Fitness Seller

klote portiers

@mighty/porterhouse
denk dat het ook een beetje te maken heeft met waar je staat en met watvoor volk er in je tent komt, als jij in een tent komt waar veel criminelen en ander gespuis komt (en waar het druggebruik wat hoger ligt) zul je meer risico lopen als in een cafe waar toch nog een beetje een gemoedelijk sfeertje hangt en iedereen toch in eerste instantie komt om lol te hebben (alhoewel dit soort tenten ook steeds minder voorkomt).
denk ook wel dat de vernes voor portiers riskanter is dan de gevel? althans, dat is volgens mij de enige toko waar ze met paasvee soms met kogelvrije vesten staan.

@mighty, just out of curiosity, wat hadden ze dan bij die portier gedaan om hem terug te pakken?

Van achteren neergeslagen en daarna nog paar klappen na gegeven.
Bij ons staat iedereen overigens constant met kogelvrije vesten.
Of je voor een tent staat, waar veel criminelen komen of niet, maakt niet zoveel uit. Als je weet, wie er altijd komen, kun je dat beter managen dan wanneer je voor een kroeg staat, waar de hele avond ander publiek in- en uitstroomt.

Gezien je belabberde spelling zul je het wel zelf uitgelokt hebben.

Wat een helden... Te triest voor woorden! Ik zou ff langs gaan met je shotgun en blaf je ze omver. Wie het laatst lacht, lacht het best;)

Ikzelf ben 1.65m groot en ik heb ook al een box gehad van een portier.
Daar ben je ff ni goe van :S

beetje men eigen schult .. maar tog k*t !

Grote blaffer kopen en ze vanuit een auto kapot schieten. Dat zal ze leren, ze verdienen het.

Ikzelf ben 1.65m groot en ik heb ook al een box gehad van een portier.
Daar ben je ff ni goe van :S

beetje men eigen schult .. maar tog k*t !

:scratch: Hoe zit het met de kwaliteit ervan??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

was het je verjaardag ofzo? Of was de club failliet?

"kokorico" :roflol:, noem je dat een club :D

Hahaha ja hoor niet mijn favoriete plek, maar kan mij er wel amuseren. 3zalen dusja toch niet zo klein als jij in gedachten hebt:D

Edit: ik begrijp je frustatie in kokorico kan je geen chicks van 16,17 jaar scoren, want je moet er 18 zijn :p

portiers lokken meestal alleen geweld uit..
zeker als ze der staan alsof ze the terminator in spé zin..
met een te zelfverzekerde smoel; dat vraagt toch om slaag zeker ? ;)

pakt nu festivals hier in belgie.. bij pukkelpop kon je de echte security zo op je hand tellen.
duizenden mensen opeen, mix van drugs alcohol etc en bijna geen vechtpartijen.
ik pleit voor minder security in de discotheken.. der zal snel minder worden gevochten..

hmmm in diedjies, ik ken die portiers daar nochtans, het zou me erg verbazen dat die gasten zoiets doen zonder reden... ??? Trouwens ga er straks naartoe :D

Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk of ze een reden hadden of niet. In zulke gevallen bel je de politie en draag je die persoon over. Je gaat er in geen geval zelf op los slaan. Zeker niet met een paar man. Stel kanslozen zijn het. Waarschijnlijk konden ze niet bij het leger of bij de politie. Dan word je maar portier.

Terug
Naar boven