- Waardering
- 21.437
Jij bent een fanboy van Baudet prima toch. Democratie.Moet ook een knappe man zijn die geen fouten maakt met zulke druk van alle kanten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent een fanboy van Baudet prima toch. Democratie.Moet ook een knappe man zijn die geen fouten maakt met zulke druk van alle kanten.
Jij bent een fanboy van Baudet prima toch. Democratie.

Sorry, als je klaar bent met leugens en kolder en vervolgens schrijft dat je dan niets anders kunt dan stemmen op Wilders of Baudet dan moet ik echt mijn best doen om niet in lachen uit te barsten.Ik ben alleen fan van mijzelf, niemand anders is mijn eeuwige dedicatie in het volgen waard
Noem het hoe je wilt, ik ben gewoon klaar met de leugens en de kolder die we ons laten aandoen door de huidige partijen. En dan heb je weinig andere alternatieven anders dan Wilders of Baudet.
Klopt, als er morgen nieuwe verkiezingen zijn zou ik het echt niet meer weten.Baudet roept de gekste dingen. Hij graaft zichzelf onder. Dat hoeven anderen niet eens te doen. Dat is jammer want er was een potentieel.
Dat heb ik inmiddels ook.Klopt, als er morgen nieuwe verkiezingen zijn zou ik het echt niet meer weten.
Sorry, als je klaar bent met leugens en kolder en vervolgens schrijft dat je dan niets anders kunt dan stemmen op Wilders of Baudet dan moet ik echt mijn best doen om niet in lachen uit te barsten.

Wederom eens.Ik heb Baudet het voordeel van de twijfel gegeven, maar voor mij heeft hij dat voordeel verkwanselt.
Gelukkig, dan ben ik niet de enigste. Ik heb Baudet het voordeel van de twijfel gegeven, maar voor mij heeft hij dat voordeel verkwanselt. Nu de VVD achter het plan staat om de maximal snelheid naar beneden te draaien i.p.v. de gestelde stikstofnorm nader te bekijken is de weg terug ook niet wat ik wil.

Dat bedoel ik ook met de weg terug is ook niet wat ik wil.Maar hoe kun je jezelf nog aankijken in de spiegel, los van die stikstof, als je op Rutte zou stemmen?
Het is allemaal kiezen uit verschillende kwaden.
die we voorzien van elektriciteit, opgewekt uit weggevaagde bossen die we in de fik steken
De grap is dat je dit nog meent ook.Ik ben alleen fan van mijzelf, niemand anders is mijn eeuwige dedicatie in het volgen waard![]()

Vergeet @HillR niet.Ik ben alleen fan van mijzelf, niemand anders is mijn eeuwige dedicatie in het volgen waard![]()
Het gaat niet om oplossingen, het gaat om het verdienmodel. Het geld en dus de macht dient gewoon te blijven waar het al jaren is, daarom komen ze nu met deze ‘oplossingen’.Als rationeel type snap ik echt niet waarom we vrijwel alleen aan symboolpolitiek doen.
100 km per uur rijden, veel impact en ergernis bij mensen, nauwelijks echt effect. Ongelofelijk. Bouw dan een thoriumreactor in plaats van die achterlijke biomassa bij stook.
laat hogere invoerrechtwn betalen op zeer belastende brandstoffen en zaken als soja en palmolie. Maar nee; we gaan burgers pesten die toch al uren per dag in de file staan.
ik mis realiteit in oplossingen aan alle kanten van het politieke spectrum. Wat een drama.
Daar is Ronald Plasterk ook achter gekomen oa door ervaringen met Timmermans.Als rationeel type snap ik echt niet waarom we vrijwel alleen aan symboolpolitiek doen.
100 km per uur rijden, veel impact en ergernis bij mensen, nauwelijks echt effect. Ongelofelijk. Bouw dan een thoriumreactor in plaats van die achterlijke biomassa bij stook.
laat hogere invoerrechtwn betalen op zeer belastende brandstoffen en zaken als soja en palmolie. Maar nee; we gaan burgers pesten die toch al uren per dag in de file staan.
ik mis realiteit in oplossingen aan alle kanten van het politieke spectrum. Wat een drama.
Ik ben voorstander van elk tegengeluid, tegen de gevestigde (wan)orde. Los van het persoon Thierry, kun je natuurlijk van vinden wat je wilt, zijn partij zegt tenminste waar het op staat. Gelukkig zijn we langzaam aan ook weer aan het evolueren naar een groter draagvlak voor dit tegengeluid. De groep mensen die zich te lang voorgelogen en bedrogen voelt, groeit gestaag. Hoop alleen dat hij de demonisering kan blijven weerstaan en dat er niet weer een linkse gekkie opstaat en hem van het leven beroofd. Aldus onze recente historie.