AndroidHealthClinic

Klimaat(verdragen) Topic

Bezoekers in dit topic

onze kut autist Greta is aan het zeilen naar de Usa ,ik hoop uit de grond van mijn hart dat het kreng verdrinkt
 
onze kut autist Greta is aan het zeilen naar de Usa ,ik hoop uit de grond van mijn hart dat het kreng verdrinkt

Zoals moeder natuur het graag zou hebben gewild!

Sluit ik mij volledig bij aan, naar pleuriskind!
 
Harry en Meghan zwaar onder vuur voor gebruik privéjet
Prins Harry en zijn vrouw Meghan Markle hebben de afgelopen dagen van alle kanten kritiek gekregen omdat ze voor een korte vakantie met een privéjet naar Ibiza vlogen. De hertog en hertogin van Sussex worden in de tabloids en op sociale media bestempeld als hypocriet. Ze pleiten zelf namelijk luidkeels voor maatregelen ter bescherming van het klimaat en het milieu.

The Sun meldt dat 'eco-strijder' Harry de volle laag krijgt voor het gebruik van 'een privéjet met enorme koolstofvoetafdruk'. En dat terwijl, zo voegde de krant er smalend aan toe, de prins net had gewaarschuwd voor de 'angstaanjagende' effecten van klimaatverandering.

:roflol: dat iemand zulke parasieten nog serieus neemt
 
onze kut autist Greta is aan het zeilen naar de Usa ,ik hoop uit de grond van mijn hart dat het kreng verdrinkt
Gretta Duisenberg? Meer het type voor een bezem.

Blijkt ene Greta uit Zweden te zijn. Dat zijn van die bijverschijnselen uit de media die je mist als je zoals ik toch al zeker een half jaar nauwelijks meer het nieuws hebt gevolgd, op wat headlines na via internet.
Kan het overigens een ieder aanraden. Veel minder beeldvorming door meningen en ongenuanceerde berichtgevingen. En je houdt tijd over voor andere zaken.
Ik denk dat het echt iets met mensen doet, de constante blootstelling aan negativiteit - wat het nieuws toch grotendeels is. En dat decennialang.
 
Laatst bewerkt:
Gretta Duisenberg? Meer het type voor een bezem.

Blijkt ene Greta uit Zweden te zijn. Dat zijn van die bijverschijnselen uit de media die je mist als je zoals ik toch al zeker een half jaar nauwelijks meer het nieuws hebt gevolgd, op wat headlines na via internet.
Kan het overigens een ieder aanraden. Veel minder beeldvorming door meningen en ongenuanceerde berichtgevingen. En je houdt tijd over voor andere zaken.
Ik denk dat het echt iets met mensen doet, de constante blootstelling aan negativiteit - wat het nieuws toch grotendeels is. En dat decennialang.
Volgens mij gaat genoeg slecht nieuws de structuren in je hersenen en je fysiologie ook wel beïnvloeden. Continu angst, rouw, schuld, kan niet gezond zijn.

Waren de marxisten en islamieten maar net zo makkelijk te ontlopen als het opruiende internetdiscours.
 
Laatst bewerkt:
Nederland koploper bij aantal kinderen met astma door uitlaatgassen

Nitrogen_dioxide_worldwide_node_full_image_2.png
 
Rechtstreeks gejat van en/of via Rosé uit een Pak:
Renewables Threaten German Economy & Energy Supply, McKinsey Warns In New Report
The growing insecurity of German energy supply is made worse by the fact that its neighbors Belgium and Netherlands may shut down baseload capacity: coal plants in the Netherlands and nuclear plants in Belgium.

As such, McKinsey worries that Germany may not be able to meet demand with imports. "In the medium term, there is a risk that there will not be enough supply capacity in the entire European network."
Electricity prices will continue to rise through 2030, McKinsey predicts, despite promises in recent years by renewable energy advocates and German politicians that they would go down.

And higher prices will threaten the German industry's competitiveness. "Even a modest increase of a few euros per megawatt-hour," McKinsey says, "could jeopardize the competitiveness of energy-intensive industries in Germany."
Alternatively, Germany could abandon its phase-out of nuclear energy, something the consultancy, like many others in the country, does not mention.
 
Hummer? Die krentenbol heeft zelfs een tank.
 
Wat zal hij ooit in die bak van die unimog vervoert hebben?

Ik weet het trouwens al

Klik op de spoiler

Manure
 
Back
Naar boven