apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Dat is vreemd, ik hoorde het laatst nog iemand zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is vreemd, ik hoorde het laatst nog iemand zeggen.
Klopt, op dat stuk van de A15 heb je nog nooit harder dan 100 mogen rijden, ik geef alleen maar aan dat het echt niet altijd en overal zo druk is dat je toch niet harder kunt. Als je op een doordeweekse dag net na 19:00 al zonder veel problemen harder kunt rijden rond Rotterdam dan is er over het algemeen ruimte genoeg op de snelwegen buiten de echte spits.Volgens mij is het compromis (waar nog over besloten moet worden) dat tussen 19:00 en 06:00 130 wel is toegestaan.
Klopt, op dat stuk van de A15 heb je nog nooit harder dan 100 mogen rijden, ik geef alleen maar aan dat het echt niet altijd en overal zo druk is dat je toch niet harder kunt. Als je op een doordeweekse dag net na 19:00 al zonder veel problemen harder kunt rijden rond Rotterdam dan is er over het algemeen ruimte genoeg op de snelwegen buiten de echte spits.
Maar goed, we zagen deze van mijlen, oh nee.. Kilometers ver aankomen toch?Helemaal met je eens, want over dat stukje snelweg moest ik ook nog een paar keer mijn gas loslaten en heb ik misschien 1 of 2 minuten winst gepakt, maar het rijd gewoon lekkerder dan een harde grens van maar 100km/u en het maakt in de praktijk geen zak uit voor de werkelijke uitstoot.

Straks wordt te hard rijden nog een milieudelict.Ik reed in de LR van mijn vrouwdzie boven de 160 niet echt lekker meer rijd, maar ook daarin rijd ik over het algemeen ronde de 130.
Ik kijk nu al uit naar de eerste staande houding op relatief rustig stuk snelweg, ik ben benieuwd of de agent in kwestie mij dan gaat wijzen op de gevaarzetting, of op mijn NOX uitstoot.![]()

Ik weet dat je wellicht niet zo'n fan bent van Thierry Baudet (of misschien wel), maar z'n boek Oikofobie is echt een aanrader voor hetgeen jij aanhaalt m.b.t. de achteruitgang in NL en de invloed en oorzaak van de EU.Ja gelukkig heb ik mijn nieuwe auto uitgekozen op basis van rij- en zitcomfort en niet meer op het gejaagde stampen op het gaspedaal. En als ik wil dan kan hij alsnog gewoon door naar de 230, lekker voor in Duitsland etc.
Maar wat een waardeloos land zijn we aan het worden, die hele t*fus EU is daar de grondlegger van. Want alle beste jongetjes van de klas mogen straks een mooie positie bekleden als hoge functionaris binnen een vooraanstaand wereldwijd bedrijf, of binnen de politiek in Brussel![]()
Als er iemand aan demoniseren doet is het Baudet wel.
Baudet roept de gekste dingen. Hij graaft zichzelf onder. Dat hoeven anderen niet eens te doen. Dat is jammer want er was een potentieel.
SP ook?Ik ben voorstander van elk tegengeluid, tegen de gevestigde (wan)orde.