- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De droogte gaf afgelopen zomer daar al veel problemen en files. Lager waterpeil is minder water voor de sluizen ofzoiets.
Ah ok ik dacht dat de zeespiegel stijgtDe droogte gaf afgelopen zomer daar al veel problemen en files. Lager waterpeil is minder water voor de sluizen ofzoiets.

Ja, maar daar niet, want er is daar minder stikstof. Let nou eens op.
![]()
Waterschapsbelasting in 2024 flink omhoog door gevolgen klimaatverandering
De waterschapsbelasting voor woningeigenaren gaat volgend jaar met enkele tientjes omhoog. Vooral gezinnen gaan flink meer betalen. Dit komt doordat waterschappen vanwege de gevolgen van klimaatverandering steeds meer investeringen moeten doen.www.nu.nl
Schandalig
"Met steeds drogere zomers en tegelijk steeds vaker extreem natte periodes is het waterbeheer steeds meer een balanceeract",![]()
Waterschapsbelasting in 2024 flink omhoog door gevolgen klimaatverandering
De waterschapsbelasting voor woningeigenaren gaat volgend jaar met enkele tientjes omhoog. Vooral gezinnen gaan flink meer betalen. Dit komt doordat waterschappen vanwege de gevolgen van klimaatverandering steeds meer investeringen moeten doen.www.nu.nl
Schandalig
Meer!!!!!!
Weet niet waar ik dit moet plaatsen. Maar iemand een wtw systeem?
De nadelen en hoe je dat doet met geurtjes enzo. Lijkt mij nogal een gemis dat je niet zomaar alles open kan gooien
De nadelen en hoe je dat doet met geurtjes enzo. Lijkt mij nogal een gemis dat je niet zomaar alles open kan gooien