AndroidHealthClinic

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was alleen een vraag.... Je hoeft je niet te verantwoorden hoor :)

Ja, dat wist ik niet, ik dacht dat het pas was(tijdens je huidige kuur) dus vandaar die vraag.

Ben je niet bang dat je leverwaarden omhoog schieten als je er nog roaccutane naast zet? Roa zorgt voor verhoogde leverwaardes net als een kuur.
Roa is niet vrij te koop maar dat is zoveel niet. Via de dokter ga je het denk ik niet krijgen. Na een bloedtest kijken ze of je leverwaarden ok zijn. Die van jou zijn zeker verhoogd. Doe je het via een andere weg begin met laag doseren.

Hopelijk heb je iets aan dit advies. Leuke log trouwens :)

• Topic Starter Topic Starter
Ben je niet bang dat je leverwaarden omhoog schieten als je er nog roaccutane naast zet? Roa zorgt voor verhoogde leverwaardes net als een kuur.
Roa is niet vrij te koop maar dat is zoveel niet. Via de dokter ga je het denk ik niet krijgen. Na een bloedtest kijken ze of je leverwaarden ok zijn. Die van jou zijn zeker verhoogd. Doe je het via een andere weg begin met laag doseren.

Hopelijk heb je iets aan dit advies. Leuke log trouwens :)

ik probeer eerst mijn dokter eens.
hierna probeer ik het via een andere weg.
ben nu van de oxy af, dus de lever zal niet gigantisch veel meer voor zn kiezen krijgen.
heb 1.5 week oxy op 200 mg gehad.

tegen puisten kan je ook biergist nemen

Laatst bewerkt:
ìnteressante log Sis :)

Week 1: Sust 2500mg
Week 2-3: 1250 mg Sust
Week 2-5: 304 mg PARA
Week 2-3 350mg NPP EW
Week 3-6: 200mg Oxy ED
Week 3-9: 600mg Deca EW
Week 3-10: 800mg test P EW
Week 3-10: 600mg Primo E (Mast P) is niet goed meer, heb het terug gestuurd..
Week 3-10: 450mg Trenbolone Ace EW

dit is hem nu, Oxy heb ik sinds vanmorgen gestopt, is niet meer nodig, snap ook niet waarom ik deze er in heb gehad..

3 weken sust?>
halverwege wat oxy
en dan 6 weekjes deca

wat een zooi man!

lekker he :D

eerste 3 weken hoorden er niet bij
wou heel wat anders doen maar kwam toen op dit idee

1-8 Trenbolone ace 150 EOD
1-8 Mast P 200 EOD
1-10 Test P 200 EOD
1-6 Deca 200mg EOD (wordt 8 weken trouwens)
1-3 200mg Oxy ED

3 weken sust is perfect, mooie kickstart, die oxy had er alleen niet ingehoord.

Ken je niet gewoon aan het infuus?:D
scheelt wat prikken:p stop alles in zo liter zak;).. en laat het maar naar binne druppelen;)

Ken je niet gewoon aan het infuus?:D
scheelt wat prikken:p stop alles in zo liter zak;).. en laat het maar naar binne druppelen;)

nee dat kan niet, gaat kristalliseren namelijk al geprobeerd hihi

nee heb eens getracht om me mengseltje voor de hele week in een vialtje te proppen, dit was primo test, beiden gemengd, kom ik aan op de plaats van bestemming, nl. centerparcs in zeeland.. port zélande, heb ik 1 brok kristal in me flesje zitten.. das mooi...:eek:

denk dat ik dat maar eens moet gaan doen, hoor het meer.
alsmede Magnesium, Calcium, Zink, biergist, Vit b3-b6-b12
Fenegriek en st. janskruid niet te vergeten.

wordt nog eens wat :o

let wel op, want een hoge inname van vitamine B kan ook acne veroorzaken,,
roa ken je zo via je huisarts krijgen,,,

gewoon zielig beginnen te lullen, dat je niet meer zonder shirt druft te gaan, en dat je eigenschaamt als je shirt uit moet doen enzo, en dat de zomer er aankomt en dat je geen zelf vertrouwen meer hebt, en bla bla bla, wedden dat je dan roa krijgt

gewoon zielig beginnen te lullen, dat je niet meer zonder shirt druft te gaan, en dat je eigenschaamt als je shirt uit moet doen enzo, en dat de zomer er aankomt en dat je geen zelf vertrouwen meer hebt, en bla bla bla, wedden dat je dan roa krijgt

:D

komt wel goed, thnx man!!

Let maar op,als je van huisarts roa krijgt gaat dit gepaard met maandelijkse bloedtest/levercontrole ! Denk dat er dan wat aan het licht zou kunnen komen qua leverwaarden???

Let maar op,als je van huisarts roa krijgt gaat dit gepaard met maandelijkse bloedtest/levercontrole ! Denk dat er dan wat aan het licht zou kunnen komen qua leverwaarden???

ja moet alles nog ff bezien. pak eerst eens de normale stuff om er vanaf te komen.

Wat is het toppunt van naieviteit?

Als arts denken dat Sis een naturel is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven