MuscleMeat

koffie

mosfet

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Naar aanleiding van een kleine discussie in de gym:

maakt koffie dikker/zitten er veel vetten in?

Cafeïne is goed vóór de training (of vergis ik me??) voor extra kracht/uithouding (?), maar slecht na de training of anders op de dag omdat het de opname van eiwitten vertraagd (?)...

caffeine werkt juist vet mobiliserend

Volgens mij hebben de meesten hier een afkeer voor koffie ;)

• Topic Starter Topic Starter
ok, meer moest ik niet weten
thx

KOFFIE!!!!!!!! :D :D Voor het trainen, maakt je lekker opgefokt. Geen calorieen wel de kick

caffeine voor de training verminderd spierpijn. stond ergens onderzoek in de betreffende sectie volgens mij.

Ik lust geen koffie, zou het eigenlijk moeten leren drinken, aangezien caffeïne vetretentie-stimulerend werkt, vrij handig in de cut dus.

Je kunt ook caffeine-tabletten kopen. (ik hou ook niet van koffie, maar laatst wat oploskoffie door mijn pre-wo shake gegooid.. en dat was best lekker (choc-whey en koffie... mocca zeg maar)

wazzup zei:
Je kunt ook caffeine-tabletten kopen. (ik hou ook niet van koffie, maar laatst wat oploskoffie door mijn pre-wo shake gegooid.. en dat was best lekker (choc-whey en koffie... mocca zeg maar)
Waar haal je die, gewoon in natuurwinkels ofzo? Nooit op gelet eigenlijk...

Je hebt van die minimaal gedoseerde tabletten (springstof van American sports met 30 mg caffeine, equivalent van 1 kopje koffie geloof ik), die heb je wel bij de natuurwinkel (de tuinen enzo). Voor het heftiger werk (200 mg) zul je op het internet moeten kijken bij de betere suplementenwinkel (perfectbody bijvoorbeeld, of uiteraard 1fast400)

Groene thee is een goed alternatief.

Duidelijk een schopje naar de voedingsectie nodig.

Ik ben dol op koffie... :D

Ik ben echt een koffie junk.
Goedkope caffeïne pillen hebben ze bij perfectbody. Lipotrex booster (250mg caffeine).

Terug
Naar boven