AndroidHealthClinic

Korea waarschuwt voor een nieuwe Oorlog

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...itenland/0716_1030_Noord_Korea_reactie_VN.xml

Noord-Korea niet onder de indruk
Noord-Korea voelt zich niet geroepen om te stoppen met zijn raketprogramma. Het land reageert op de resolutie van de VN-Veiligheidsraad. Die dreigt met sancties als Noord-Korea doorgaat.

Oorlog
Noord-Korea reageert boos op de VN-resolutie. De minister van Buitenlandse Zaken zegt dat het land 'uit zelfverdediging een oorlog niet uit de weg gaat'. Hij waarschuwt voor een nieuwe Korea-oorlog.

Handelen
De resolutie van de Veiligheidsraad verbiedt landen te handelen in raketten en raketmaterialen met Noord-Korea. De bedoeling is te voorkomen dat het land massavernietigingswapens kan maken.

nog een kwestie van tijd en we hebben oorlog met Noord Korea,Iran en Syrie.

En dan die reclame van Conimex eronder, haha :D

OT: Dit gaat niet goed aflopen.

Zal ik maar al men camouflage pak en smink uit de kast halen :D

aan een kleine oorlogske ginderachter ergens hebben we niks aan

:shoot:

Weer maar eens een bewijs dat oorlog ontstaat door te grote ego's op de verkeerde plaatsen, als dit maar goed afloopt...

Big_T zei:
Weer maar eens een bewijs dat oorlog ontstaat door te grote ego's op de verkeerde plaatsen, als dit maar goed afloopt...
idd, we blijven een stel apen. Maar nu schudden we niet meer woest aan struik om de buurman te imponeren. :(

houston zei:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...itenland/0716_1030_Noord_Korea_reactie_VN.xml

Noord-Korea niet onder de indruk
Noord-Korea voelt zich niet geroepen om te stoppen met zijn raketprogramma. Het land reageert op de resolutie van de VN-Veiligheidsraad. Die dreigt met sancties als Noord-Korea doorgaat.

Oorlog
Noord-Korea reageert boos op de VN-resolutie. De minister van Buitenlandse Zaken zegt dat het land 'uit zelfverdediging een oorlog niet uit de weg gaat'. Hij waarschuwt voor een nieuwe Korea-oorlog.

Handelen
De resolutie van de Veiligheidsraad verbiedt landen te handelen in raketten en raketmaterialen met Noord-Korea. De bedoeling is te voorkomen dat het land massavernietigingswapens kan maken.

nog een kwestie van tijd en we hebben oorlog met Noord Korea,Iran en Syrie.

Gast met alle respect maar jij bent wel een echte DOEMSCENARIO-DENKER. Ongelooflijk, je lijkt wel op mij toen ik 8 was, bij elk niesje zag ik mezelf al liggen tussen 8 planken 3 meter onder de grond.

Doe dat nou niet, w8 het eerst maar eens af.

OT:
Ik word hier misselijk van. Al die k*tlui die landen besturen, allemaal arrogant, en allemaal sukkels verschrikkelijk. Ik hoop wel dat deze oorlog wordt voorkomen want die Aziaten worden niet snel boos,maar ALS ze boos zijn, dan gaat er echt een knopje in hun om :'moorden'.

Hoewel het dan wel geen communistische-kapitalistische Rusland/Amerika oorlog zal worden, heb je best kans dat onderlinge 'ruzie-tjes' daar worden uitgevochten. Net als vroeger is gebeurd.

Ik zei 5 jaar terug al dat er ooit oorlog met Noord-Korea zou komen. En mark my words die komt er! Het is gewoon onvermijdelijk.

Helaas :(

Gorill0r zei:
Ik zei 5 jaar terug al dat er ooit oorlog met Noord-Korea zou komen. En mark my words die komt er! Het is gewoon onvermijdelijk.

Helaas :(

Ik mag hopen van niet. Maar ik denk dat Nederland er in elk geval buitenstaat,vooraL politiek gezien , economisch zou het niet erg veel uitmaken voor de meeste landen , behalve Japan,Thailand etc. aangezien beide delen van Korea nou niet bepaald grote jongens zijn.(Economisch gezien dan)

Economisch gezien is er juist heel veel risico.
Wat denk je wat dat gaat kosten als Amerika weer in oorlog gaat.
En wie is er afhankelijk van Amerika?
Juist, de rest van de wereld.

Maar je zou zeggen wat kan 1 land nou eigenlijk doen vs de wereld?

Als er na al die jaren nog steeds niet door de retoriek van Noord Korea heen geprikt wordt is dat toch een gebrek aan inzicht lijkt me. Die gasten roepen als sinds 1953 of zo dat ze iedereen gaan verpletteren.

CitizenDildo zei:
Ik mag hopen van niet. Maar ik denk dat Nederland er in elk geval buitenstaat,vooraL politiek gezien , economisch zou het niet erg veel uitmaken voor de meeste landen , behalve Japan,Thailand etc. aangezien beide delen van Korea nou niet bepaald grote jongens zijn.(Economisch gezien dan)

Haha de hele wereld economie zal ermee te maken hebben als er oorlog uitbreekt. Door de gevechten in Libanon dalen de koersen nu al. Bedenk maar eens als er dan echt oorlog komt wat dat doet met de aandelen koersen en met de economie. Die kelderen flink. Vooral omdat Azie zich nu aan het ontwikkelen is en een economische groei doormaakt vooral China en Taiwain.

En Nederland staat politiek gezien buiten een mogelijke oorlog met Korea zeg je?
Als de verenigde naties een internationaal leger erop af stuurt ( net zoals men dat nu wil gaan doen in Libanon) dan blijft Nederland echt niet neutraal, en dan kan de VN ook aan Nederland vragen of ze troepen willen leveren. En dan lijkt het me knap lastig om nog te weigeren. Net zoals Nederland troepen naar Afghanistan en Irak stuurde...

Investeren dus in staal en olie

EricR zei:
Als er na al die jaren nog steeds niet door de retoriek van Noord Korea heen geprikt wordt is dat toch een gebrek aan inzicht lijkt me. Die gasten roepen als sinds 1953 of zo dat ze iedereen gaan verpletteren.
Zie Piepols armie wiel suk siet!

hmm dit is niet goed voor mijn aandeeltjes.
ik voorzie een beurscrash nu al die k*t landen weer oorlogje willen gaan spelen.

Ik ben ook niet onder de indruk van noord korea. Gewoon atoombom erop.

SHUTTERSPEED zei:
hmm dit is niet goed voor mijn aandeeltjes.
ik voorzie een beurscrash nu al die k*t landen weer oorlogje willen gaan spelen.

trekt wel weer bij op lange termijn, is nu wel een moment om aandelen te kopen ( nog even wachten tot ze verder kelderen)

EricR zei:

Goede post,bro.

Al die mensen die gelijk weer bang gaan doen.:rolleyes:

Ik lig er geen seconde wakker van iig.

Terug
Naar boven