MuscleMeat

Kleur Lipo 6

Ronniejn

Novice
Waardering
0
Ik heb een potje Lipo 6 gekocht. Heb dit ongeveer een jaar geleden ook gekocht en toen waren de capsules doorzichtig met een witte vloeistof erin. Nu zitten er in hetzelfde potje witte, klein beetje doorzichtige capsules met een bruin/zwarte vloeistof erin. Weet iemand van jullie of dit klopt? Heb met de leverancier gebeld maar die dacht dat dit wel goed was... Die wist t dus ook niet. Heb ze één dag geprobeerd en voelde me die dag aardig beroerd (kan natuurlijk ook toeval zijn). Vandaar mijn twijfels....

Opsturen naar mij !

Hmm, staat er een expire date op ? Als je er nog slecht bij voelt zou ik ze niet verder innemen. Had je ze daarvoor ook al ingenomen?

Opsturen naar mij !

Hmm, staat er een expire date op ? Als je er nog slecht bij voelt zou ik ze niet verder innemen. Had je ze daarvoor ook al ingenomen?

Ik heb die van mij gekocht in februari 2008, dacht ik (te lui om in de log te gaan opzoeken). En die van mij zijn goed tot 07/2011.
Ik vermoed niet dat die dingen slecht worden als je ze eenmaal geopend hebt.

edit: Voor de aardigheid eentje opengedaan en die zijn idd bruin/zwart.

Nieuwe pot ook mss of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Die van mij zijn ook nog goed tot 2011. Ga er volgende week weer mee beginnen. Zal vast toeval geweest zijn dan!

Terug
Naar boven