XXL Nutrition

klote portiers

cezqke

Cool Novice
Waardering
0
ja ben keer goed uitgeweest zondag toffe avond tot op gegeven moment da er ruzie was met tussen mijn maat en een kerel .
zeg ik tegen die gast laat hem zijn we zijn toch weg
maar plots zie ik daar 4 Portiers mijn maat naar buiten sluren waarom geen idee hij had nts gedaan . loop ik acher hen naar buiten beginnen ze daar op hem te slaan en stampen .dat moment da ik buiten wil gaan zie ik hem weg lopen dus ik naar binnen achter mijn vest da we terug naar huis konden gaan kom terug buiten hoor ik op het einde van de straat mensen roepen dus ik **** das nie goed ik looppas richting auto zie ik 400m verder 5 Portiers mijn maat aan het stampen en slaan met een spaansematrak komt een Portier naar mij en vraagt is da je maat , ik ja laat hem zijn ik pak hem mee naar huis . toen gaf die portier mij 4 boksen en een beet van een van die gasten zijn duitse schaper. ik KO . klotenzakken ik zweer da ik niets heb gedaan maar dan nog wat moest ik doen tegen paar portiers van +120 kg , ik weeg ermaar 70 plots word ik 400m verder wakker met 3gasten naast mij van die het had gezien wat er gebeurt was ik wist niet meer plots kwam mijn vriend af al kruipent af en wij naar huis :eek:

klacht indienen dit is absurd

Oh sure, klacht indienen, zeker weten.

Als jullie zeker weten dat je in je recht staat direct aangifte doen.

zulke mensen zijn geen goede visitekaart voor de beveiliging.

staan ze bij jullie met honden a/d deur.?

België zeker.

Te erg voor woorden ik weet nu zeker dat tikken op je hoofd niet goed voor je hersenen zijn :roflol:

niet normaal.
Welke tent was het?

Dat kan ook weer alleen in Belgie hé

Beetje jammer dat dit soort rotte appels de reputatie van portiers naar beneden haalt. Zal ook wel een of andere aso tent zijn geweest, aangezien bij de meeste "normale" tenten portiers staan van een beveiligingsbedrijf en het dus niet op de hals kunnen halen om iemand zomaar in elkaar te trappen.
Persoonlijk heb ik het nog nooit meegemaakt, helaas wel vaak genoeg gezien en gehoord. Sommigen worden portier om te kunnen klappen. Slechte zaak IMO. Ze horen er te staan voor de veiligheid.

Waarom zit je op een bodybuilding forum en weeg je maar 70kg?

Je had beter gezegd dat hij niet jouw maat was, zo kon je hem heelhuids gaan bij elkaar rapen:( Zeg eens welke club was het precies? En waar ligt Assebroek nou weer precies?
Beter klacht gaan indienen, zou het er zeker niet bij laten!

Beetje jammer dat dit soort rotte appels de reputatie van portiers naar beneden haalt. Zal ook wel een of andere aso tent zijn geweest, aangezien bij de meeste "normale" tenten portiers staan van een beveiligingsbedrijf en het dus niet op de hals kunnen halen om iemand zomaar in elkaar te trappen.
Persoonlijk heb ik het nog nooit meegemaakt, helaas wel vaak genoeg gezien en gehoord. Sommigen worden portier om te kunnen klappen. Slechte zaak IMO. Ze horen er te staan voor de veiligheid.

Dat is wat ik zeg... Ik werk op zaterdag avond ook bij bar / dancing met 2 collega's, allemaal grote mannen (vergeleken met mij:P)maar ze denken wel 3 keer na voordat ze echt iemand slaan!! Hier ben je zo je grijze pas kwijt en mag je de komende 2 jaar (of nooit meer) werken!

Kijk je mag best iemand aan zijn arm (of oor) naar buiten trekken als ie lastig is. En heb daarna verbaal duidelijk maken dat hij niet meer welkom is verder. Klaar toch?

Zo doen wij het wel iig!

Portiers moet je bedreigen. Zeg dat je straks terugkomt met een drive by. Dan stap je dus n een auto en smijt je een bak kwark naar hen.:o

Ik zou volgende week terug gaan en die portier goed theezakken!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehehehe theezakken weer wat geleerd

Terug
Naar boven