AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

"Normaal weer voor de tijd van het jaar."
Screenshot_20230729-070814_Chrome.jpg
Screenshot_20230729-070829_Chrome.jpg

"Global boiling"
"Extreme droogtes zullen elke zomer erger worden in Nederland."
"Extreem neerslagtekort."
"Ongekende hittegolven."

"Normaal weer voor de tijd van het jaar."
Screenshot_20230729-070814_Chrome.jpg
Screenshot_20230729-070829_Chrome.jpg

"Global boiling"
"Extreme droogtes zullen elke zomer erger worden in Nederland."
"Extreem neerslagtekort."
"Ongekende hittegolven."
Zowel een natte, koude zomer als een hete, droge zomer zijn geen bewijs voor een trend of het ontbreken ervan.

Sowieso weet ik niet wat ik ervan moet denken als het ene kamp het heeft over een record aan (land)ijs op Antarctica en de andere kant het heeft over een historisch gebrek aan aangroei van (zee)ijs op Antarctica en in beide gevallen de mogelijke gevolgen ervan.

Je lijkt Frans Timmermans wel als het een keer hard waait.

Speaking of which...

• Like
Waarderingen: Pren
Sowieso weet ik niet wat ik ervan moet denken als het ene kamp het heeft over een record aan (land)ijs op Antarctica en de andere kant het heeft over een historisch gebrek aan aangroei van (zee)ijs op Antarctica en in beide gevallen de mogelijke gevolgen ervan.
Dat een juiste constatering niet hoeft te leiden tot een juiste conclusie.

Je lijkt Frans Timmermans wel als het een keer hard waait.
Lol wat lul je nou. Het weer is al een maand ruk. De temperatuurgemiddelde overdag is normaal 23 a 24 graden voor de maand juli. Nu zitten we op 18 a 19.

Die dikke megalomane lijkenpikker gebruikt een doden tijdens een storm om zijn klimaatwaanzin verhaal te pushen.

Dat hele "elke zomer zal heter en heter" verhaaltje is gewoon dikke bullshit zoals deze zomer laat zien. Dat maakt mij geen Frans, ik ontkracht slechts hun bullshit.

Dat hele "elke zomer zal heter en heter" verhaaltje is gewoon dikke bullshit zoals deze zomer laat zien. Dat maakt mij geen Frans, ik ontkracht slechts hun bullshit.
Lekker het weer en het klimaat door elkaar halen en bij een natte maand, een hete maand of weet ik het wathard roepen dat het andere standpunt onzin is.

Als deze koude en natte juli een bewijs is, dan is de maand juni dat ook voor het omgekeerde.

Lekker het weer en het klimaat door elkaar halen en bij een natte maand, een hete maand of weet ik het wathard roepen dat het andere standpunt onzin is.

Als deze koude en natte juli een bewijs is, dan is de maand juni dat ook voor het omgekeerde.
Ik haal helemaal niks door elkaar. Begrijpend lezen gaat jou nogal slecht af bij mijn posts.

Lees nog eens
Dat hele "elke zomer zal heter en heter" verhaaltje is gewoon dikke bullshit zoals deze zomer laat zien.
wat snap je niet?

Terug
Naar boven