MuscleMeat

Korte cut begin van de kuur?

• Topic Starter Topic Starter
cutten, bulken allemaal blabla... je spieren groeien echt niet harder al je vet hoger is... dat is toch zo een grootste gelul die ik gehoord heb en blijf horen.
Bulken is gewoon een excuus om maar veel te kunnen vreten. en AAS gebruiken om te bulken of cutten is ook onzin.

ik ging van 12 procent naar 4 in 10 weken tijd op 200 mg deca per week en 25 mg dianabol per dag, zonder cardio....
Niemand heeft dat ook gezegd? Het gaat hier over A/E verhouding.

cutten, bulken allemaal blabla... je spieren groeien echt niet harder al je vet hoger is... dat is toch zo een grootste gelul die ik gehoord heb en blijf horen.
Bulken is gewoon een excuus om maar veel te kunnen vreten. en AAS gebruiken om te bulken of cutten is ook onzin.

ik ging van 12 procent naar 4 in 10 weken tijd op 200 mg deca per week en 25 mg dianabol per dag, zonder cardio....
Tegen wie heb je het nou :P? Alles wat je zegt klopt als een bus maar volgens mij zegt niemand hier het tegenovergestelde hoor.

A/E verhouding is tegenwoordig hot topic

Hot of niet, het zorgt gewoon voor een aangenamere\stabielere kuur, minder schommelingen. Teveel oestrogeen in je lijf wil je gewoon niet, lijkt me. Daar kan je van te voren op inspelen dus waarom zou je dat laten. Icm een hoog vp word dat wel meer een dingetje gezien vetcellen een belangrijke rol in dit spelletje spelen.

Wat wel belangrijk is is dat het zeer zeker ook persoonsgebonden is. Atm een log hier op het forum, flinke doseringen oestrogene aromatiserende middelen maar ts blijft lekker lean zonder gekke sides. Dat kan ook..

Hot of niet, het zorgt gewoon voor een aangenamere\stabielere kuur, minder schommelingen. Teveel oestrogeen in je lijf wil je gewoon niet, lijkt me. Daar kan je van te voren op inspelen dus waarom zou je dat laten. Icm een hoog vp word dat wel meer een dingetje gezien vetcellen een belangrijke rol in dit spelletje spelen.

Dit dus, gewoon erg zonde om je bloeddruk/waterretentie toe te laten nemen en dan ook nog een verhoogde kans op gyno. En dan zal je met meer oestrogeen ook nog eens makkelijker vet aanzetten. Waarom zou je dat doen als je de oestrogene bijwerkingen tegen kunt gaan door de ratio goed te houden?

Vrouwen hebben meer oestrogeen, het is toch niet zomaar dat vrouwen wat meer vet/vocht hebben dan mannen, of wel?

idd zie ik ook niet, maar cutten met AAS, vind ik een beetje onzin, ga je voeding en training bekijken inplaats van allerlei AAS zoeken die zogenaamd wel even droog maken. je kan nog zoveel mast en tren nemen als je teveel vreet dan vreet je teveel.

maar idd, teveel oestrogenen wil je niet, te laag ook niet dan doet je weewee het niet meer. het is altijd zoeken nar de juiste verhouding en denk dat dat voor iedereen anders is.

bijv als ik tren neem en geen mast of primo bij dan gaat het mis.

Dit dus, gewoon erg zonde om je bloeddruk/waterretentie toe te laten nemen en dan ook nog een verhoogde kans op gyno. En dan zal je met meer oestrogeen ook nog eens makkelijker vet aanzetten. Waarom zou je dat doen als je de oestrogene bijwerkingen tegen kunt gaan door de ratio goed te houden?

Vrouwen hebben meer oestrogeen, het is toch niet zomaar dat vrouwen wat meer vet/vocht hebben dan mannen, of wel?

Vandaar dat ze altijd zo snel janken. Letterlijk en figuurlijk :grinny:

idd zie ik ook niet, maar cutten met AAS, vind ik een beetje onzin, ga je voeding en training bekijken inplaats van allerlei AAS zoeken die zogenaamd wel even droog maken. je kan nog zoveel mast en tren nemen als je teveel vreet dan vreet je teveel.

maar idd, teveel oestrogenen wil je niet, te laag ook niet dan doet je weewee het niet meer. het is altijd zoeken nar de juiste verhouding en denk dat dat voor iedereen anders is.

bijv als ik tren neem en geen mast of primo bij dan gaat het mis.

Cutten op AAS is niet persee onzin toch, je hebt het zelf ook gedaan zeg je net. Je moet alleen wel weten hoe je de rest aan moet pakken. Alsnog in overschot blijven vreten gaat niet werken nee. Maar sowieso, als je AAS pakt moet je weten wat je doet, dat geld altijd. Anders ben je niet anabolen waardig en denk je alles wel even snel te kunnen realiseren, zonder er al te veel voor te hoeven doen.

Zeker als je al gekuurd hebt is ON cutten zeer aan te raden. Mentaal lijkt het me ook 3x niks OFF te cutten (of bulken :P) als je al een keer die ervaring gehad hebt.

@ovation zie steeds meer mensen die kuren met Mast idd! Al is het maar 200mg. Maakt je cycle vele malen aangenamer.

ik heb het over het verschil:

droger worden tijden de kuur en kuren om droger te worden.

elke AAS kan je helpen om droger te worden, meer androgeen zorgen nou eenmaal voor vetverlies, mits je voeding goed in elkaar zit.

ik merk wel heel snel wanneer de verhoudingen niet goed zijn.

heb vroeger vaak gekuurd zonder TEST, op zich beviel dat me goed, tegenwoordig doe ik laag test erbij.

/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven