- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of al die top meetings (G7 en degrelijke) via de zoom ipv massaal invliegenLaten ze het privé vliegen van de rijken maar verbieden als je dan toch iets aan het klimaat wil doen. En die mega yachten want die lopen ook niet op water.
Zou Hubert Bruls eigenlijk kunnen fietsen met die dikke pens van hem? Volgens mij kan de man niet eens zijn veters strikken. Daar zijn die armpjes toch veel te kort voor?Of al die top meetings (G7 en degrelijke) via de zoom ipv massaal invliegen
Inderdaad.Of al die top meetings (G7 en degrelijke) via de zoom ipv massaal invliegen
Heeft wel altijd plek om zijn armen te laten rusten.Zou Hubert Bruls eigenlijk kunnen fietsen met die dikke pens van hem? Volgens mij kan de man niet eens zijn veters strikken. Daar zijn die armpjes toch veel te kort voor?
![]()
100% dat hij boordeelsluipers draagtZou Hubert Bruls eigenlijk kunnen fietsen met die dikke pens van hem? Volgens mij kan de man niet eens zijn veters strikken. Daar zijn die armpjes toch veel te kort voor?
![]()
Inderdaad.
Heeft wel altijd plek om zijn armen te laten rusten.
Vooruit, ik doe even mee alsof begrijpend lezen betekent dat je letterlijk neemt wat er staat en ook niet meer dan dat.Ik haal helemaal niks door elkaar. Begrijpend lezen gaat jou nogal slecht af bij mijn posts.
Lees nog eens
wat snap je niet?
Welk gemiddelde?

Dat van dat "elke zomer heter en heter", hoe je dat dan ook zou vaststellen.
Ook dat kan je (zeer waarschijnlijk) ontkrachten en bevestigen met dezelfde dataset.Dat van dat "elke zomer heter en heter", hoe je dat dan ook zou vaststellen.
In mijn jeugd was de gemiddelde hoogste dagtemperatuur van juli 17 graden.Lol wat lul je nou. Het weer is al een maand ruk. De temperatuurgemiddelde overdag is normaal 23 a 24 graden voor de maand juli. Nu zitten we op 18 a 19.
Die dikke megalomane lijkenpikker gebruikt een doden tijdens een storm om zijn klimaatwaanzin verhaal te pushen.
Toen lag Friesland nog onder de noordelijke ijskap ?In mijn jeugd was de gemiddelde hoogste dagtemperatuur van juli 17 graden.
In de winters van 1985 en '86 konden we van Friesland naar de Waddeneilanden lopen over het ijs. Op Texel was het zo koud dat er stukken uit mijn plastic regenbroek vielen.Toen lag Friesland nog onder de noordelijke ijskap ?
In de winters van 1985 en '86 konden we van Friesland naar de Waddeneilanden lopen over het ijs. Op Texel was het zo koud dat er stukken uit mijn plastic regenbroek vielen.
Dit los je (makkelijk) op met een Venn diagram.Vergeet die van '56, '63, '79 en natuurlijk de jaren 40 niet.
Verder een zevenluik voor de zevende dag van de week;
![]()
Het overgrote deel is oceaan dus feitelijk klopt het waarschijnlijk wel.Vergeet die van '56, '63, '79 en natuurlijk de jaren 40 niet.
Verder een zevenluik voor de zevende dag van de week;
![]()
Of het mee valt of niet, geen idee waar je die grens zou moeten stellen, maar zo op het oog laat die tabel toch echt een toename over de tijd zien.
De top 10 is voor de helft jaren vanaf 2000 en 2023 zit nu op de 27e plaats en het is nog geen 31 oktober?