XXL Nutrition

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Je bedoelt iedereen doet dat :roflol:
Helemaal niets en niemand claimt dat deze grafiek het klimaat probeert te vatten.

Ik snap werkelijk niet wat je bedoelt, al wordt er voor klimaat vaak gekeken naar gemiddelden al vanaf 30 jaar.

Laatst bewerkt:
Enige realiteitszin of proberen wat twijfelaars binnenboord te krijgen?

De bever, die was toch bijna uitgestorven?

Zelfde als de wolven en de sikaherten, bij overlast een maaltijd van maken.
"Bever, zo weten we na het eten ervan, doet qua textuur nog het meeste aan rundvlees denken. Wel rundvlees met een uitgesproken sterke wildsmaak."

🤤

"Bever, zo weten we na het eten ervan, doet qua textuur nog het meeste aan rundvlees denken. Wel rundvlees met een uitgesproken sterke wildsmaak."

🤤
Het is leuk hoor, al die dieren weer in Nederland, maar regel ff iets met overlast.

In Oostenrijk is het uitgebreid geregeld onder welke omstandigheden je welke maatregelen tegen wolven mag nemen.

In Duitsland zijn ook steeds meer gekkies :roflol:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ja vind je het gek met die indoctrinatie op universiteiten, linkse bolwerken :rolfol:

,,Het is misschien tijd dat iedereen zich realiseert dat het een probleem oplevert voor je kinderen als je blijft leven op deze manier",

Nou die heb ik niet, dus met mijn fotoprint valt het wel mee.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Er wonen gewoon teveel mensen in het kleine Nederland. België lijkt nog voller, en daardoor grotere verbruik. Of er wordt meer geproduceerd.

Sneeuw in de Alpen.. in augustus? 30 tot 40 cm boven de 2500 m?

GlObAl BoiLiNg!
1673251464523.jpg

Terug
Naar boven