- Lid sinds
- 5 apr 2005
- Berichten
- 13.529
- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zullen er zeker meer volgen, enerzijds de afnemende vraag in een economie die tot stilstand is gekomen en anderzijds het vernieuwde aanbod Chinese rommel dat de markt betreed.
Gaat goed met de transitie zo te zienEr zullen er zeker meer volgen, enerzijds de afnemende vraag in een economie die tot stilstand is gekomen en anderzijds het vernieuwde aanbod Chinese rommel dat de markt betreed.
![]()
Productiestop Fiat 500e: simpelweg te weinig vraag naar elektrische Fiat
De productie van de elektrische Fiat 500e wordt stilgelegd. De reden is simpel: te weinig vraag. Ook vier Maserati-modellen zijn getroffen..www.autoreview.nl

...is toch ook helemaal niet veilig in zo'n blikje, (motor achterin) zeker niet op de snelweg![]()
Je bedoelt voor degene die wordt aangereden?Hoe kleiner = veiliger in de regel.
En natuurlijk hoe nieuwer hoe veiliger maar die is obv.
Hoe kleiner = veiliger in de regel.
En natuurlijk hoe nieuwer hoe veiliger maar die is obv.
Voor de algemene verkeersveiligheid. Minder massa is minder energie en minder kans om een ongeval te hebben.
Ook voor auto's.Hoe kleiner hoe veiliger is theoretisch en algemeen, maar gaat over het algemeen ironisch genoeg juist niet op voor auto's.
Dat is wat anders. Daar maak je 2 fouten.ik heb toch liever een V8 voor mn cabine dan erachter....weet je nog mijn auto-ongeluk? 06-05-2016 zie handtekening
En daarom rijden gevaarlijke maar bange idioten als Arnold Schwarzenegger in een Hummer.Voor de algemene verkeersveiligheid. Minder massa is minder energie en minder kans om een ongeval te hebben.
Hoe meer energie en hoe hoger die energie boven de grond is hoe meer schade en hoe groter de kans dat je een ongeval hebt.
Ook voor auto's.
Dat is wat anders. Daar maak je 2 fouten.
1: Je benadeeld de algehele verkeersveiligheid voor je eigen belang.
2: Je bent onder de ilusie dat meer massa jou in je ongeval meer veiligheid bied. Dat is soms waar, maar soms ook niet, en verhoogd ook de kans om het ongeval te hebben.
Zolang jouw auto een stuk meer massa heeft dan de andere auto zit je goed, toch?Voor de algemene verkeersveiligheid. Minder massa is minder energie en minder kans om een ongeval te hebben.
Hoe meer energie en hoe hoger die energie boven de grond is hoe meer schade en hoe groter de kans dat je een ongeval hebt.
Ook voor auto's.
Dat is wat anders. Daar maak je 2 fouten.
1: Je benadeeld de algehele verkeersveiligheid voor je eigen belang.
2: Je bent onder de ilusie dat meer massa jou in je ongeval meer veiligheid bied. Dat is soms waar, maar soms ook niet, en verhoogd ook de kans om het ongeval te hebben.
Je moet dat anders rekenen, net als met honden- en kattenjaren: het leven gaat daar langzamer.Komt wel mooi overeen met de gemiddelde verwachte leeftijd, die is het laagste in Limburg. @wovano![]()
Je moet dat anders rekenen, net als met honden- en kattenjaren: het leven gaat daar langzamer.
Dit kaartje is alleen fijnstof, zit er bij Limburg in de buurt niet allerlei industrie?
Limburg heeft behoorlijk last van luchtvervuiling dat komt overwaaien uit het Ruhrgebied. Al dat vervuilende bruinkool moet toch ergens naartoe waaien hè.Je moet dat anders rekenen, net als met honden- en kattenjaren: het leven gaat daar langzamer.
Dit kaartje is alleen fijnstof, zit er bij Limburg in de buurt niet allerlei industrie?
