Smaak, textuur en voedingdwaarde. Maar vooral smaak. Het lijkt niet en zal nooit op vlees lijken. Net als al die vega namaak-vlees soja bende.
Hoe kom je daarbij?
Kweekvlees en soja bende is echt totaal iets anders.
En ja als het inderdaad niet zou lukken om vergelijkbare smaak textuur en voedingswaarde te hebben dan is het een non argument want dan is het doel van de productie niet bereikt.
We gaan hier uit van een product dat allerminst in smaak en voedingswaarde identiek, omdat het gewoon spierweefsel is van een dier wat we ze willen produceren.
Gewassen fok je niet naar kweek je. En jij doelt op veredelen. Door veredelen hebben we veel efficiëntere land en tuinbouw. De opbrengsten zijn veel hoger en consistenter. Daarnaast zijn de gewaszen vaak resistenter tegen bepaalde plagen zoals je bij F1 hybride tomatenrassen kan zien.
Gewassen worden absoluut gefokt.
Je kweekt een gewas voor productie, maar die gewassen zijn wel eindeloos doorgefokt om een goed gewas te krijgen voor productie.
Ik benoem het probleem waar het probleem daadwerkelijk een probleen is. Jij erkent het probleem niet eens, maar schuift het verkapt af op mijn racisme. Typisch.
Heb ik ergens racisme genoemd?
Heb er ergens ook maar iets anders gedaan dan erkennen dat overbevolking HET grote probleem is in de wereld?
90 miljoen in 20 jaar in Nigeria, en jij noemt dat het probleem op andere volken en landen af te schuiven.
De Europese bevolking groeit helemaal niet maar neemt af
Chart and table of Europe population from 1950 to 2023. United Nations projections are also included through the year 2100.
www.macrotrends.net
Ik zal nergens ontkennen dat dat niet een probleem is, maar waarom is overbevolking daar wel en probleem maar hier niet? Nederland is en europa vele malen overbevolkter dan Afrika en Nigeria.
Die 90 miljoen Nigerianen hebben wel een stuk minder impact dan 18 miljoen Nederlanders trouwens.
Ze hebben ook een stuk minder capiciteit om naar oplossingen te werken dan wij.
Ik zie inderdaad eindelijk een kleine dip, dat is gunstig.
Ik ben niet van plan mijn eetpatroon en levenswijze aan te passen omdat ze in Afrika fokken als konijnen. Gaat niet gebeuren.
Exact mijn punt. En als je die denktwijze doortrekt naar Nigerianen gaan die niet stoppen met fokken als konijnen zodat en rijke Nederlander meer biefstuk kan eten.
Juliana zei ooit dat Nederland is gemaakt voor max 10 miljoen mensen. Maar al die mafklappers in Den Haag willen hier een 30 miljoen tellende tristate metropool van maken. Met minimaal 50% niet Westerse allochtonen. Dat is overduidelijk niet een keuze waar ik achter sta.
Dit is ook weer echt totaal iets anders dan waar we het over hadden maar je bevestigd iig dat Nederland inderdaad een goed voorbeeld is van problematische overbevolking.
Dan heb ik het mogelijk mis. Heb je iets van bronnen of cijfers die bevestigen dat vrijwel alle groente en fruit genetisch gemanipuleerd zijn.
Zo ver ik weet is er geen groente of fruit te vinden dat niet eindeloos is doorgefokt danwel icm genmanipulatie is aangepast. Gelukkig want anders hadden we weinig te eten.