MuscleMeat

klote portiers

klacht indienen, neem wat getuigen mee.. die portiers verliezen hun badge en kunnen nooit meer a/d deur staan

Wel klote dit na een leuke avond. Gewoon aangifte doen want dit slaat natuurlijk nergens op.

P.S wat is een Duitse schaper en een spaansematrak?

ik zie dat je van assebroek bent, waar is het juist gebeurt?

Daarom ga ik nooit op stap zonder wapen. Moet natuurlijk wel leuk blijven.. ;)

Het gouden allesomvattende DBB-antwoord: MEER VRETEN!!!!:rolleyes:

...en aangifte doen - neem aan dat je langs EHBO bent geweest? Zo niet foto's maken van jullie verwondingen en de hondebeet; klinkt stom maar wel doen.

zou eerst klacht neerleggen bij je schoolraad tegen je lerares nederlandsch

Idd niet normaal, gewoon aangifte doen van mishandeling....
ik hoop dat de politie er wat mee doet aangezien er helaas vaak samen wordt gewerkt met discotheken en ze het 'door de vingers zien'

Ik ga al een paar jaar niet meer veel uit, maar vond dat in BElgie de portiers een stuk agressiever en hardhandiger waren tegen hun gasten.....

Nogmaal laat het er niet bij zitten en doe aangifte.

Stelletje laffe t*ring honden....is altijd het zelfde als je zelf een flinke kerel bent houden ze zich wel rustig en vragen ze of je met hun mee wil lopen, en op een paar kleine mannen willen ze zich wel even uitleven...fl*kkers zijn het:mad:

De hamvraag blijft natuurlijk, is er nog gedoet die avond?

Ik zou volgende week terug gaan en die portier goed theezakken!!!

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol::roflol::roflol::roflol:
Dat plaatje bro!

OT:
Hadde ze gene bietskrijber an de zenne broekske hengen, zenne? Of zadde gij van de middelste janskretter te blâten an de proater?
begrijpen jullie dit? Ik ook niet; dus lul eens gewoon Nederlands, jullie Belgen...:cool:

Maar goed; ik zou aangifte doen tegen dit soort gasten. Waarschijnlijk heb je geen namen van de getuigen op geschreven, want dan had je zaak wat sterker gestaan.
Dit zijn geen portiers, maar gewoon mong*len, die voor een deur staan en elke mogelijkheid aangrijpen om een weerloos mannetje van 65 kilo met zijn vijven in elkaar te trappen; de Helden!:rolleyes:

ik geloof er geen bal van.

Niemand heeft ooit iets gedaan en is onschuldig, ook al zitten ze tegen iedereen te roepen en aan te stoten. Een verhaal als dit is altijd maar van 1 kant.

Je weet waar ze stonden, bel de flikken, ga naar het ziekenhuis, klacht indienen. Allemaal zo voordehandliggend en je doet niks?

Bullcrap

ik geloof er geen bal van.

Niemand heeft ooit iets gedaan en is onschuldig, ook al zitten ze tegen iedereen te roepen en aan te stoten. Een verhaal als dit is altijd maar van 1 kant.

Je weet waar ze stonden, bel de flikken, ga naar het ziekenhuis, klacht indienen. Allemaal zo voordehandliggend en je doet niks?

Bullcrap

Dan nog; hoef je als portiers zijnde niet iemand met 5 man in elkaar te hengsten. Gewoon eruit zetten en ze komen niet meer binnen. Klaar.
Ik snap überhaupt niet waarom je als portier geweld hoeft te gebruiken, behalve dan dat de portier, die geweld toepast een gefrustreerd kereltje is, die zich wil laten gelden.;)

Dan nog; hoef je als portiers zijnde niet iemand met 5 man in elkaar te hengsten. Gewoon eruit zetten en ze komen niet meer binnen. Klaar.
Ik snap überhaupt niet waarom je als portier geweld hoeft te gebruiken, behalve dan dat de portier, die geweld toepast een gefrustreerd kereltje is, die zich wil laten gelden.;)

juist.....!!!!! hoe minder je hoeft te knokken...des te beter je je werk doet

Portiers zijn vaak "gangsters on dope" hier in België.

Portiers moet je bedreigen. Zeg dat je straks terugkomt met een drive by. Dan stap je dus n een auto en smijt je een bak kwark naar hen.:o

En als jij binnen mot met iemand hebt moeten ze wel voor jouw veiligheid zorgen!

En als jij binnen mot met iemand hebt moeten ze wel voor jouw veiligheid zorgen!

Ik zorg voor mijn eigen veiligheid. Altijd handig natuurlijk als ik geholpen wordt, maar ik heb er nooit om gevraagd en zal dat ook nooit doen.

Ja, ik weet het, ik ben een internetheld.

Sommige portiers doen gewoon klote (bevoorbeeld niet binnen mogen terwijl je vrienden wel binnenmogen (waarschijnlijk omdat ik turk ben ofzo ???)), dan verdienen ze gewoon zo'n actie.

Terug
Naar boven