AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Ja dat bedoel ik.
@Gremlin Hij had 3 kwartier de tijd om het protocol erbij te pakken. Protocol is bedoelt als leidraad zodat Rikus niet zelf hoeft na te denken in geval van een crisis.
De Wolf lag toen al onder zonnepanelen in een weiland te slapen, daar gaat nauwelijks dreiging van uit.
Het is maar net hoe je het leest.

"Daarin staat dat eerst moet worden geprobeerd de wolf te verjagen. "Alleen wanneer dat niet redelijkerwijs mogelijk is, kan worden besloten over te gaan op dodelijke maatregelen."

Je zou kunnen zeggen dat het verjagen niet lukte: de man werd gebeten en de wolf lag er nog steeds. Wat an sich al onnatuurlijk gedrag is voor een volbloed wolf. Persoonlijk zou het mij niet verbazen als het om een hybride gaat.

Stel je voor dat China de klimaarrace wint...

Stel je voor dat China de klimaarrace wint...

Interessant, ik zal eens kijken of ik nog kan vinden waarom thorium iets te veel gehyped zou worden en er ook daadwerkelijk nog flink wat hobbels genomen moeten worden voor het echt toepasbaar is.

Edit:
Ik kan niet vinden wat ik zocht, maar dit is ook wel interessant, misschien komt het er ooit, maar voorlopig houd ik het bij "eerst zien, dan geloven".

Laatst bewerkt:
1689668794600.png

Raden welke kabouter deze dag verzonnen heeft :emo:

Franske

1689668794600.png

Raden welke kabouter deze dag verzonnen heeft :emo:
Door opwarming van de aarde gaan er gelukkig steeds minder mensen dood door het weer.

Bekijk ook vooral zijn Doable Dozen, suggesties die heel veel mensen redden en meer opleveren dan ze kosten.

Draadje.

Hmmmm,... Hoeveel zou je kunnen verdienen als je slachtofferhulp of traumatherapie gaat aanbieden voor het wisselvallige weer? #dtv

Is vast een potje subsidie voor inderdaad. Je zou tegenwoordig gek zijn als je van al die gekke waanzin niet een verdienmodel kunt maken.

Door opwarming van de aarde gaan er gelukkig steeds minder mensen dood door het weer.

Bekijk ook vooral zijn Doable Dozen, suggesties die heel veel mensen redden en meer opleveren dan ze kosten.

Draadje.

Wel jammer, want minder minder minder.

Draadje.

Wat moet ik me bij overlijden door onderkoeling in de tropen voorstellen?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Is vast een potje subsidie voor inderdaad. Je zou tegenwoordig gek zijn als je van al die gekke waanzin niet een verdienmodel kunt maken.
De christelijke feesten waar ik zelf gek van word vallen in de categorie normale waanzin? Alsof we in een rationele wereld woonden.

Ik zit al jaren te wachten tot er een nieuwe sekteleider opstaat in het klimafaat die al deze zwakzinnige klimaatdrammers aanspoort om collectief zelfmoord te plegen.
Dé manier om je CO2 voetafdruk te minimaliseren.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven