AndroidHealthClinic

kleine update

Buikspieren en traps aanpakken. Vooral buikspieren, de obliques zijn niet te zien.

Laatst bewerkt:
haha stelletje haters tuurlijk zijn er weer lui zonder foto""s die zeggen dat dit makkelijk naturel kan op een 20 jarige leeftijd, zelf hebben ze alleen een bf van boven de 20 en de vvm van een 6 jarig meisje.

je staat er bruut bij

Goed fysiek, kuur of geen kuur --> /care
Maar echt gast, train u buik want die breekt bij jou gans je fysiek af.

Zeker nice fysiek! En dan nog zo'n smalle taille, super:).

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: die zat :D

ontopic: jammer dat je idd nu al gekuurd hebt. Dat je 5 jaar traint zullen we dus ook wel niet serieus moeten nemen. Heb je nog foto's van voor je kuurtje? Ziet er wel goed uit!

gast hou je ****ing bek ik heb hier geen zin meer in , ik train 5 jaar waarom zou ik hierover liegen ? Jammer dat ik nu al gekuurt heb gast wat kwetst dat jou nu ?

gast hou je ****ing bek ik heb hier geen zin meer in ik train 5 jaar waarom zou ik hierover moeten liegen ? en jammer dat ik nu al gekuurt heb gast wat kwetst dat jou nu ?

euhm.. chill hem even ofzo :')
de roidrage druipt van je piem0l, je zegt het zelluf.
Om je vraag dan toch te beantwoorden: het zou mooier geweest zijn als je gezegd had dat je nog maar 2 jaar trainde en er evenveel kuurtjes op had zitten. Dan wisten we ook meteen dat je goed op je voeding lette en er hard voor trainde. No offense want je fysiek is echt goed ;) maar over 3 jaar heb ik dat ook bereikt en dan zonder te kuren.

Met over de 5000 posts word het eigenlijk verwacht dat je al zo een fysiek hebt, en niet één die amper beachproof is... haha

Om je vraag dan toch te beantwoorden: het zou mooier geweest zijn als je gezegd had dat je nog maar 2 jaar trainde en er evenveel kuurtjes op had zitten. Dan wisten we ook meteen dat je goed op je voeding lette en er hard voor trainde. No offense want je fysiek is echt goed ;) maar over 3 jaar heb ik dat ook bereikt en dan zonder te kuren.

je mag zeker eens komen trainen met mij man als jij denkt dat ik niet hard train en niet op men voeding let zit je volledig verkeerd . en binnen 3 jaar ben jij 25 en heb je hetzelfde bereikt als ik op 20 jarige leeftijd dus ik weet niet waar je naartoe wilt ...

hadik ook maar zo een glazen bol bestelt bij xxl waarin je je vorderingen kan zien voor de komende 3 jaar

Laatst bewerkt:
je mag zeker eens komen trainen met mij man als jij denkt dat ik niet hard train en niet op men voeding let zit je volledig verkeerd . en binnen 3 jaar ben jij 25 en heb je hetzelfde bereikt als ik op 20 jarige leeftijd dus ik weet niet waar je naartoe wilt ...

5 = 5
2<5
maar!!!
en hier komt hij
2+3 = 5
uitgelegd in woorden: als ik nog 3 jaar extra train, dan heb ik even lang getraind als jij.
En leer eens een complimentje vatten. Voor de derde keer: je hebt een goede fysiek. Eerlijkheid troef.
Normale reactie: tnx, hier wat karma :rolleyes:

5 = 5
2<5
maar!!!
en hier komt hij
2+3 = 5
uitgelegd in woorden: als ik nog 3 jaar extra train, dan heb ik even lang getraind als jij.
En leer eens een complimentje vatten. Voor de derde keer: je hebt een goede fysiek. Eerlijkheid troef.
Normale reactie: tnx, hier wat karma :rolleyes:

zo zie ik het niet man want zoals jij het stelt hebik men complimentje verdient enkel en alleen aan men kuur want ik train niet hard en let niet op men voeding ... en de jaren trainen doen er voor mij niet echt toe als ik op 25 jarige leeftijd er zou uitzien zoals ik er nu uitzie zou ik echt niet gelukkig zijn ... en eerst eens kijken of jij binnen 3 jaar er wel zo uit komt te zien want dat is tuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan

ik zeg trouwens niet dat het niet mogelijk is ofzo , ik besef zeer goed dat ik geen uitzonderlijk fysiek heb maar ik vind wel dat ik voor men leeftijd er best goed bij sta

zo zie ik het niet man want zoals jij het stelt hebik men complimentje verdient enkel en alleen aan men kuur want ik train niet hard en let niet op men voeding ... en de jaren trainen doen er voor mij niet echt toe als ik op 25 jarige leeftijd er zou uitzien zoals ik er nu uitzie zou ik echt niet gelukkig zijn ... en eerst eens kijken of jij binnen 3 jaar er wel zo uit komt te zien want dat is tuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan

ik zeg trouwens niet dat het niet mogelijk is ofzo , ik besef zeer goed dat ik geen uitzonderlijk fysiek heb maar ik vind wel dat ik voor men leeftijd er best goed bij sta

Oke maargoed, hij heeft nu toch uitgelegd waarom hij dat allemaal zei.

