XXL Nutrition

Klimaat(verdragen) Topic

Bezoekers in dit topic

En dan stap je uit om te vragen waarom dit zo is en dan blijkt iedereen om je heen opeens Arabisch Duits te spreken. Verschrikkelijk.
Buiten de grote steden spreekt iedereen gewoon Duits. De meeste Duitsers zijn bijzonder vriendelijke mensen, alleen die in de horeca snappen het niet echt, wel lekker authentiek.

Uitstappen op de snelweg is in Duitsland, waar je nog wel kan doorrijden, een slecht idee, tenzij je een Darwin-award wilt.
 
Laatst bewerkt:
Buiten de grote steden spreekt iedereen gewoon Duits. De meeste Duitsers zijn bijzonder vriendelijke mensen.

Uitstappen op de snelweg is in Duitsland, waar je nog wel kan doorrijden, een slecht idee, tenzij je een Darwin-award wilt.
Uitstappen op de snelweg is in Nederland, waar je niet kan doorrijden, ook een bijzonder slecht idee. Blijken we toch redelijk op onze oosterburen te lijken.

In het Zuiden van Duitsland vond ik ze altijd bijzonder vriendelijk. De keren dat ik in Ramsau ben geweest ervaarde ik altijd als prettig. Lekker eten, goedkoop, zeer mooie natuur en zeer vriendelijke mensen.

In die regio waren ze ook altijd bijzonder geïnterreseerd in mijn vredesteken tattoo uit India op mijn rechterbovenarm. Kvond het altijd toevallig dat veel oudjes er ook 1 hadden. Kwist niet dat India zo populair was daar.

Wel apart dat ik nergens een Indisch restaurant heb gezien.
 
Laatst bewerkt:
Uitstappen op de snelweg is in Nederland, waar je niet kan doorrijden, ook een bijzonder slecht idee. Blijken we toch redelijk op onze oosterburen te lijken.

In het Zuiden van Duitsland vond ik ze altijd bijzonder vriendelijk. De keren dat ik in Ramsau was vond ik altijd wel prettig. Lekker eten, goedkoop, zeer mooie natuur en zeer vriendelijke mensen.

In die regio waren ze ook altijd bijzonder geïnterreseerd in mijn vredesteken tattoo uit India op mijn rechterbovenarm. Kvond het altijd toevallig dat veel oudjes er ook 1 hadden. Kwist niet dat India zo populair was daar.

Wel apart dat ik nergens een Indisch restaurant heb gezien.
Ik ben nog niet zo vaak in Beieren geweest, lijkt me geweldig om daar vaker te komen, het is immers de geboortegrond van Benedictus XVI.

Valt me weer tegen dat je die tattoo niet op je hart draagt, net als in de film.
 
Ik ben nog niet zo vaak in Beieren geweest, lijkt me geweldig om daar vaker te komen, het is immers de geboortegrond van Benedictus XVI.

Valt me weer tegen dat je die tattoo niet op je hart draagt, net als in de film.
Op mijn linkerborst is helaas geen ruimte meer.
Vroeger toen ik klein was heb ik mijn duim verbrijzeld (en bijna verloren, hij hing los aan de pees). Daar heb ik een mooi litteken aan overgehouden:
20221108_230930.jpg

Kvond het altijd wel cool omdat het op een bliksemschicht leek. Toen 5 jaar later Harry Potter kwam was ik meteen fan, omdat hij ook zo'n cool bliksemschicht litteken heeft.

Op mijn 18e heb ik, als diehard fan, deze verbintenis vereeuwigd door onze twee bliksemschichten naast elkaar te laten tatooëren op de plek waar ik Harry Potter draag, namelijk mijn hart.
 
Laatst bewerkt:
Harry Potter is trouwens zeer onpopulair in de joodse gemeenschap. Elke keer wanneer ik trots mijn tattoo laat zien zijn het steeds joodse mensen die ontzettend boos worden.
Gek genoeg zijn moslims altijd dolenthousiast.
 
