 gram spieren gezorgd heeft, beetje gechargeerd gezegd uiteraard.

tuurlijk hebik wat massa gepakt met de kuur ... maar waarom lul je erover ? Als jij het zo graag wilt doe het dan toch ook . Ik snap al dat gezeik niet zo over dat kuren

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

goed fysiek kerel...

dat gelul over kuren of niet. Die vragen komen altijd van Ecto's die jaloers zijn en het niet eens zouden durven.

Waarom mager door het leven als je er ook goed uit kan zien ;)

Gevaarlijk slecht voor je lichaam bla bla.... Tuurlijk is het niet goed voor je. Maar kijk om je heen man. leef je je hele leven gezond ga je dood aan kanker of een andere k*t ziekte. Of sta je te tanken en rijd één of andere debiel je dood als je daar rustig staat.

Keep up the good work TS!

thx man ,

het is idd een keuze dieje voor jezelf maakt altijd dat gelul over dat kuren . Beklaag het me soms dat ik het heb toegegeven of telt creatine dan toch niet als een kuur ? want in dat geval ben ik wel nog naturel ^^

nvm

Kuren is een werkwoord, randdebiel.
Een kuur is ook een zelfstandig naamwoord. Deze dude geeft komt eerst aan met de term zielig, dan waagt hij een poging nederlandse les te geven, faalt keihard met beide. Gewoon goed dit, end of discussion.

Sommige mensen hier... Echt, beetje anderen afzeiken for the **** of it. Vroeger gepest, willem?

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

het is idd een keuze dieje voor jezelf maakt altijd dat gelul over dat kuren . Beklaag het me soms dat ik het heb toegegeven of telt creatine dan toch niet als een kuur ? want in dat geval ben ik wel nog naturel ^^
Bdw: ga nou niet zo sneu doen alsof je in eerste instantie niet bedoelde dat je op AAS gekuurd had maar op creatine, houd de eer aan jezelf bro en schrap die opmerking

[/COLOR]
Bdw: ga nou niet zo sneu doen alsof je in eerste instantie niet bedoelde dat je op AAS gekuurd had maar op creatine, houd de eer aan jezelf bro en schrap die opmerking[/QUOTE]

Bro kom op.... nog nooit een grapje gelezen? of snap je hem niet?

Terug
Naar boven