De relkoning zegt:

It's enough, for now!

zzo zie ik het niet man want zoals jij het stelt hebik men complimentje verdient enkel en alleen aan men kuur want ik train niet hard en let niet op men voeding ... en de jaren trainen doen er voor mij niet echt toe als ik op 25 jarige leeftijd er zou uitzien zoals ik er nu uitzie zou ik echt niet gelukkig zijn ... en eerst eens kijken of jij binnen 3 jaar er wel zo uit komt te zien want dat is tuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan

Idd, maar ik ben goed op weg hoor. Ik besteed al een half jaar extra aandacht aan mijn schouders omdat ik de schouders van "gebruikers" er echt goed uit vind zien en ik hoop dan ook dat ik dit naturel kan bereiken. Dat is meer een uitdaging voor mij dan op korte resultaten winst boeken. Ieder zijn filosofie natuurlijk.
Maar gebruikers doen vaak alsof een kuurtje nix heeft bijgedragen tot hun fysiek en daar erger ik mij aan. Als je goed op je voeding let en goed traint kan je op een maand kuren meer halen dan je naturel op meer dan een half jaar haalt, als iemand er een reactie over geeft kan je dan beter zeggen hoeveel massa je er van overgehouden hebt ipv direct in de aanval te gaan.

Oke maargoed, hij heeft nu toch uitgelegd waarom hij dat allemaal zei.

De relkoning zegt:

It's enough, for now!

ja dat wel ja , maar ik denk niet dat ook maar 1 iemand hier op dit forum die deze sport serieus neemt niet hard traint en als iemand jou daar dan van verwijt mag je wel een tegen reactie verwachten denk ik

ik train ook 4-5 x per week ik let op wat ik eet ik drink geen alcohol etc. etc. maar toch komt al men resultaat volgens sommige door die kuur , dat zijn duidelijk mensen die nog nooit gekuurt hebben EN niks afweten van kuren want een kuurtje verandert je echt niet zo extreem als sommige hier denken

ja dat wel ja , maar ik denk niet dat ook maar 1 iemand hier op dit forum die deze sport serieus neemt niet hard traint en als iemand jou daar dan van verwijt mag je wel een tegen reactie verwachten denk ik

ik train ook 4-5 x per week ik let op wat ik eet ik drink geen alcohol etc. etc. maar toch komt al men resultaat volgens sommige door die kuur , dat zijn duidelijk mensen die nog nooit gekuurt hebben EN niks afweten van kuren want een kuurtje verandert je echt niet zo extreem als sommige hier denken

en dat is het net.. Er zijn een paar gasten die bij ons trainen en die ik met mijn eigen ogen vooruit heb zien gaan. Ik heb zelfs vorige week met iemand gesproken over prohormonen en dat hij maar 2 keer per week traint en niet op zijn voeding let en er nog kilo's aan resultaat over houdt.
Dat niet iedereen er evenveel resultaat van heeft besef ik ook wel, maar het verwaarloosbaar laten lijken is zever en niemand beschuldigd je hier van slechte voeding of niet hard trainen. Dat is wat je er zelf bij denkt. Ik heb het zelfs niet eens gesuggereerd, alleen dat je zou liegen over de 5 jaar omdat er toch maar weinig mensen zijn die op hun 14-15 met fitness beginnen.

Idd, maar ik ben goed op weg hoor. Ik besteed al een half jaar extra aandacht aan mijn schouders omdat ik de schouders van "gebruikers" er echt goed uit vind zien en ik hoop dan ook dat ik dit naturel kan bereiken. Dat is meer een uitdaging voor mij dan op korte resultaten winst boeken. Ieder zijn filosofie natuurlijk.
Maar gebruikers doen vaak alsof een kuurtje nix heeft bijgedragen tot hun fysiek en daar erger ik mij aan. Als je goed op je voeding let en goed traint kan je op een maand kuren meer halen dan je naturel op meer dan een half jaar haalt, als iemand er een reactie over geeft kan je dan beter zeggen hoeveel massa je er van overgehouden hebt ipv direct in de aanval te gaan.

waarom erger jij je daar dan aan ? Die aas liggen ook in jou handbereik hoor ... het is enkel jij die de keuze moet maken of je ze wilt nemen ja of nee . maar dat je je ergert in mensen die gebruiken kan ik echt niet snappen . Tuurlijk als jij wil naturel blijven hebik daar 1000000% respect voor maar mijn doelen zijn simpelweg niet naturel te behalen ... als ik 25 ben wil ik echt een beest zijn , dat is mijn doel ik weet ook helemaal niet tot hoe ver/groot jij wilt komen/worden ik erger mij toch ook niet omdat jij naturel bent :p maar goed ik laat het hier nu bij we hebben al genoeg gezeikt tegen elkaar de karma die komt smurf

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

hier komt het toch wel wat op neer niet???

idd mijn doelen zijn niet een beest worden.
Hoogstens een beestbeachprooffysiek :D

Terug
Naar boven