MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

@apfelstrudel ,wat vervelend om te lezen dat je uitje niet is doorgegaan?

FpU4UIEWYAAEmWC.jpg

Draadje met ook verwijzing naar 2021, toen ook al bekend.

Duizenden jaren :roflol:

"Wereld doet te weinig tegen klimaat"
Nou ik doe m'n best. De verwarming staat de hele dag op max.

Knettergek. Ze willen ons allemaal dood hebben. Offeren voor de klimaatgoden.

En op dolfijnen

Wat heeft dit temaken met een windmolenpark?

Dat de EU sleepnet gebruikt is dankzij Frankrijk. Er zijn al lang veel betere systemen die minder schade aanrichten, zoals pulse vissen, maar Frankrijk stak daar een stokje voor. En dus mag Nederland het ook niet, want EU.

Die Fransen moeten niet zo zeiken

Wat heeft dit temaken met een windmolenpark?

Dat de EU sleepnet gebruikt is dankzij Frankrijk. Er zijn al lang veel betere systemen die minder schade aanrichten, zoals pulse vissen, maar Frankrijk stak daar een stokje voor. En dus mag Nederland het ook niet, want EU.

Die Fransen moeten niet zo zeiken
Dat ben ik met je eens, ze staken nu voor pensioen op 64j, terwijl het in NL al snel 68j is.

Dat ben ik met je eens, ze staken nu voor pensioen op 64j, terwijl het in NL al snel 68j is.
Of wij moeten is stoppen met buigen. Voor veel beroepen is 62 al nauwelijks haalbaar. Laten we er eerst eens met zijn allen voor zorgen dat bijna iedereen gezond zijn pensioenleeftijd haalt (toen hij nog op 64 stond)

Of wij moeten is stoppen met buigen. Voor veel beroepen is 62 al nauwelijks haalbaar. Laten we er eerst eens met zijn allen voor zorgen dat bijna iedereen gezond zijn pensioenleeftijd haalt (toen hij nog op 64 stond)
Klopt, maar ik doel meer op dat het niet Europees geregeld is.

Het idee dat de pensioenleeftijd vast moet blijven staan op die van 40 jaar geleden terwijl de vevolking vergrijst en de levensverwachting stijgt... Gaat iemand de Fransen uitleggen hoe wiskunde werkt?

Lezen we even mee :emo:

Een vast tarief voor elke auto ongeacht is in mijn ogen echt tegenstrijdig. Het is nu juist goed dat je voordeel krijgt voor een lichte auto, want die belasten de wegen ook minder.

10cnt per kilometer voor een Aygo en een X7 slaat echt nergens op.

En elektrische auto's zouden meer moeten betalen, die belasten ook meer. Straffen voor ICE doen we al bij de pomp.

Terug
Naar boven