AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Kijken jullie het nieuws niet? Binnenkort Pow Pow Pieuw Pieuw in een hernieuwde koude oorlog, alleen dan met kabam en kedeng, weg wereld; niemand heeft toekomst :rolleyes:

Niemand wil maar luisteren he? Gelukkig hebben we nu twee ultieme gekkies tegenover elkaar die op leeftijd zijn en het allemaal steeds minder kan schelen :emo:

Als ze nou iets deden voor een probleem dat ook echt bestaat

Gelukkig hebben we nu twee ultieme gekkies tegenover elkaar die op leeftijd zijn en het allemaal steeds minder kan schelen :emo:
Het opzeggen van de verdrag is niets om ons zorgen over te maken. Beide landen hebben het geschonden in het verleden. De koude oorlog is eigenlijk nooit helemaal weggeweest.

Nee het is wachten tot 1 van de leiders van die landen seniel genoeg is om op de knopjes te gaan drukken..

Oei ik zou als NLer niet kunnen leven met die onzekerheid. Ofwel de lucht in vliegen of verzuipen door de stijgende zeespiegel.

Sinds wanneer bepalen pubers met gierende hormonen het publieke debat. Wat is dat voor ongein.

Eens dat er een grote groep is die geen idee heeft waartegen zij demonstreren of dit slechts doen omdat vrienden het doen, ze niet naar school hoeven of omdat het wordt toegejuicht door sommigen. Dat dit absurd is helemaal mee eens

Maar er zijn wel degelijk jongeren die wel met het klimaat te doen zijn en die zich oprecht (en imo terecht) zorgen maken om de besluitvaardigheid (of het ontbreken ervan) van de politiek. Dat zij de straat op gaan en duidelijk maken wat hun mening is is hun groot recht en ik vind het juist goed dat er jongeren zijn die zo betrokken zijn en achter hun motieven staan (dan heb ik het dus niet over die eerdere groep)

Dat "ouderen" dat dan veroordelen/ kleineren en niet serieus nemen komt dan belerend over. Ik zeg niet dat jij dit doet maar ik vond de spotprent van de Volkskrant hieronder wel mooi typerend.

763.jpeg

Als ze nou iets deden voor een probleem dat ook echt bestaat

:headbang:

Je kan het ook positief bekijken. Misschien liggen we binnenkort aan de Don rivier samen in een schuttersputje. :eyebrow:

Ja toch heeft het wel zijn charmes als je zo die oorlogsverhalen en verfilmingen bekijkt... :o Hoop ik wel dat ze net als vroeger Dex uitdelen om door te kunnen halen :$

Klopt, maar wat als het je echt aan je hart gaat dat de wereld naar de klote gaat door de islamisering, maar je daar dan tegen deminstreren en een dag wegblijven van school?

Klopt, maar wat als het je echt aan je hart gaat dat de wereld naar de klote gaat door de islamisering, maar je daar dan tegen deminstreren en een dag wegblijven van school?

In principe staat je niets in de weg, de vraag is alleen of dit sociaal gezien geaccepteerd wordt en als normaal bevonden wordt.. Maar wettelijk is het niet anders dan de huidige demonstraties.

• Topic Starter Topic Starter
Dat "ouderen" dat dan veroordelen/ kleineren en niet serieus nemen komt dan belerend over. Ik zeg niet dat jij dit doet
Ik wel. Ik neem ze nauwelijks serieus en wantrouw de motieven bij pakweg 99% (ruwe schatting). Het zal tot niets leiden. Symboolpolitiek. Soms moet je gewoon erkennen en accepteren als puberende hormoonbom dat bepaalde groepen volwassenen meer recht van spreken hebben. Belangrijke levensles voor hen.

In principe staat je niets in de weg, de vraag is alleen of dit sociaal gezien geaccepteerd wordt en als normaal bevonden wordt.. Maar wettelijk is het niet anders dan de huidige demonstraties.

Het gros van de scholen doet volgens mij niets met de spijbelaars, dus is er feitelijke wel iets anders aan deze klimaatdemonstraties.

Het gros van de scholen doet volgens mij niets met de spijbelaars, dus is er feitelijke wel iets anders aan deze klimaatdemonstraties.

Nee je draait het om. Het verbaast mij enorm dat er hier niet ingegrepen wordt, aangezien dit een precedent schept waar men later niet meer omheen kan. De deur staat wagenwijd om te gaan protesteren op deze manier, ongeacht het onderwerp.

Ik wel. Ik neem ze nauwelijks serieus en wantrouw de motieven bij pakweg 99% (ruwe schatting). Het zal tot niets leiden. Symboolpolitiek. Soms moet je gewoon erkennen en accepteren als puberende hormoonbom dat bepaalde groepen volwassenen meer recht van spreken hebben. Belangrijke levensles voor hen.

Groot recht om die mening te hebben,

Over die motieven, ja ook ik erger me aan die "domme" uitspraken van sommigen op TV.

Symbool politiek en leidt tot niets, ja maar ik denk dat degene die het echt aangaat dit ook meer doen om zelf het gevoel te hebben "iets" te doen en demonstreren om de frustratie te uiten dat het in het politiek debat alleen gaat over kosten.

Soms moet je gewoon erkennen en accepteren als hormoonbom dat volwassenen meer recht van spreken hebben.

En dat kon jij wel als puber?

Nee je draait het om. Het verbaast mij enorm dat er hier niet ingegrepen wordt, aangezien dit een precedent schept waar men later niet meer omheen kan. De deur staat wagenwijd om te gaan protesteren op deze manier, ongeacht het onderwerp.

In Nederland verbaas ik me eigneigen over hoe weinig jongeren en studenten (ook ik) demonstreren in vergelijking met vroeger,
Juist nu de huidige generatie studenten even kort door de bocht vol genaaid wordt (andere discussie).

Terug
Naar boven