AndroidHealthClinic

klote portiers

volgende keer toch maar een gun meenemen

Dan nog; hoef je als portiers zijnde niet iemand met 5 man in elkaar te hengsten. Gewoon eruit zetten en ze komen niet meer binnen. Klaar.
Ik snap überhaupt niet waarom je als portier geweld hoeft te gebruiken, behalve dan dat de portier, die geweld toepast een gefrustreerd kereltje is, die zich wil laten gelden.;)

Je kunt wel zien dat jij er geen ervaring mee hebt Mighty.

Ik zorg voor mijn eigen veiligheid. Altijd handig natuurlijk als ik geholpen wordt, maar ik heb er nooit om gevraagd en zal dat ook nooit doen.

Ja, ik weet het, ik ben een internetheld.

Sommige portiers doen gewoon klote (bijvoorbeeld niet binnen mogen terwijl je vrienden wel binnenmogen (waarschijnlijk omdat ik turk ben ofzo ???)), dan verdienen ze gewoon zo'n actie.

Als je uitgaat naar een gelegenheid waar een potier is, behoort die voor de veiligheid van de gasten te zorgen.

niet de gast zelf. dan heb je grote kans dat je zelf ook eruit word gezet.

portiers het zijn je belangrijkste vrienden met het uit gaan het zal niet voor niks zijn gebeurd

Ik zorg voor mijn eigen veiligheid. Altijd handig natuurlijk als ik geholpen wordt, maar ik heb er nooit om gevraagd en zal dat ook nooit doen.

Ja, ik weet het, ik ben een internetheld.

Sommige portiers doen gewoon klote (bevoorbeeld niet binnen mogen terwijl je vrienden wel binnenmogen (waarschijnlijk omdat ik turk ben ofzo ???)), dan verdienen ze gewoon zo'n actie.

Daar hebben heel wat landgenoten van je voor gezorgd dat ze een vooroordeel tegenover jou hebben, wss opnieuw iemand die hier ruzie gaat maken. In principe kan je hen dat feit niet verwijten. Bv in mijn stad een groepje Turken in dancing, pardon mag ik erdoor volstaat al voor klappen.. Ergens hebben die portiers gelijk maar globaal gezien ook weer niet meer bepaald omdat jij vermoedelijk geen van die amokmakers bent en als portier kan je dit volgens mij wel verbaal en non-verbaal inschatten.

Wart is spaanse matrak?

Wat is een spaanse martrak?

lol :nowai:

diedjies sucks man

wat moet ge in zo'n chichi ding?

• Topic Starter Topic Starter
ik geloof er geen bal van.

Niemand heeft ooit iets gedaan en is onschuldig, ook al zitten ze tegen iedereen te roepen en aan te stoten. Een verhaal als dit is altijd maar van 1 kant.

Je weet waar ze stonden, bel de flikken, ga naar het ziekenhuis, klacht indienen. Allemaal zo voordehandliggend en je doet niks?

Bullcrap
ik heb klachtt in gedient
en ik zweer dat ik niets heb gedaan

Een portier hoord dat gewoon niet te doen, al krijgt hij zelf een paar puisten op z'n oog, hoort hij de politie te bellen..

Een portier hoord dat gewoon niet te doen, al krijgt hij zelf een paar puisten op z'n oog, hoort hij de politie te bellen..

Whahahahaha, die komen echt niet.

pas geleden grote vechtpartij meegemaakt en de Portiers van omliggende gelegenheden konden het oplossen.

:roflol:

Een portier hoort geen mensen te weigeren die nog geen 21 zijn.mag je onder de 21 of onder de 16 niet erin ? laat dan ook geen meisjes erin onder de 21 of 16 erin wat altijd gebeurd want dat is discriminatie.

Een portier hoort een lastig iemand eruit te zetten door hem vast te pakken en niet door hem te slaan.tenzei het echt nodig is ( iemand die hem probeert te slaan en niet rustig word)

Er zijn er wat die zich er niet aan houden.meteen ontslaan en een dikke bekeuring.hier hebben zelf uitsmijters mensen meegenomen in een auto en helemaal down geslagen een lange tijd terug.

de portiers die ik ken zijn de kalmheid zelve, ook leuk om een praatje mee te slaan

Terug
Naar boven