- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan nog; hoef je als portiers zijnde niet iemand met 5 man in elkaar te hengsten. Gewoon eruit zetten en ze komen niet meer binnen. Klaar.
Ik snap überhaupt niet waarom je als portier geweld hoeft te gebruiken, behalve dan dat de portier, die geweld toepast een gefrustreerd kereltje is, die zich wil laten gelden.![]()
Ik zorg voor mijn eigen veiligheid. Altijd handig natuurlijk als ik geholpen wordt, maar ik heb er nooit om gevraagd en zal dat ook nooit doen.
Ja, ik weet het, ik ben een internetheld.
Sommige portiers doen gewoon klote (bijvoorbeeld niet binnen mogen terwijl je vrienden wel binnenmogen (waarschijnlijk omdat ik turk ben ofzo)), dan verdienen ze gewoon zo'n actie.

Ik zorg voor mijn eigen veiligheid. Altijd handig natuurlijk als ik geholpen wordt, maar ik heb er nooit om gevraagd en zal dat ook nooit doen.
Ja, ik weet het, ik ben een internetheld.
Sommige portiers doen gewoon klote (bevoorbeeld niet binnen mogen terwijl je vrienden wel binnenmogen (waarschijnlijk omdat ik turk ben ofzo)), dan verdienen ze gewoon zo'n actie.
kweet het maar ik ben het bewust zijn verloren daar achter was niet het eerste waar ik aandacht was om de flikken te bellenGe moest de flikken gebeld hebben terwijl ze hem aan het afmotten waren.
diedjiesik zie dat je van assebroek bent, waar is het juist gebeurt?
ik heb klachtt in gedientik geloof er geen bal van.
Niemand heeft ooit iets gedaan en is onschuldig, ook al zitten ze tegen iedereen te roepen en aan te stoten. Een verhaal als dit is altijd maar van 1 kant.
Je weet waar ze stonden, bel de flikken, ga naar het ziekenhuis, klacht indienen. Allemaal zo voordehandliggend en je doet niks?
Bullcrap
Portiers zijn vaak "gangsters on dope" hier in België.
176m

tja wie gaan de flikken geloven, uw maatje & gij of buitenwippers die daar iedere zondag staan in een zaak die veel opbrengt voor de stad?ik heb klachtt in gedient
en ik zweer dat ik niets heb gedaan
Een portier hoord dat gewoon niet te doen, al krijgt hij zelf een paar puisten op z'n oog, hoort hij de politie te bellen..

Waarom zit je op een bodybuilding forum en weeg je maar 70kg?

Portiers moet je bedreigen. Zeg dat je straks terugkomt met een drive by. Dan stap je dus n een auto en smijt je een bak kwark naar hen.![]()