Door te stellen "Dies niet goed snik.".
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door te stellen "Dies niet goed snik.".
Waarom moet ik 'iets bereiken' met mijn post? Volgens wie moet ik iets bereiken met mijn post?
Hoeft ook niet, volgens niemand niet.Waarom moet ik 'iets bereiken' met mijn post? Volgens wie moet ik iets bereiken met mijn post?
Maar wat zou ik hier dan kunnen bereiken volgens jou?
Top poster status terugveroveren van HellMaar wat zou ik hier dan kunnen bereiken volgens jou?
Meer diepgang?Maar wat zou ik hier dan kunnen bereiken volgens jou?
Misschien wil ik helemaal geen diepgang.
Met zo'n reactie bereik je niets.

Wie was de wetenschapper achter dat onderzoek? Dr. E.J. KuipersWel, van je afschrijven is therapeutisch wetenschappelijk bewezen effectief![]()

Interessante kijk op de zaak.Ik zeg niet dat het op deze manier gebeurd, maar vraag mij af of het mogelijk is. Het bij voorbaat uitsluiten is iig niet heel wetenschappelijk.
Coal ≠ houtskoolHoutskoolbriketten zijn niet 300 miljoen jaar oud. Zijn gewoon de geperste resten van houtskoolproductie.. houtskool wordt (al duizenden jaren) gemaakt door hout onvolledig te laten verbranden waardoor het verkoolt.
I knowm houtskool = charcoal.Coal ≠ houtskool
Verder snap ik wel dat je adhv wat je ziet dit zegt.
oa zei:And here's a non-correction! The thing I was holding up at the start was not charcoal. It was a coal dust briquette. You could argue that the briquette was made recently but the coal it's made of is old!
Heb je trouwens geen last van vervuiling van het plafond of de muur vlakbij de uitblaasopeningen?Wij hebben regelmatig gewoon het raam open, vooral in de slaapkamer.
In de zomer staat de thermostaat op 19 gr en is het (afhankelijk van de buitentemperatuur) altijd ergens tussen de 19-22,5gr.
In de winter staat de thermostaat op 20 gr en is het altijd tussen de 21-22,5gr.
We hebben geen last van geurtjes of slechte luchtkwaliteit. Er zitten op de muur ook meters die de luchtkwaliteit meten en automatisch de luchtbehandeling een standje bij schakelen, als er meer verontreiniging wordt gedetecteerd, bijvoorbeeld als je een keer gourmet.