MuscleMeat

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Deze droplul heeft gister zn Quad gescheurd... lekker bezig weer.
tijden geleden dat ik echte spierpijn heb gehad, gister een uur borst getraind. pfff wat een pijn, Heerlijk :D

Met welke oefening is dat gebeurd?

ken je de oefening Wasmachine 2 hoog tillen??

Stats:5.9%bf 115.4 1.94, zojuist opgemeten.

1. 175 gram brinta, 70 gr eiwit, 35 gr rozijnen / 35 gr honing, banaan.

2. 150 gr rijst, 250 gr kipfilet, appel

3. Shake (70 gr) appel, 8 bruine boterhamen

4. 170 gr rijst 300 gr groenten,200 kipfilet/tonijn(waterbasis)

5. 200 gram rijst 300 gr biefstuk of tonijnsteak of tartaar of kipfilet.

6. Shake (70 gr) met appel.

7. 150gr brinta, 70 gr eiwit, banaan.

8. Shake (70gr) of tonijn 150-200 gr met 50 gr groenten.

Insul: 1x15iu voor ontbijt.
1x15iu na training

Voor training
50gr vitargo & bacaa (5 stuks)
Na training insul dan 50 gr vitargo , 10 gr glutamine dan binnen 60 min 100-150 gr koolhydrathen (maaltijd)

Elke 2 / 2,5 uur een maaltijd. Sla geen maaltijden over.

Drink 0,5 liter water tussen na iedere maaltijd op.

Vitaminen bij maaltijd 1,3,5
Omega3
Multivitamine
VitC 1000mg
Zink.

Dit is me voedingschema,
loop hier wel een beetje mee te klooien, pak smorgens geen insul meer dus dat heb ik verplaatst.
Dit schema is een beetje overkill, is net iets te, krijg het amper weg.

Is idd wel woest veel eten, waarom pak je niet bij 1 a 2 maaltijden wat lichters? 8 boterhammen..hoeft niet..haal ergens anders je vezels vandaan. Dit ga je gewoon niet volhouden.

En die vitaminen allemaal..sjah..als je zoveel/goed eet,why should you?

Is idd wel woest veel eten, waarom pak je niet bij 1 a 2 maaltijden wat lichters? 8 boterhammen..hoeft niet..haal ergens anders je vezels vandaan. Dit ga je gewoon niet volhouden.

En die vitaminen allemaal..sjah..als je zoveel/goed eet,why should you?

ja ik vind dit ook TEveel hoor, me begeleider heeft zit inelkaar gezet om mn BF omhoog te krijgen, ben nu een week hiermee bezig, en geloof het of niet, zat op 6.3, nu op 5.9.
snap er echt helemaal niks van..

die vitamines neem ik er wel bij, beter mee verlegen dan onverlegen he. voor de zekerheid pak ik ze. heb ook steeds krampen enz, dus pak er ook nog magnesium/calcium bij.

ja ik vind dit ook TEveel hoor, me begeleider heeft zit inelkaar gezet om mn BF omhoog te krijgen, ben nu een week hiermee bezig, en geloof het of niet, zat op 6.3, nu op 5.9.

die vitamines neem ik er wel bij, beter mee verlegen dan onverlegen he. voor de zekerheid pak ik ze. heb ook steeds krampen enz, dus pak er ook nog magnesium/calcium bij.

5x per dag mac, meschien gaat ie dan omhoog

calcium zorgt mede voor krampen, magnesium voor ontspannen ...
calcium altijd 2 keer zo hoog doseren als magnesium voor optimaal resultaat

hoeveel kcal zijn zo per dag? :D

Lekker, kom net bij de dokter vandaan,

Quad is gescheurd, en nog iets, rust houden... Godver!!!!!!!

geen benen trainen meer dus paar weekjes... lekker klote weer :(

zouden jullie toch gelijk hebben, en moet ik toch maar eens off gaan. dit scheur natuurlijk niet zomaar... sterkste spier in je hele lichaam...

Geen goed eetschema vind ik..
Denk niet dat je kcals zo hoog zijn hoor ( heb geen zin om het uit te rekenen ;) ) maar je eet amper vet. Bij geen één maaltijd zie ik een echte vetbron staan. Daar haal je toch veel kcals uit hoor.

*edit* bij je slin momenten is dat logisch denk ik, maar dan schiet er nog veel van de dag over he.

Geen goed eetschema vind ik..
Denk niet dat je kcals zo hoog zijn hoor ( heb geen zin om het uit te rekenen ;) ) maar je eet amper vet. Bij geen één maaltijd zie ik een echte vetbron staan. Daar haal je toch veel kcals uit hoor.

*edit* bij je slin momenten is dat logisch denk ik, maar dan schiet er nog veel van de dag over he.

vetten komen wel binnen. dit is mijn voorgeschreven eetschema,
ik voeg er zelf nog h.e.e.a. aan toe, super doner, hamburger enz van de mac, gebakken ei met spek weet ik het wat, ik verwen me dagelijks wel goed hoor..
of wat voor vetten bedoel jij dan kerel?

Hahaha die vetten dus niet...Ik heb het over Essentiële vetzuren. Als ik jou was zou ik daar is wat over beginnen lezen. Als je voeding 100% inorde zou zijn zou je véél meer uit je kuur halen, maar das mijn mening. Succes!

vetten komen wel binnen. dit is mijn voorgeschreven eetschema,
ik voeg er zelf nog h.e.e.a. aan toe, super doner, hamburger enz van de mac, gebakken ei met spek weet ik het wat, ik verwen me dagelijks wel goed hoor..
of wat voor vetten bedoel jij dan kerel?

Goede vetten zoals in lijnzaadolie, vette vis, noten etc ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven