Fitness Seller

Klimaat(verdragen) Topic

Bezoekers in dit topic

:roflol:
Even in het algemeen, je mag niet op vliegvakantie of vlees eten als je voor maatregelen bent die in het voordeel van het klimaat zouden zijn of hoe werkt dit precies? En tot hoever moet je hierin consequent zijn? Want als je vegan bent en enkel op de fiets gaat ben je weer een linkse kudthippie.
 
Laatst bewerkt:
Het zou de activisten in elk geval sieren als ze trachten zelf ook iets te doen naast demonstreren.
 
Dat is iets waar ik het mee eens ben.
 
Laatst bewerkt:
Goede reclame voor online entrepeneur influencer lifestyle ondernemers zo'n protest
 
Mensen spreken over klimaatontkenners kan ik niet serieus nemen.


dit ,niemand ontkent klimaatverandering ,maar ga je niet mee in huidige klimaathysterie dan val je automatisch in de klimaatontkenners categorie :dunno:
 
dit ,niemand ontkent klimaatverandering ,maar ga je niet mee in huidige klimaathysterie dan val je automatisch in de klimaatontkenners categorie :dunno:

O, bedoelt de slimme man klimaatveranderingontkenners.
 
En weer gaat het niet over het punt dat gemaakt werd. Climate change en andere benamingen enzovoorts zijn vrij gangbaar. Al een jaar of 25.
 
En weer gaat het niet over het punt dat gemaakt werd. Zo vermoeiend dit forum. Climate change en andere benamingen enzovoorts zijn vrij gangbaar. Al een jaar of 25.
Wat is dan het punt wat gemaakt wordt? Volgens mij verval jij de laatste tijd ook gewoon in het posten van tweets en retorische vragen zonder onderbouwing of doel. Als er dan wordt gevraagd wat je precies wilt zeggen geef je ook niet thuis.
 
Wat is dan het punt wat gemaakt wordt? Volgens mij verval jij de laatste tijd ook gewoon in het posten van tweets en retorische vragen zonder onderbouwing of doel. Als er dan wordt gevraagd wat je precies wilt zeggen geef je ook niet thuis.
Ook is veelzeggend in deze. Dank. Punt dat door die dude gemaakt wordt staat er toch.
 
En weer gaat het niet over het punt dat gemaakt werd. Climate change en andere benamingen enzovoorts zijn vrij gangbaar. Al een jaar of 25.

Waar gaat het dan wel om, als hij zo slim is dat hij de ontkenners met wetenschappelijk onderbouwde feiten om de oren kan slaan mag er van hem toch wel verwacht worden dat hij de ontkenners goed kan duiden.
 
:roflol:
Even in het algemeen, je mag niet op vliegvakantie of vlees eten als je voor maatregelen bent die in het voordeel van het klimaat zouden zijn of hoe werkt dit precies? En tot hoever moet je hierin consequent zijn? Want als je vegan bent en enkel op de fiets gaat ben je weer een linkse kudthippie.

linkedin zei:
I am a location independent entrepreneur and lifestyle designer.
My company, Team Croco, helps ecommerce stores make more money by increasing conversion rates with our DFY CRO program. Team Croco is fully remote, there is no office and the team spans 5 continents.
..
team croco zei:
We believe that everybody should have the freedom to live and work where he wants and to have the opportunity to work on amazing projects. That’s why we don’t have an office but work fully online with amazing people for awesome clients from all over the world.

Mag hem wel.
 
Waar gaat het dan wel om, als hij zo slim is dat hij de ontkenners met wetenschappelijk onderbouwde feiten om de oren kan slaan mag er van hem toch wel verwacht worden dat hij de ontkenners goed kan duiden.
Een bepaalde wetenschappelijke basis ter onderbouwing. Over de hele breedte of je nou voors of tegens hebt. Zo lees ik het punt. Valt iets voor te zeggen toch.
 
Wijzen naar wetenschap die meevallende itt worst case projecties geeft of wijst op beperkte invloed of beperkt voorspellend vermogen is dan weer cherry picking

Thierry picking?
 
If you're legitimately worried about climate change and the impact it will have on your children's future, please watch this interview with Extinction Rebellion by Andrew Neil. He skillfully deconstructs their arguments as ignoring evidence, scaremongering & proposals as extreme.


 
Ik denk niet dat zij namens de wetenschap spreekt of deze vertegenwoordigd. Veel misinterpretaties. Beetje het probleem ook met ER lol.jpg
 
Back
Naar boven