XXL Nutrition

koen balcaen

budowudo

Cool Novice
Waardering
0
yups,

ben een manneke van 25 nu, mijn pa heeft al 20 jaar een fitnesszaak... toen ik een jaar of 10 was kwam bij ons een zekere koen balcaen trainen, een locale vriendelijke jongen... hij stond wel goed voor zijn leeftijd, deed mee aan locale bodybuildingwedstrijden en won die nogal dikwijls;) woog dan een 75 kg ongeveer... In die periode is hij dan ook naar spanje verhuisd omdat hij daar een meisje had leren kennen... wel deze week heb ik hem terug gezien, hij kwam zijn ma bezoeken in zijn geboortestadje...:eek: :eek: :eek: :eek:

Bienvenidos :: koen balcaen system ::

als ik dan in de spiegel kijk wordt ik depri:D

Brute fysiek man! :eek:

Ik dacht dat het na die cowboyhoed/afgeknipte spijkerbroek poses een beetje gay ging worden, maar dat viel gelukkig mee :D

Ik vind die handdoek met in grote letters KOEN er op gedrukt nog het stoerst. :D

Brede vent hoor.
jammer dat ik geen woord Spaans spreek...

Zeer nette fysiek. Is het een pro, want dat heb ik niet in de site kunnen vinden omdat ik helemaal geen Spaans kan.

Idd, hij is zelfs IFBB pro, netjes...

amai idd Zeer nette fysiek heb koen balcaen al zien trainen is de gym waar ik train en is idd grote kerel amai de kopkes draaien nog al als hij langs loopt mooi streefdoel denk ik voor vele :o

Koen Balcaen was op 13 mei jongstleden trouwens nog 1 van de gastposers op de IFBB wedstrijd in Charleroi (België).

Mooie fysiek idd!:)

man man , brute kerel, alleen die kop hè

haha idd...en zn chest ziet er wat vreemd uit.

• Topic Starter Topic Starter
ja zijn kop ziet er inderdaad wat uitgewrongen uit op die pics maar daar staat hij ook op wedstrijdgewicht nu staat hij 15 kg zwaarder dan op wedstrijd en zijn kopke ziet er heel wa beter uit wi!;)

voor de liefhebbers, ergens half oktober neemt hij deel aan de "fedcup" of zoiets in brussel...

v Brugge?

Komt die gast niet uit de vroegere ACB-stal/Brugge v Julien Blommaert??

p124 in de muscle&fitness van september 2006 staat hij ook es :)

ja zijn kop ziet er inderdaad wat uitgewrongen uit op die pics maar daar staat hij ook op wedstrijdgewicht nu staat hij 15 kg zwaarder dan op wedstrijd en zijn kopke ziet er heel wa beter uit wi!;)

voor de liefhebbers, ergens half oktober neemt hij deel aan de "fedcup" of zoiets in brussel...

Fed Cup is een amateurwedstrijd. Geen pro dus :)

Een hele tijd terug toen ik nog op school zat heb ik hem eens zien trainen in Deerlijk. Mooie fysiek.
Der hangt ook een mooie poster van hem in de kleedzaal bij Ampe's gym.

Terug
Naar boven