XXL Nutrition

kokos olie

aarnink

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
158kg
Vetpercentage
50%
hallo mijn moeder heeft koko's olie mee genomen en ik heb ergens gelezen
dat het helpt bij de opbouw van de spieren
heeft iemand er ervaring mee en hoe word het gegeten?

mvg.

37. Helpt om eiwitten en mineralen beter op te nemen. Verbetert de opname

Kokosolie bestaat voornamelijk uit mct-vetten, die niet zo snel als vet opgeslagen worden, zo worden door het lichaam gezien als
koolhiedraden dacht ik. Je kunt in kokosolie gewoon bakken, smaakt iets anders natuurlijk maar niet slecht.

Laatst bewerkt:
Kokosolie bestaat voornamelijk uit mct-vetten, die niet zo snel als vet opgeslagen worden, zo worden door het lichaam gezien als
koolhiedraden dacht ik. Je kunt in kokosolie gewoon bakken, smaakt iets anders natuurlijk maar niet slecht.

kokos bestaat voornamelijk uit verzadigde vetten. Dat is sowieso geen voorkeursbron wat betref vetten.
Mct-vetten hebben geen effect op je cholesterolgehalte, vetten worden gezien als vetten, geen idee waar je het over hebt

een van de gezondste vetsoorten. Tot op de laatste dag van mijn wedstrijd gebruik ik kokosolie om mijn maaltijden mee klaar te maken.

Hieronder nog een linkje over kokosolie

http://fitness.rubriek.nl/fitness/kokosvet.php

Hoe was de gezegde ook alweer...

Sinds ik kokosolie gebruik.... ach laat maar :D
(las het laatst bij iemand, moet er nu nog steeds om lachen)

Enige veilige manier om je eten te bakken!

Enige veilige manier om je eten te bakken!
he op tv hoor ik net iets over kokos olie en dat als olijf olie heet wordt het kanker verwekkend wordt. dus nu vraag ik me af is dit echt de enigste veilige manier om te koken? ik dacht dat we transvet niet zelf konden maken ?

Terug
Naar boven