MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

De tropen is meer dan alleen het gebied met een tropisch klimaat

520px-World_map_torrid.svg.png
Heb het specifiek over Afrika omdat dat ik zelf ruim 20 jaar in Malawi en Zambia heb gewoond en in Malawi aan bergbeklimmen gedaan, zonder het ooit koud te hebben gehad. Lake Malawi is lauw en de Indische Oceaan ook.

Ik zit al jaren te wachten tot er een nieuwe sekteleider opstaat in het klimafaat die al deze zwakzinnige klimaatdrammers aanspoort om collectief zelfmoord te plegen.
Dé manier om je CO2 voetafdruk te minimaliseren.

Google eens op ademhalisten of lichtvoeding :kiss:

Heb het specifiek over Afrika omdat dat ik zelf ruim 20 jaar in Malawi en Zambia heb gewoond en in Malawi aan bergbeklimmen gedaan, zonder het ooit koud te hebben gehad. Lake Malawi is lauw en de Indische Oceaan ook.
Mount Kenya, Kilimanjaro? Mensen die overvallen worden door de koude nachten, bijvoorbeeld in de Sahara? Iets met droge lucht die snel afkoelt.

Mount Kenya, Kilimanjaro? Mensen die overvallen worden door de koude nachten, bijvoorbeeld in de Sahara? Iets met droge lucht die snel afkoelt.
Op de Afrikaanse bergen komen alleen autochtonen die als gidsen werken voor toeristen. In Malawi heette de hoogste piek (3001m) Sapitwa, wat Bemba is voor "ga daar niet heen". Ben er zelf uitgegleden over ijs maar heb het overleefd. In de Sahara wonen haast geen mensen en die zijn voorbereid op koude nachten. Bij ons in de duinen kan het 's zomers aan de grond ook erg koud worden door uitstraling tijdens heldere nachten en daar komen ook geen mensen om.

Is dat dat je met je reet richting de zon gaat zodat de zonnestralen via je anus je lichaam instralen? Of is dat weer iets anders.

Soort Jomanda voor gevorderden.
Ja. Of zoals Wim Hof, die op een fontein in het vondelpark ging zitten, de waterdruk onderschatte, en een darmperforatie kreeg

Just Stop Oil activist who was carried off the pitch at Lord's by Jonny Bairstow is punched and kicked to the floor by boyfriend of pregnant woman as eco-mob after 'causing their car to crash'​

Just Stop Oil activist who was carried off the pitch at Lord's by Jonny Bairstow is punched and kicked to the floor by boyfriend of pregnant woman as eco-mob after 'causing their car to crash'​

Nog soft. Hij had ze allemaal moeten aftuigen.

The victim, Daniel Knorr, 21, a student from Oxford had previously gained notoriety after being carried off the pitch at Lord's by England cricketer Jonny Bairstow.
The victim!?

Interdasting

De mogelijkheid hiervan was al bekend in 1980 en werd een standaard onderwerp in de master cursus oceanografie van het NIOZ. De hele conveyor belt zou tot stilstand kunnen komen.

De mogelijkheid hiervan was al bekend in 1980 en werd een standaard onderwerp in de master cursus oceanografie van het NIOZ. De hele conveyor belt zou tot stilstand kunnen komen.

Als weerfanaat hoop ik zoiets ooit nog eens mee te mogen maken, ondanks dat de kans bestaat, lijkt me die vooralsnog erg klein dat wij die gaan meemaken.

Als weerfanaat hoop ik zoiets ooit nog eens mee te mogen maken, ondanks dat de kans bestaat, lijkt me die vooralsnog erg klein dat wij die gaan meemaken.
Als je van schaatsen of skieën houdt is het goed nieuws.

Cool artikel trouwens maar erg technisch. Heb door griep een paar dagen veel tijd en ga proberen het te lezen.

Laten ze het privé vliegen van de rijken maar verbieden als je dan toch iets aan het klimaat wil doen. En die mega yachten want die lopen ook niet op water.

Als je van schaatsen of skieën houdt is het goed nieuws.

Cool artikel trouwens maar erg technisch. Heb door griep een paar dagen veel tijd en ga proberen het te lezen.

Ja al die formules zijn voor mij echt abracadabra, maar de teksten zijn op zich nog goed te interpreteren voor een leek.

U kende: Klimaatverandering.

Dat werd: Global Warming.

Omdat u niet bang genoeg bent: Global Boiling!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven