En vanuit België. Limburg heeft zelf ook industrie: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/ChemelotLimburg heeft behoorlijk last van luchtvervuiling dat komt overwaaien uit het Ruhrgebied. Al dat vervuilende bruinkool moet toch ergens naartoe waaien hè.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En vanuit België. Limburg heeft zelf ook industrie: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/ChemelotLimburg heeft behoorlijk last van luchtvervuiling dat komt overwaaien uit het Ruhrgebied. Al dat vervuilende bruinkool moet toch ergens naartoe waaien hè.
Daar kwam Franske gisteren niet zo lekker weg.
Frenske weet heel goed dat windmolens en zonnepanelen greenwashing als doel hebben.
Hij zal wel van de GL-vleugel moeten volhouden dat kernenergie "voor Nederland" geen toegevoegde waarde heeft. Want we zijn een zo dichtbevolkt land.Frenske weet heel goed dat windmolens en zonnepanelen greenwashing als doel hebben.
Of biomassa centrales waar we groenlinksers ingooien.Hij zal wel van de GL-vleugel moeten volhouden dat kernenergie "voor Nederland" geen toegevoegde waarde heeft. Want we zijn een zo dichtbevolkt land.
Met een paar kerncentrales, meeste energie per minste aantal m2, heb je al die terreurturbines op land en zee niet eens nodig.
Dat zouden ze dan zien als een bevestiging van hun gelijk, liever moeten ze gezond oud worden terwijl ze verplicht naast een kerncentrale wonen.Of biomassa centrales waar we groenlinksers ingooien.
klinkt als een mooie droomOf biomassa centrales waar we groenlinksers ingooien.

Ze kunnen toch altijd nog huren?![]()
Huis verkocht, maar nieuwe woning te duur: 'Straks zijn we dakloos'
Voor Kirani, Daryl en hun tweejarige dochter worden het spannende maanden: met een beetje pech zijn ze vanaf 1 februari dakloos. Hun huis in Moerdijk is verkocht, maar het lukt maar niet om een andere woning te vinden.www.rtlnieuws.nl
![]()
Mijn man heeft een goede baan.
Hoeveel kan je lenen? 300K.
Misschien moet ze ook eens gaan werken
Verder roerend met haar eens, rot even op met je klimaat.

Ik vind er wat van dat dat nodig is, dat moeders ook moet gaan werken om te kunnen wonen en dan opvang te betalen.
Een gigantisch woningtekort, dus er bewust voor kiezen om je huis alvast te verkopen zodat je 30k meer te besteden hebt. En dat om een kind wat je nog moet maken. Slim.![]()
Huis verkocht, maar nieuwe woning te duur: 'Straks zijn we dakloos'
Voor Kirani, Daryl en hun tweejarige dochter worden het spannende maanden: met een beetje pech zijn ze vanaf 1 februari dakloos. Hun huis in Moerdijk is verkocht, maar het lukt maar niet om een andere woning te vinden.www.rtlnieuws.nl
![]()
Mijn man heeft een goede baan.
Hoeveel kan je lenen? 300K.
Misschien moet ze ook eens gaan werken
Verder roerend met haar eens, rot even op met je klimaat.
Ik vind er wat van dat dat nodig is, dat moeders ook moet gaan werken om te kunnen wonen en dan opvang te betalen.
Modelonderzoek
Als je druk bent met het aanleggen van windparken maak je hoe dan ook meer geluid.Modelonderzoek
Het theoretische onderzoek van Possenti en collega’s is gebaseerd op een gematigd en een meer extreem klimaatscenario’s van het klimaatpanel van de VN, het IPCC. Zowel de temperatuur als de zuurgraad hebben invloed op de geluidssnelheid in water. Omdat de zuurgraad in de oceanen bij een toenemende hoeveelheid CO2 in het water ook zal toenemen, en de gemiddelde temperatuur zal stijgen, voorzien de onderzoekers dat de snelheid van het onderwatergeluid op de meeste plaatsen in de oceanen zal toenemen.
...
Modelonderzoek, Theoretisch, gebaseerd op klimaat-scenario's, de onderzoekers voorzien dat..
M.a.w. het zou allemaal kunnen kloppen, maar mogelijk ook niet of niet significant maar wellicht deels?
Eigenlijk weten we het nog niet precies, maar we doen wél alsof dit zo is, aldus de papieren tijgers uit de wereld der leunstoel-academici.
heb je al die terreurturbines op land en zee niet eens nodig.
Dat ging ik dus net zeggen, maar je was me alweer voorAls je druk bent met het aanleggen van windparken maak je hoe dan ook meer geluid.

Kromme vergelijking. Dit is in Frankrijk, daar hebben ze geen stikstof probleem.