AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Volgens mij is het compromis (waar nog over besloten moet worden) dat tussen 19:00 en 06:00 130 wel is toegestaan.
Klopt, op dat stuk van de A15 heb je nog nooit harder dan 100 mogen rijden, ik geef alleen maar aan dat het echt niet altijd en overal zo druk is dat je toch niet harder kunt. Als je op een doordeweekse dag net na 19:00 al zonder veel problemen harder kunt rijden rond Rotterdam dan is er over het algemeen ruimte genoeg op de snelwegen buiten de echte spits.

• Like
Waarderingen: BB_
Klopt, op dat stuk van de A15 heb je nog nooit harder dan 100 mogen rijden, ik geef alleen maar aan dat het echt niet altijd en overal zo druk is dat je toch niet harder kunt. Als je op een doordeweekse dag net na 19:00 al zonder veel problemen harder kunt rijden rond Rotterdam dan is er over het algemeen ruimte genoeg op de snelwegen buiten de echte spits.

Zelfs ver buiten de bewoonde wereld ken ik stukjes snelweg waar je 130 mag, de gehele dag door en waar je tussen 05:30 en 19:00u echt maar zelden harder dan 100 kunt en veel vaker in de file staat. In die zin maakt het voor sommige trajecten niet zoveel uit, die aanpassing in snelheid. In elk geval niet voor het woon-werk verkeer. Mij gaat het inmiddels gewoon om het principe en vind ik dit toch wel weer een nieuw dieptepunt :mad: Maar goed, we zagen deze van mijlen, oh nee.. Kilometers ver aankomen toch?

Helemaal met je eens, want over dat stukje snelweg moest ik ook nog een paar keer mijn gas loslaten en heb ik misschien 1 of 2 minuten winst gepakt, maar het rijd gewoon lekkerder dan een harde grens van maar 100km/u en het maakt in de praktijk geen zak uit voor de werkelijke uitstoot.

Helemaal met je eens, want over dat stukje snelweg moest ik ook nog een paar keer mijn gas loslaten en heb ik misschien 1 of 2 minuten winst gepakt, maar het rijd gewoon lekkerder dan een harde grens van maar 100km/u en het maakt in de praktijk geen zak uit voor de werkelijke uitstoot.

Ja gelukkig heb ik mijn nieuwe auto uitgekozen op basis van rij- en zitcomfort en niet meer op het gejaagde stampen op het gaspedaal. En als ik wil dan kan hij alsnog gewoon door naar de 230, lekker voor in Duitsland etc.

Maar wat een waardeloos land zijn we aan het worden, die hele t*fus EU is daar de grondlegger van. Want alle beste jongetjes van de klas mogen straks een mooie positie bekleden als hoge functionaris binnen een vooraanstaand wereldwijd bedrijf, of binnen de politiek in Brussel :barf:

Ik reed in de LR van mijn vrouwdzie boven de 160 niet echt lekker meer rijd, maar ook daarin rijd ik over het algemeen ronde de 130.

Ik kijk nu al uit naar de eerste staande houding op relatief rustig stuk snelweg, ik ben benieuwd of de agent in kwestie mij dan gaat wijzen op de gevaarzetting, of op mijn NOX uitstoot. :D

Ik moet me nog zeker 2+ jaar gedeisd houden op Nederlands grondgebied in het verkeer :emo:

Ik reed in de LR van mijn vrouwdzie boven de 160 niet echt lekker meer rijd, maar ook daarin rijd ik over het algemeen ronde de 130.

Ik kijk nu al uit naar de eerste staande houding op relatief rustig stuk snelweg, ik ben benieuwd of de agent in kwestie mij dan gaat wijzen op de gevaarzetting, of op mijn NOX uitstoot. :D
Straks wordt te hard rijden nog een milieudelict.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Staan forse boetes op, denk dat ik het dan wel sneller uit mijn hoofd haal om veel te hard te rijden :eek:

Dan gewoon een Tesla kopen. :D

Ja gelukkig heb ik mijn nieuwe auto uitgekozen op basis van rij- en zitcomfort en niet meer op het gejaagde stampen op het gaspedaal. En als ik wil dan kan hij alsnog gewoon door naar de 230, lekker voor in Duitsland etc.

Maar wat een waardeloos land zijn we aan het worden, die hele t*fus EU is daar de grondlegger van. Want alle beste jongetjes van de klas mogen straks een mooie positie bekleden als hoge functionaris binnen een vooraanstaand wereldwijd bedrijf, of binnen de politiek in Brussel :barf:
Ik weet dat je wellicht niet zo'n fan bent van Thierry Baudet (of misschien wel), maar z'n boek Oikofobie is echt een aanrader voor hetgeen jij aanhaalt m.b.t. de achteruitgang in NL en de invloed en oorzaak van de EU.

Ik ben voorstander van elk tegengeluid, tegen de gevestigde (wan)orde. Los van het persoon Thierry, kun je natuurlijk van vinden wat je wilt, zijn partij zegt tenminste waar het op staat. Gelukkig zijn we langzaam aan ook weer aan het evolueren naar een groter draagvlak voor dit tegengeluid. De groep mensen die zich te lang voorgelogen en bedrogen voelt, groeit gestaag. Hoop alleen dat hij de demonisering kan blijven weerstaan en dat er niet weer een linkse gekkie opstaat en hem van het leven beroofd. Aldus onze recente historie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.315
Als er iemand aan demoniseren doet is het Baudet wel.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.317
Baudet roept de gekste dingen. Hij graaft zichzelf onder. Dat hoeven anderen niet eens te doen. Dat is jammer want er was een potentieel.

• Like
Baudet roept de gekste dingen. Hij graaft zichzelf onder. Dat hoeven anderen niet eens te doen. Dat is jammer want er was een potentieel.

Moet ook een knappe man zijn die geen fouten maakt met zulke druk van alle kanten. Alle partijen roepen de gekste dingen, wat is er nieuw aan een nieuwe partij die ook gekke dingen roept? Als de gevestigde orde niet gevestigd was, hadden die zichzelf toch ook ingegraven met het nakomen van 1/100 partijbeloften? Als je geluk hebt?

Terug
Naar boven