- Waardering
- 21.437
Het bloed van die protesten, die oorlog en MH-17 kleeft aan hun handen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het bloed van die protesten, die oorlog en MH-17 kleeft aan hun handen.
Die had er ook nog wel een rolletje in.
Ja, dat de ex-Warschaupactlanden zouden dienen als buffer tussen oost en West. Navo heeft daar echter schijt aan gehad met hun agressieve expansionisme. Het plaatsen van nucleaire wapens in ex-Warschaupactlanden is een groffe schending van het verdrag en Rusland ziet dat terecht als een bedreiging.Voor zover ik begreep zijn er bij de ontmanteling van de Sovjet-Unie afspraken gemaakt en zou er een soort buffer blijven tussen Rusland en het Westen.
Dan hebben die landen opeens "zelfbeschikkingsrecht".Ja, dat de ex-Warschaupactlanden zouden dienen als buffer tussen oost en West. Navo heeft daar echter schijt aan gehad met hun agressieve expansionisme. Het plaatsen van nucleaire wapens in ex-Warschaupactlanden is een groffe schending van het verdrag en Rusland ziet dat terecht als een bedreiging.
Wij worden allemaal gebrainwashed dat Rusland het grote gevaar is, maar de NAVO is hier het echte gevaar. Mafkezen als Verhofstaft en van Baalen spelen met vuur.
Don't poke the Russian bear.
Waar heb je die info vandaan?Voor het niet weet. We gaan een solar minimum in, een tijd waarin de zon minder actief is en minder flares geeft. Dit is te meten adhv het aantal zonnevlekken.
De zon heeft cycli, genaamd solar cycles, met daarin logischerwijs maxima en minima.
Een solarminimum gaat gepaard met koeler en rustiger weer. Drogere zomers, koelere winters, minder regen.
Wat houdt dat in? Flares heeft toch vooral met de hoogte van de zon (en dus het seizoen) temaken?Voor het niet weet. We gaan een solar minimum in, een tijd waarin de zon minder actief is en minder flares geeft. Dit is te meten adhv het aantal zonnevlekken.
De zon heeft cycli, genaamd solar cycles, met daarin logischerwijs maxima en minima.
Een solarminimum gaat gepaard met koeler en rustiger weer. Drogere zomers, koelere winters, minder regen.
Nee, solarflares en coronal mass ejections (CME) zijn een uitbarsting waarbij de zon een shitload aan geladen deeltjes de ruimte inspuwt. Wanneer deze de aarde bereiken ioniseren ze o.a. deeltjes in de ionosfeer, hetgeen zorgt voor het kleurrijke schouwspel genaamd de aurora borealis, oftewel het noorderlicht.Wat houdt dat in? Flares heeft toch vooral met de hoogte van de zon (en dus het seizoen) temaken?
Over solar cycles?
Ja maar dacht dat je een link had naar een goed geschreven onderbouwd stuk. Ik zal zelf is zoeken.Over solar cycles?
NASA, Wiki, google. Ik dacht dat solar cycles toch wel een algemeen bekend fenomeen waren. Ze duren iets van 11 jaar per cyclus. De intensiteit van de solar max per cyclus blijkt de laatste jaren zelfs af te nemen, wat mogelijk kan duiden op een periode van globale cooling indien dit doorzet.
Global warming is dan ook niet logisch. Zonneactiviteit meten is wel logisch.
Nee dit was 1,2,3 uit mijn hoofd, foutjes daargelaten. Ik zal eens zoeken.Ja maar dacht dat je een link had naar een goed geschreven onderbouwd stuk. Ik zal zelf is zoeken.
De zonnepanelen vreten te veel zonne-energie op.Dit kan maar 1 oorzaak hebben.![]()
Ondanks veel zonneschijn hebben we de koudste april in 35 jaar gehad
De maand april was ondanks relatief veel zon de koudste aprilmaand in 35 jaar. Met een gemiddelde temperatuur van 6,7 graden was het ruim 3 graden kouder dan normaal in deze tijd van het jaar.www.nu.nl
~~Global warming~~