Fitness Seller

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Waarom zou je geen ramen of deuren open kunnen zetten?
Een WTW installatie in combinatie met een warmtepomp en mechanische ventilatie in het hele huis (per ruimte afzonderlijk instelbaar) werkt in goede harmonie met elkaar. Zeker de mechanische ventilatie met in- en outlets in het plafond werkt uitstekend voor aanvoer frisse lucht.
Ja zo werd het mij uitgelegd. Huis is tochtdicht en in de ramen zitten geen ventilatieschachten juist zodat dat systeem optimaal kan functioneren.

Wij hebben regelmatig gewoon het raam open, vooral in de slaapkamer.
In de zomer staat de thermostaat op 19 gr en is het (afhankelijk van de buitentemperatuur) altijd ergens tussen de 19-22,5gr.
In de winter staat de thermostaat op 20 gr en is het altijd tussen de 21-22,5gr.

We hebben geen last van geurtjes of slechte luchtkwaliteit. Er zitten op de muur ook meters die de luchtkwaliteit meten en automatisch de luchtbehandeling een standje bij schakelen, als er meer verontreiniging wordt gedetecteerd, bijvoorbeeld als je een keer gourmet.

Wij hebben regelmatig gewoon het raam open, vooral in de slaapkamer.
In de zomer staat de thermostaat op 19 gr en is het (afhankelijk van de buitentemperatuur) altijd ergens tussen de 19-22,5gr.
In de winter staat de thermostaat op 20 gr en is het altijd tussen de 21-22,5gr.

We hebben geen last van geurtjes of slechte luchtkwaliteit. Er zitten op de muur ook meters die de luchtkwaliteit meten en automatisch de luchtbehandeling een standje bij schakelen, als er meer verontreiniging wordt gedetecteerd, bijvoorbeeld als je een keer gourmet.
Hmmm oké. Had gisteren een informatiegesprekje over een nieuwbouwproject. Ik begreep dat het een hele lading voordelen had, maar toch schrok ik er een beetje van. Ik dacht, straks ga je kakken en wordt je poeplucht door het hele huis gepompt :emo:
Maar als ik jou goed begrijp is het dus juist wel prettig?

Hmmm oké. Had gisteren een informatiegesprekje over een nieuwbouwproject. Ik begreep dat het een hele lading voordelen had, maar toch schrok ik er een beetje van. Ik dacht, straks ga je kakken en ruik je dat door het hele huis ofzo :emo:

Hahaha wat een vrouwenlogica :D (sorry :roflol:)

Ik heb nog niet eerder in zo'n frisruikend huis als deze gewoond. In 2020 opgeleverd met al deze systemen en zoals ik aangaf werkt het in goede harmonie met elkaar. Juist door dit systeem heb je in elke ruimte denkbaar aanvoer van lucht, afvoer van lucht of beiden. En je kunt de boel per ruimte ook harder of minder hard laten werken. Na x-tijd schakelt de unit vanzelf weer over naar meest ideale automatische stand.

Zolang het maar je eigen lucht is dan valt het wel mee.

Zolang het maar je eigen lucht is dan valt het wel mee.
Saturday Night Live Snl GIF by The Lonely Island

Hmmm oké. Had gisteren een informatiegesprekje over een nieuwbouwproject. Ik begreep dat het een hele lading voordelen had, maar toch schrok ik er een beetje van. Ik dacht, straks ga je kakken en wordt je poeplucht door het hele huis gepompt :emo:
Als het nieuwbouw is zou ik me niet al te druk maken en er vanuit gaan dat het naar behoeven werkt en ze de afvoer en toevoer ver genoeg uit elkaar zullen plaatsen.

Hahaha wat een vrouwenlogica :D (sorry :roflol:)

Ik heb nog niet eerder in zo'n frisruikend huis als deze gewoond. In 2020 opgeleverd met al deze systemen en zoals ik aangaf werkt het in goede harmonie met elkaar. Juist door dit systeem heb je in elke ruimte denkbaar aanvoer van lucht, afvoer van lucht of beiden. En je kunt de boel per ruimte ook harder of minder hard laten werken. Na x-tijd schakelt de unit vanzelf weer over naar meest ideale automatische stand.
.....klinkt als een perfect asielbeleid Geert

In Duitsland gaat het ook prima de luxe met de energie transitie :lol:

Zulke problemen voorzie ik ook voor NL. Ben benieuwd met welke ludieke maatregelen wij ons t.z.t. gaan veroorloven.

Ok, ik ben om

1701765414425.png

Met zo'n reactie berek je niets. Laat hem zijn standpunten maar met feiten onderbouwen.
Op zich eens, maar wel lastig om zoiets in een bericht op "voorheen Twitter" te onderbouwen.

Bovendien veronderstelt het hierop ingaan dat er zoiets is als klimaatverandering en dat dit gevolgen heeft.

Zelfs als je dat even in de ijskast zet, dan hangt het er toch wel vanaf hoe groot de gevolgen zijn voor wat de risico's zijn.

Daarnaast verwacht ik eerder een wisseling naar de "ernstige gevolgen van de covid-vaccins".

Bovendien veronderstelt het hierop ingaan dat er zoiets is als klimaatverandering en dat dit gevolgen heeft.
Er is ook klimaatverandering, die is er altijd geweest en zal er ook altijd zijn en die heeft ook gevolgen. Wel kan je discussiëren hoe welk aandeel van die verandering aan de mens te wijten is, hoeveel invloed we er nu (nog) op kunnen hebben en welke gevolgen positief en welke er negatief zijn. Van iemand met zijn achtergrond haf ik meer verwacht.

Terug
Naar boven