MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Of al die top meetings (G7 en degrelijke) via de zoom ipv massaal invliegen
Zou Hubert Bruls eigenlijk kunnen fietsen met die dikke pens van hem? Volgens mij kan de man niet eens zijn veters strikken. Daar zijn die armpjes toch veel te kort voor?

1690621192235.png

Ik haal helemaal niks door elkaar. Begrijpend lezen gaat jou nogal slecht af bij mijn posts.

Lees nog eens

wat snap je niet?
Vooruit, ik doe even mee alsof begrijpend lezen betekent dat je letterlijk neemt wat er staat en ook niet meer dan dat.

De uitspraak dat het elke zomer (astronomisch, metereologisch, whatever) alleen maar heter en heter wordt klopt strikt genomen niet.

En nu?

En als het gemiddelde wel zou stijgen, is het dan "dikke bullshit", overdreven, een hyperbool, te letterlijk opgevat, versimpeld weergegeven?

Waar wil je heen nu je dit hebt vastgesteld?

Laatst bewerkt:
Lol wat lul je nou. Het weer is al een maand ruk. De temperatuurgemiddelde overdag is normaal 23 a 24 graden voor de maand juli. Nu zitten we op 18 a 19.

Die dikke megalomane lijkenpikker gebruikt een doden tijdens een storm om zijn klimaatwaanzin verhaal te pushen.
In mijn jeugd was de gemiddelde hoogste dagtemperatuur van juli 17 graden.

In de winters van 1985 en '86 konden we van Friesland naar de Waddeneilanden lopen over het ijs. Op Texel was het zo koud dat er stukken uit mijn plastic regenbroek vielen.

Vergeet die van '56, '63, '79 en natuurlijk de jaren 40 niet.

Verder een zevenluik voor de zevende dag van de week;

1690699735559.png

Lekker relevant ook het klimaat proberen te vatten in een grafiek van pak hem beet 120 jaar :roflol:

Terug
Naar boven