MuscleMeat

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh dus als het je goed uitkomt klopt de Koran dus niet? Ik dacht dat het het heilige boek was dat Allah heeft voortgebracht.

:roflol:
Je weet weer niet waar je het over hebt,dat is een hadith er staat daar niks over in de koran.

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=POGgOkPX1gM

http://www.youtube.com/watch?v=fPstjtUTsHE

http://www.youtube.com/watch?v=YNGqrzkFp_4&index=3&list=PLHX6C62YoTR5ijm1royULSgcga7CIMcTO

In plaats van zulke indoctrinatiefilmpjes te bekijken zou ik even de hadith, de koran en mogelijk ook de biografie van mohammed erbij pakken zodat je zelf eens kan lezen wat je nou eigenlijk aan het leren bent, waar je in zult geloven en van welke groep je deel gaat uitmaken.

Islam = nazisme 2.0

Beste Black Cobra,

Wat is jou mening over ISIS en de ontwikkeling in Irak en Syrië?

Mvg

Jeez die filmpjes zien er schraal uit :roflol:

Thank Allah for youtube (recruiting muslim brothers since '05)

Beste Black Cobra, Wat is jou mening over ISIS en de ontwikkeling in Irak en Syrië? Mvg

Ik ben tegen ISIS,ze vermoorden onschuldige mensen en verdraaien Koranverzen om hun daden te rechtvaardigen.
Het zijn onder andere dit soort groeperingen die de islam een slechte naam bezorgen.

Thank Allah for youtube (recruiting muslim brothers since '05)

alhamdulillah! (lof zij Allah) :)

Ik ben tegen ISIS,ze vermoorden onschuldige mensen en verdraaien Koranverzen om hun daden te rechtvaardigen.
Het zijn onder andere dit soort groeperingen die de islam een slechte naam bezorgen.

Waarom je überhaupt lid wilt zijn van een haatideologie die verzen bevat die je als zodanig kunt interpreteren zal voor mij altijd een raadsel blijven. En kom nou niet met het slappe tegenargument dat er dat soort shit ook in de bijbel en de Torah staan.

Waarom je überhaupt lid wilt zijn van een haatideologie die verzen bevat die je als zodanig kunt interpreteren zal voor mij altijd een raadsel blijven. En kom nou niet met het slappe tegenargument dat er dat soort shit ook in de bijbel en de Torah staan.

Haat is,een religie een haatideologie noemen terwijl je er de ballen verstand van hebt en iedereen over een kam scheert.

Haat is,een religie een haatideologie noemen terwijl je er de ballen verstand van hebt en iedereen over een kam scheert.

Nee, dat is juist de de grap. Ik heb er wel de ballen verstand van. Ik wilde niet zo'n pseudo-racist (Islam is geen ras, jaja ik weet het) zijn die zijn meningen nergens op kan funderen. Ik heb het een kans gegeven om het te begrijpen maar ik blijf erbij dat het een sekte is die streeft naar globale expansie, en daarbij geen enkele middelen schuwt.

.

Laatst bewerkt:

Hoe ga jij om met mensen die een ander geloof, of geen geloof hebben? Waar ligt voor een goede moslim de grens? Mag jouw zus of misschien dochter van 13-15 "verkering" hebben met een jongen van dezelfde leeftijd?

Tolereer jij een homo of jood als buurman dusdanig dat je een praatje met hem maakt of zelfs helpt met een klusje in huis?

Heb altijd het idee dat gelovigen doen alsof ze ieder ander respecteren maar zodra het een beetje dichterbij komt de ware aard boven komt drijven en men zich toch erg vijandig opstelt. Dit geld voor alle streng gelovigen, dus niet alleen Moslims. Maar dus mijn vraag aan jou wat jij tolereert.

alhamdulillah! (lof zij Allah) :)

Alhamdoelillah! (Allah zij dank) ;)

Laatst bewerkt:
Allahu Akbar (Allah is de beste)

Oh beter dan die andere dus?
Wait whut

Allahu Akbar (Allah is de beste)

Oh beter dan die andere dus?
Wait whut

Allahu akbar min Zeus? :p

Odin doesn't approve.

fv8guo.jpg

Laatst bewerkt:
Odin is véél cooler dan Mohammed eigenlijk.

Is een planeet brah, Mercurius. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven