XXL Nutrition

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Internet kan je voor vele goede zaken gebruiken maar ook voor vele slechte zaken dus aan jou de keus. In jou geval denk ik dat beide ****** up voor je zijn,Allah weet het best.
wat vind allah van interracial scat orgies? anders wordt mijn internet mijn ondergang ben ik bang

.

Laatst bewerkt:
[QUOTE=iWJ;8939352]wat vind allah van interracial scat orgies? anders wordt mijn internet mijn ondergang ben ik bang[/QUOTE]

Allah Says in the Holy Quran Chapter 23 Surah Muminoon verses 5-7:
5 (The true believers are those) Who scrupulously guard their private parts,
6 Except with those joined to them in the marriage bond or (the captives) whom their right hands possess; for (in their case) they are free from blame.
7 But those whose desires exceed those limits are transgressors

Allah Says in the Holy Quran Chapter 5 Surah Maidah verse 5:
5 …. (Lawful unto you in marriage) are (not only) chaste women who are believers but chaste women among the People of the Book revealed before your time when ye give them their due dowers and desire chastity, not lewdness nor secret intrigues. If anyone rejects faith fruitless is his work and in the Hereafter he will be in the ranks of those who have lost (all spiritual good).

Allah Says in the Holy Quran Chapter 7 Surah Aaraaf verse 33:
33 Say (O Prophet (saws)): ‘The things that my Lord hath indeed (absolutely) forbidden (declared ‘haraam’) are: shameful deeds whether open or secret; sins and trespasses against truth or reason; assigning of partners to Allah for which he hath given no authority; and saying things about Allah of which ye have no knowledge.

Als het aan ons de keus is, waarom doet de islam dan zo haar best op.die keuzes en vrijheden in te perken

Noem een voorbeeld

Maar wat vindt Allah van ondergedoseerde B&F whey ??? En van pleonasmes zoals voorgaande ???

Surah As shu`araa’ (26), Aayat 181-184, Prophet Shu`aib tells his people:

Give just measure, and cause no loss (to others by fraud). And weigh with scales true and upright. And withhold not things justly due to men, nor do evil in the land, working mischief. And fear Him Who created you and (Who created) the generations before (you).

black cobra houd je mond eens een keer dicht ik word echt ziek van je.

er zijn echt zo tan2 veel topics over de islam he de laatste tijd :roflol: volgens mij worden we geraid door een moslimforum

Inb4 dutch moslim building.com

Enige wonder van de koran is dat zoveel mensen het voor waarheid aannemen. Je hebt geen hoog IQ nodig,als je de koran een paar keer leest weet je alles lijkt het.

krijg je dan ook maagden? lube

Als je moslim bent,elke moslim krijgt minimaal 2 vrouwen.

Dat is iets voor Mat:gay:

Inb4 dutch moslim building.com

In de toekomst in shaa Allah,het komt steeds dichterbij.

1zydgnn.jpg

nf5tn8.jpg

Enige wonder van de koran is dat zoveel mensen het voor waarheid aannemen. Je hebt geen hoog IQ nodig,als je de koran een paar keer leest weet je alles lijkt het.

De koran is de gebruiksaanwijzing voor de mens in dit leven,alles staat er in:)

Als je moslim bent,elke moslim krijgt minimaal 2 vrouwen. Dat is iets voor Mat:gay: In de toekomst in shaa Allah,het komt steeds dichterbij.
1zydgnn.jpg
nf5tn8.jpg

Dus eigenlijk is het voor mensen die voor zichzelf niet kunnen bepalen wat goed of slecht is en liever achter iemand aanlopen die voor hun denkt?

Dat is iets voor Mat:gay:

In de toekomst in shaa Allah,het komt steeds dichterbij.

1zydgnn.jpg

nf5tn8.jpg

Haha yoooo,dat is waarom al die landen die hem letterlijk volgen zo'n hoge beschavingen zijn dan. :roflol:

Black Cobra mijn beste,
besef je wel dat Allah een vreselijke straf voor bigamie in zijn/haar goddelijk plan heeft ingebakken?!!!
Ik heb deze in al haar verschrikkingen al mogen ervaren dus ik weet waarover ik spreek.....:D

Dus eigenlijk is het voor mensen die voor zichzelf niet kunnen bepalen wat goed of slecht is en liever achter iemand aanlopen die voor hun denkt?
Yup. Of mensen die geen betekenis hebben in hun leven / voelen alsof ze iets tekortkomen. Het zijn diezelfde mensen die heel beïnvloedbaar zijn en makkelijk tot extremisme geleid kunnen worden.

En van de islam krijgen ze vaak meer liefde dan ze hier in de westerse wereld krijgen. Kijk naar Maarten "al hollandi", van de grote fop van DBB die niemand serieus neemt naar zijn moslimextremistenclubje waar hij wel aanvaard wordt, liefde krijgt en waar men wel naar zijn onzin luistert.

maarten al retardi.

5vyln4.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven