MuscleMeat

koen balcaen

Poehee...Zeer nette fysiek hoor. Ik heb er weer een streefvoorbeeld bij.

Komt die gast niet uit de vroegere ACB-stal/Brugge v Julien Blommaert??

Ja, Koen trainde vroeger regelmatig in het ACB-gym van Blommaert.
Hij had zijn glorietijd als nationaal eind jaren 80 en begin 90. Daarna verhuisde hij naar spanje en werd pro ifbb. Maar aangezien hij het als pro niet veel presteerde deed hij enkele jaren geen wedstrijden meer en werd terug amateur.
Op de fed cup van de ifbb in 2003 in Brussel werd hij 3e achter Peter Weilich 1, Peter Vanis 2, Thomas Sheu 4, ikzelf:p 5, Dave Idawo 6
Tof te horen dat hij eind dit jaar terug meedoet.

Hij had zijn glorietijd als nationaal eind jaren 80 en begin 90. Daarna verhuisde hij naar spanje en werd pro ifbb. Maar aangezien hij het als pro niet veel presteerde deed hij enkele jaren geen wedstrijden meer en werd terug amateur.
Op de fed cup van de ifbb in 2003 in Brussel werd hij 3e achter Peter Weilich 1, Peter Vanis 2, Thomas Sheu 4, ikzelf:p 5, Dave Idawo 6

En het was ook tof te horen dat onze giantkiller squat mooi aansloot met 4 wereldkampioenen. Droogste man van het rijtje bovendien ;)

En het was ook tof te horen dat onze giantkiller squat mooi aansloot met 4 wereldkampioenen. Droogste man van het rijtje bovendien ;)

offtopic, Yow B, alles OOKEE!?
Had ik toen maar enkele kilo's maar en wat meer naambekendheid!
Droog zijn en veel massa behouden blijft moeilijk.

Dat ziet er goed uit hoor !! Goed fysiek :thumb:

offtopic, Yow B, alles OOKEE!?
Had ik toen maar enkele kilo's maar en wat meer naambekendheid!
Droog zijn en veel massa behouden blijft moeilijk.

Nog een laatste off topic;

Tja je stond ook op de zwaarste Fed Cup ooit. Thomas Sheu won elk jaar met groot gemak (op die ene keer met Mehmet na dan) en dan moet hij plots 3 man voorlaten. Zegt genoeg over het niveau he.

Met mij alles ok, ga je een PM sturen met wat meer uitleg

ik ben ee ngoeie vriend van Koen Balcaen's neefje .
voor de mensen die het niet weten , Mr. balcaen was Mr.World '92.
30920407.jpg - 139716

mvg

gregory

Zeer mooie naam !!

De rest interesserd me niet!! :p

Hoezo bump?

Stuur daar eens wat foto's van Philiep :D

Hallo''toevallig de site ontdekt!!! Ik ken Koen pers zeer goed,nog tesamen in dezelfde gym getraind,bij dirk warnez in deerlijk.maar k'zal later eens enkele foto's plaatsen
Koen als je dit leest,de groetjes van Marc en Christianne

Hier Marc ik probeert Koen Balcaen op deze site te plaatsen
MAP00001.jpg - 142794

Erg nette fysiek, vind alleen zijn triceps wat minder.

Hallo''bedankt voor de reactie!!dit was wel een van zijn eerste wedstrijden!Maar k'zal nog andere foto's plaatsen,grts Marc

Hier nog enkele foto,s van Koen Balcaen
MAP00005.jpg - 142849
MAP00004.jpg - 142850
MAP00008.jpg - 142851
MAP0000.jpg - 142852
MAP00006.jpg - 142853

Enkele foto,s van Koen door Marc op gestuurd

Terug
Naar boven