Harry Potter is trouwens zeer onpopulair in de joodse gemeenschap. Elke keer wanneer ik trots mijn tattoo laat zien zijn het steeds joodse mensen die ontzettend boos worden.
Gek genoeg zijn moslims altijd dolenthousiast.
In de Islam gelooft men in vliegende paarden, dat is wel heel erg Harry Potter.
 
In de Islam gelooft men in vliegende paarden, dat is wel heel erg Harry Potter.
Sterker nog, in de koran staat dat Hij-die-niet-afgebeeld-mag-worden, op een vliegend paard circa 330.000km door een luchtledig vacuüm vloog om vervolgens met zijn kromzwaard de maan in 2en te splijtten.

Waarna hij diezelfde afstand terugvloog om zijn 9 jarige kind slaaf vrouw te verkrachten te beminnen, zoals alleen het op de LSD overdosisende pedofiel voorbeeld voor alle islamitische mannen het kan.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik kan er niks aan doen. Ik ben blank wit, dus mijn voorouders waren elitaire imperialistische kolonisten. Ze gingen heen waar ze wilden, namen wat ze wilden, en wanneer ze genoeg genomen hadden gingen ze weer verder.

Als je erover nadenkt is het fucking schandalig en eigenlijk zeer beschamend dat mijn voorouders dit deden...
..zoveel lange reisbewegingen maken, dit decennia lang, maar ze hebben voor deze reizen nooit een klimaattaks betaald. Bizar. Dit soort white supremacy zie je tegenwoordig nog steeds. Topmensen uit het bedrijfsleven die een privé vliegtuig charteren voor 4 personen, hiervoor slechts €20k per persoon voor een enkele reis betalen, maar vervolgens geen vliegtaks van €26 hoeven te betalen.

Beschamend dat de witte elite nog steeds voorgetrokken wordt. Arie en Anita, die met Ryan air dezelfde 2 uur durende vlucht nemen, moeten bovenop hun €180 kostende retourticket wel die €26 betalen. Is er dan niemand die deze misstanden aan de kaak stelt?

Zeer schandalig, maar sommige dieren doen dit trouwens ook. Zo heeft de imperialistische Indische olifant, die oorspronkelijk uit Indonesië kwam (vandaar de naam natuurlijk), eerst heel Indonesië leeggeroofd, alvorens ze naar India verhuisde. Dit gebeurde natuurlijk niet zonder weerstand. De olifanten, onder leiding van Elephold II, hebben toen flink huisgehouden. Veel Indonesiërs zijn ledematen verloren in deze heftige strijd.



Heftig allemaal. Maar ja, gezien mijn afkomst voel ik mij zeer verbonden met deze olifanten. Misschien dat dit verklaart waarom ik zo Belgisch doe?
Ik doelde er vooral op dat wat jij bedoelde in Nederland een Indiaas restaurant wordt genoemd, daar het woord Indisch is gereserveerd voor dingen die met Indonesië te maken hebben uit de tijd dat "Indië nog van ons was" ofwel Nederlands-Indië.
 
.
 
Laatst bewerkt:
In de Islam gelooft men in vliegende paarden, dat is wel heel erg Harry Potter.
Nog over dat in 2en splijten van de maan


The Hour has drawn near and the moon was split ˹in two˺.1
Footnote


The Meccan pagans challenged the Prophet (ﷺ) to have the moon split in two if he wanted them to believe in him. The moon was split, and then re-joined, as reported by several eyewitnesses, but still the pagans refused to believe, calling this miracle “sheer magic.”
 
Laatst bewerkt:
Nog over dat in 2en splijten van de maan


The Hour has drawn near and the moon was split ˹in two˺.1
Footnote


The Meccan pagans challenged the Prophet (ﷺ) to have the moon split in two if he wanted them to believe in him. The moon was split, and then re-joined, as reported by several eyewitnesses, but still the pagans refused to believe, calling this miracle “sheer magic.”
Dus toch!

 
Misschien dat we de doelen van het Parijs akkoord toch gaan halen.
 
Misschien dat we de doelen van het Parijs akkoord toch gaan halen.

En meer geld naar zuid Europa :cheer:

Wat een gave federatie :emo:

 
Back
Naar boven