- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hele tijd terug toen ik nog op school zat heb ik hem eens zien trainen in Deerlijk. Mooie fysiek.
Der hangt ook een mooie poster van hem in de kleedzaal bij Ampe's gym.
Komt die gast niet uit de vroegere ACB-stal/Brugge v Julien Blommaert??
5, Dave Idawo 6Ja, Koen trainde vroeger regelmatig in het ACB-gym van Blommaert.
Hij had zijn glorietijd als nationaal eind jaren 80 en begin 90. Daarna verhuisde hij naar spanje en werd pro ifbb. Maar aangezien hij het als pro niet veel presteerde deed hij enkele jaren geen wedstrijden meer en werd terug amateur.
Op de fed cup van de ifbb in 2003 in Brussel werd hij 3e achter Peter Weilich 1, Peter Vanis 2, Thomas Sheu 4, ikzelf5, Dave Idawo 6
Tof te horen dat hij eind dit jaar terug meedoet.

En het was ook tof te horen dat onze giantkiller squat mooi aansloot met 4 wereldkampioenen. Droogste man van het rijtje bovendien![]()
offtopic, Yow B, alles OOKEE!?
Had ik toen maar enkele kilo's maar en wat meer naambekendheid!
Droog zijn en veel massa behouden blijft moeilijk.
Ja, Koen trainde vroeger regelmatig in het ACB-gym van Blommaert.
Hij had zijn glorietijd als nationaal eind jaren 80 en begin 90. Daarna verhuisde hij naar spanje en werd pro ifbb. Maar aangezien hij het als pro niet veel presteerde deed hij enkele jaren geen wedstrijden meer en werd terug amateur.
Op de fed cup van de ifbb in 2003 in Brussel werd hij 3e achter Peter Weilich 1, Peter Vanis 2, Thomas Sheu 4, ikzelf5, Dave Idawo 6
Tof te horen dat hij eind dit jaar terug meedoet.

p124 in de muscle&fitness van september 2006 staat hij ook es![]()