apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit echt een vaststaand gegeven, of slechts een hypothese?Hierbij dropt het aantal zonnevlekken significant en wordt de zon veel minder actief. Dit gaat gepaard met een veel koelere periode op onze planeet.
Het heet een zonneminimum omdat tijdens het minimum er minder zonnevlekken te zien zijn en de zon minder actief is (minder flares en Coronal Mass Ejections). Dat is een vaststaand gegeven.Is dit echt een vaststaand gegeven, of slechts een hypothese?
Is dit echt een vaststaand gegeven, of slechts een hypothese?

Global warming
Aankomende tijd gaat alles ontzettend duur worden.

Hoezo zouden we die gekte hier ook krijgen, een flinke prijsstijging is wel te verwachten, maar schaarste lijkt mij niet.Ik ga vast investeren in Jerry Cans. Die hamstergekte van de UK gaat ook in de EU komen, de vraag is alleen wanneer en hoeveel geld ik erin zal steken![]()
Hoezo zouden we die gekte hier ook krijgen, een flinke prijsstijging is wel te verwachten, maar schaarste lijkt mij niet.

Ibc 1000 liter vatIk ga vast investeren in Jerry Cans. Die hamstergekte van de UK gaat ook in de EU komen, de vraag is alleen wanneer en hoeveel geld ik erin zal steken![]()
Was er geen tekort aan vrachtwagen chauffeurs door de Brexit? Ik woon tussen de raffinaderijen, dus ben niet zo bang voor een tekort.Er is in de UK ook helemaal geen schaarste. Ja een enkel tankstation kampt met voorraad problemen vanwege de grote run op de brandstof, welke door de media geinitieerd is. Waarom zou dat niet hier kunnen gebeuren?
Tekort van 100k personeelWas er geen tekort aan vrachtwagen chauffeurs door de Brexit? Ik woon tussen de raffinaderijen, dus ben niet zo bang voor een tekort.
Misschien kende je 'm al maar de directlease app geeft actuele brandstofprijzen, bij dit soort stijgingen kan het flink wat schelen per pomp.Ik ga vast investeren in Jerry Cans. Die hamstergekte van de UK gaat ook in de EU komen, de vraag is alleen wanneer en hoeveel geld ik erin zal steken![]()
Je gaat maar op de fiets naar je volgende corona test!En bij echte schaarste is het misschien een goed idee om mensen met een vitaal beroep voorrang te geven op brandstof.![]()
Was er geen tekort aan vrachtwagen chauffeurs door de Brexit? Ik woon tussen de raffinaderijen, dus ben niet zo bang voor een tekort.
Misschien kende je 'm al maar de directlease app geeft actuele brandstofprijzen, bij dit soort stijgingen kan het flink wat schelen per pomp.
Bij echte schaarste gaan we met zijn alle gewoon elektrisch rijden. Dat zal ze leren!En bij echte schaarste is het misschien een goed idee om mensen met een vitaal beroep voorrang te geven op brandstof.![]()
Bij echte schaarste gaan we met zijn alle gewoon elektrisch rijden. Dat zal ze leren!
Het kan allemaal. Vraag maar aan Rob, Jesse en Frans. Dat ons energienet het totaal niet aankan zijn rechts-extremistische leugens.De netbeheerders kunnen de huidige aanwas zonnepanelen niet eens aan. Laat staan als iedereen elektrisch gaat rijden. Tijd voor kerncentrales, ja ik weet het ik val in herhaling.